Police investigating death of Milan w...

Police investigating death of Milan woman

There are 31 comments on the The Indianapolis Star story from Dec 30, 2012, titled Police investigating death of Milan woman. In it, The Indianapolis Star reports that:

Indiana State Police are investigating the death of a Milan woman. Nancy Hershman, 68, was found dead in her home at around 1 a.m. Sunday.

Join the discussion below, or Read more at The Indianapolis Star.

First Prev
of 2
Next Last
Martial Law

United States

#21 Jan 8, 2013
Guilty by association. Too bad ur nephew didnt stop by my place. Taxpayers wouldnt be wasting money on a trial and u would be attending a funeral.
lol

Batesville, IN

#22 Jan 8, 2013
Martial law give it up. Stop running Your mouth about shit you know nothing about. Get a fucking life and be glad that your not the one this happened to. This has nothing to do with the color of your skin or the town you were raised in. Get that through your head. Your prob some little teenager that does not know his ass from a hole in the ground..you sure act like one
Martial Law

United States

#23 Jan 9, 2013
There's some bad dudes around this area. If the law dont take care of the murdering party, I know they will!

My family wont even shop in the Colerain area because its too ghetto. We've just had our beliefs confirmed.
lol

Batesville, IN

#24 Jan 9, 2013
Good for your family. No one cares. You prob could not afford to shop there anyway
Martial Law

Carroll, OH

#25 Jan 9, 2013
Lol. ok now ur getting stupid. Compared to most in this area, Im doing pretty damn well for myself. Unfortunately America wants a free ride and re-elected Obama. Now my taxes are going up. Someone has to pay to feed ur nephew the rest of his life!

If I had a relative involved with something like this, Id distance myself from them. Obviously he wasnt raised right hanging out with Colerain people.
lol

Batesville, IN

#26 Jan 9, 2013
Its not my nephew. You ignorant racist pos. There you go running your trap about shit you know nothing about.
helpless

Franklin, TN

#27 Jan 15, 2013
@lol... you know... it's really obvious that Martial Law doesn't have enough common sence to even bother with wasting my breath! The best thing to do for people like that is to be thankful that we don't have to deal with him on a daily basis... I'm sure he's a saint and walks on water tho! He can continue to run that pie hole and show his true colors... but when we go to sleep each night we'll sleep peaceful while he continues to rant and rage on how tough he is! Blah... Blah... Blah... Nobody really gives a damn about him... that's why he's so angry!
helpless

Franklin, TN

#28 Jan 15, 2013
Martial Law wrote:
Guilty by association. Too bad ur nephew didnt stop by my place. Taxpayers wouldnt be wasting money on a trial and u would be attending a funeral.
LMFAO... You don't even know me! Where I come from... Your an embarrassment to society which is why your playing this internet tough guy! Seriously your family and friends would probably invite you to come around if you wasn't such an idiot! Like I said... I'll continue to pray for them! But honestly suicide might be ur best opportunity to escape ur meaningless self! Just saying...
helpless

Waxhaw, NC

#29 Jan 21, 2013
Look buddy there may be some bad dudes from where you live i can obviously tell you are not one of them but thats besides the point what happened was wrong and very unfortunate but nevertheless it happened and punishment will be given thats how the world works but you goin on about how you wanna hang the parties involved when your probably to chicken shit to even attempt it i mean who tough talks people over the internet really? I live in tn and i dont hear that much race talk here your pathetic bro i doubt you would say any of this to mine or anyone in my family's face ill be at my cousins trial so if you would like to speak your mind ill be glad to listen in person
Keep yo ass in TN

Versailles, IN

#30 Jan 22, 2013
Race relations are better in the south. Because the whites had no choice to put up with you. If I were you, I would not come to Indiana. The underground railroad was not because Yankees were nice. It was because we didn't want you to live around here. Keep them moving north to Chicago, Detroit, and Canada. Chicago and Detroit sure looks great now don't it?
dude

Versailles, IN

#31 Oct 23, 2013
when are we putting the hanging tree to good use for these three?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Milan Discussions

Title Updated Last By Comments
melanie shifflett ridner warner 21 min too 1
peaches (Jul '11) Mon mvwpowell 3
Rob mcdowell Jun 25 Heather 1
News Device behind ear could ease pain of drug withd... Jun 23 For Sure 1
drug activities (Feb '13) Jun 9 JustSayinWhatUrTh... 6
Black star Tactical (Jan '14) Jun 2 Jesse Samuel Johnson 5
anybody know Jenny Vanosdol? (Oct '11) Apr '16 GladToBeGone 54

Milan Jobs

More from around the web

Personal Finance

Milan Mortgages