Obama/Romney Debate Comments
THI IS BACK

United States

#61 Oct 6, 2012
Lisa Marie Merrell wrote:
<quoted text>
The truth, is that I talk in no circles.
careful now you go messin with the tiger you bound to get bit. THI is the tiger
Moses

Brodhead, KY

#62 Oct 7, 2012
_Ummm_ wrote:
<quoted text>
Your time on Topix is far from limited, what you think you know about how to push my buttons is wrong, and I find your efforts both disturbing and pathetic. I have chosen to stay polite in any interaction with people here who would actually like to voice their opinions or debate issues. I would expect in return that those same people would have the common courtesy to do the same, despite "losing" or whatever they may consider it (heaven forbid they call it "learning something"). Some can handle this, others cannot. And some people use too many elipses, too many idioms, think they sound clever when they are observably far from it by any standard, and can't take good advice.
I am amused by your need to defend yourself or your position to every bit of nonsense that is pointed in your direction. You seem to be right in the mix of Topix posters when it comes to caring about being right or wrong. Winning or losing is just living and matters litle when compared to surviving.
I can say that you seem to be an intelligent person and very talented in utilizing the written language to communicate. But our points of reference to what you claim to be a single reality are so vastly different that you and I seem to be wasting our time, again your words are of little concern, it was your presentation that attracted my attention.

“"No Sleep, 'til Brooklyn!"”

Since: May 08

Location hidden

#63 Oct 7, 2012
THI IS BACK wrote:
<quoted text>careful now you go messin with the tiger you bound to get bit. THI is the tiger
How can I get bitten on an Internet forum? I've been through this before. Attack me from every angle and it makes no difference. I don't take insults to heart if you aren't close to me.
consintine

London, KY

#64 Oct 7, 2012
Lisa Marie Merrell wrote:
<quoted text>The truth, is that I talk in no circles.
This isn't your battle. Stay away.
THI IS BACK

United States

#65 Oct 7, 2012
you be finding out when THI gets ahold a you they the ones that run this place not you and that other girl yall can delete my posts if you want but you aint gonna stop the THI they back
consintine

London, KY

#66 Oct 7, 2012
Lisa Marie Merrell wrote:
<quoted text>How can I get bitten on an Internet forum? I've been through this before. Attack me from every angle and it makes no difference. I don't take insults to heart if you aren't close to me.
This isn't about you, let it go.
Walter

London, KY

#67 Oct 7, 2012
THI IS BACK wrote:
<quoted text>
careful now you go messin with the tiger you bound to get bit. THI is the tiger
Do not threaten LMM - she is one of the few decent contributors to this forum. This aggression will not stand.
THI IS BACK

United States

#68 Oct 7, 2012
Walter wrote:
<quoted text> Do not threaten LMM - she is one of the few decent contributors to this forum. This aggression will not stand.
oh you just hush when she messed with THI she done ripped what she sowed and you better watch it too cuz the tiger dont care who gets bit
consintine

London, KY

#69 Oct 7, 2012
Walter wrote:
<quoted text>Do not threaten LMM - she is one of the few decent contributors to this forum. This aggression will not stand.
LMM just needs to stay away, this doesn't concern her at all. You are right she is a decent person . Why would she want in this mess.
THI IS BACK

United States

#70 Oct 7, 2012
consintine wrote:
<quoted text>
LMM just needs to stay away, this doesn't concern her at all. You are right she is a decent person . Why would she want in this mess.
yeah thats right I was tryin to tell her this here is a war and she aint gonna like it if she gets in the way of THI bullets she better run along and watch the masters at work right

“"No Sleep, 'til Brooklyn!"”

Since: May 08

Location hidden

#71 Oct 7, 2012
Let me remind you, that I started nothing....
THI IS BACK

United States

#72 Oct 7, 2012
dont matter who starts it THI is gonna finish it just like Umm shes done now cuz THI showed who runs this place and aint nobody gonna be able to say nothin unless they say so. anybody that thinks they got somethin smart to say better hold your tung cuz THI will shut you down just like this

“"No Sleep, 'til Brooklyn!"”

Since: May 08

Location hidden

#73 Oct 7, 2012
What is wrong with being smart?
Whoa 1

United States

#74 Oct 7, 2012
THI IS BACK wrote:
dont matter who starts it THI is gonna finish it just like Umm shes done now cuz THI showed who runs this place and aint nobody gonna be able to say nothin unless they say so. anybody that thinks they got somethin smart to say better hold your tung cuz THI will shut you down just like this
Now who is being a smart a-- on here. Sounds just like Ummmm. You nor anyone else owns this site so don't pretend you do.
THI IS BACK

United States

#75 Oct 7, 2012
Lisa Marie Merrell wrote:
What is wrong with being smart?
dont matter if your smart if THI dont like you then your not gonna get to post here and they run you off thats just how it is best deal with it
THI IS BACK

United States

#76 Oct 7, 2012
Whoa 1 wrote:
<quoted text>
Now who is being a smart a-- on here. Sounds just like Ummmm. You nor anyone else owns this site so don't pretend you do.
son I aint THI im just glad they back to put people in there place and they do run this place look around they done posted like 20 times makin fun of that Umm and they ran her off. I was about sick of it too cuz nobody cant post around here without her postin a page of stuff actin like she all smart and better than everbody tell you what you want THI gunnin for you too you just keep actin like they dont run this place and see were that gets you

“"No Sleep, 'til Brooklyn!"”

Since: May 08

Location hidden

#77 Oct 7, 2012
So you are telling me to deal with it, being aggressive, and saying that if "they" don't like it then "they" will run people off? Am I missing something?
THI IS BACK

United States

#78 Oct 7, 2012
hahaha yea you must be missin somthin cuz THI done told you to stay away and let it go and it don't concern you but you aint listen to them and you better start cuz look what happened to umm they done gave you fare warning

“"No Sleep, 'til Brooklyn!"”

Since: May 08

Location hidden

#79 Oct 7, 2012
Warning of what? I've already told you I'm great at ignoring people's insults if I want to. Besides that, THI was started to keep trolls away. Uumm is not a troll and neither am I. You sound like more of a troll now than anyone else. Why carry this on?
THI IS BACK

United States

#80 Oct 7, 2012
you got a problem with THI you take it up with egghead and noses and consatine not me they the ones callin the shots and if they say umm is a troll they is one

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Monticello Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 8 min Cczar 178,017
Gene 1 hr Vad 1
preston young - child molester 8 hr Angelofdeath 3
Campaign promises 12 hr hot dog 22
Guess what Thu george 6
tasha ledbetter Wed Bob 6
Yep May 23 Jail bird bell 1

Monticello Jobs

Personal Finance

Monticello Mortgages