First Prev
of 2
Next Last
Lmao

Toledo, OH

#1 Sep 17, 2011
I heard she was on the run from the cops. She's in middlesboro because I seen her today. Throw her under the jail people! She's driving no license & running around on Cumberland ave around 15th, 19th... And so on! Do something!!
jealous?

United States

#2 Sep 17, 2011
you seem to be jealous if robin r brown? would there be a reason why? I mean she did date that man at the concreate plant. Who care what she is doing. if you care so much about her being on the run call the cops.
Lmao wrote:
I heard she was on the run from the cops. She's in middlesboro because I seen her today. Throw her under the jail people! She's driving no license & running around on Cumberland ave around 15th, 19th... And so on! Do something!!
who cares

Ooltewah, TN

#3 Sep 17, 2011
[QUOTE who=" jealous?"]you seem to be jealous if robin r brown? would there be a reason why? I mean she did date that man at the concreate plant. Who care what she is doing. if you care so much about her being on the run call the cops.
<quoted text>
[/QUOTE] who cares
jealous?

United States

#4 Sep 18, 2011
who cares wrote:
[QUOTE who=" jealous?"]you seem to be jealous if robin r brown? would there be a reason why? I mean she did date that man at the concreate plant. Who care what she is doing. if you care so much about her being on the run call the cops.
<quoted text>
"

who cares
Exactly! who cares what she is doing. she is old old news an has had her play dates with other women's men!
hahahahaha

Toledo, OH

#5 Sep 19, 2011
[QUOTE who=" jealous?"]<quoted text>you seem to be jealous if robin r brown? would there be a reason why? I mean she did date that man at the concreate plant. Who care what she is doing. if you care so much about her being on the run call the cops.[/QUOTE]

Lmfao... How is a concrete man even relevant from her hiding out from the police? Come on... I mean really? Lol Can't he afford to bail u out this time hunnie?
Betterbelieveit

Madisonville, KY

#6 Sep 21, 2011
Shes's so freaking hot.
Her Booty endso PERFECTLY pear shaped.
I would indeed MARRY her just to be
Lucky enough toMaybe HIT THAT
every single Night.
Yes I would!!!
lmfao

Toledo, OH

#7 Sep 21, 2011
Betterbelieveit wrote:
Shes's so freaking hot.
Her Booty endso PERFECTLY pear shaped.
I would indeed MARRY her just to be
Lucky enough toMaybe HIT THAT
every single Night.
Yes I would!!!
Go ahead and hit it then. She will probably let you. She has everyone else. Make sure your either a sexy stud for one. Secondly, have plenty of money, or thirdly, have plenty of pill bottles to rattle & she will come running!! Just don't be silly... Have a little hope and cover up with a raincoat.
No Way

United States

#8 Sep 23, 2011
That trashy ass B*tch did not date no one at the concrete place, Ever body knows she is the biggest hoe in town, and you might catch something, How many kids has she had now and gave them away like they were nothing, If you are low enough to sleep with that trash you are trash to,
rrb is a w h o r e

Toledo, OH

#9 Sep 25, 2011
No Way wrote:
That trashy ass B*tch did not date no one at the concrete place, Ever body knows she is the biggest hoe in town, and you might catch something, How many kids has she had now and gave them away like they were nothing, If you are low enough to sleep with that trash you are trash to,
Yes she did fuq the guy @ the concrete place. They dated several years. She pulls in & out of Tristate Concrete QUITE FREQUENTLY! Sorry to bust your bubble, but Glenn Turner has had a piece of that @$$ more than u can count on ur hands and toes. Lol! She is a wh0#e so whatcha expect...lmao! I heard she was dating a guy now. He's a "DRUG COUNSELOR!" Maybe he could give her some counseling. She really needs it. She's a compulsive liar, vindicating lie, after lie, after lie! Here's a hint... She is driving his mustang to see that old man @ the concrete place then driving his stick! Lmfao!
lovestruck

Madisonville, KY

#10 Sep 25, 2011
Robin Brown is a Sex Goddess!!!!
All Men want Her!!
All Women want to have a Booty
and be able to use it like Her!!!
What a freak in the sack!!
I LOVE YOU ROBIN!!!
bigpimpin

United States

#11 Sep 29, 2011
She used to be a guy you idiots have you seen that nub she has growing out of what is now her slit. LOL!!! your all having homo sex LOL!!!!
saywat

Madisonville, KY

#12 Oct 1, 2011
bigpimpin wrote:
She used to be a guy you idiots have you seen that nub she has growing out of what is now her slit. LOL!!! your all having homo sex LOL!!!!
But its sooooooo Goooood....
By the way How do you kno.,you must hada closeup!! haha
I got it last week and its the prettiest..well groomed meowmeow on
the planet earth!!!!
wtf

Tazewell, TN

#13 Oct 2, 2011
saywat wrote:
<quoted text>But its sooooooo Goooood....
By the way How do you kno.,you must hada closeup!! haha
I got it last week and its the prettiest..well groomed meowmeow on
the planet earth!!!!
I just vomited! Thanks!!
mid mistress

Tazewell, TN

#14 Oct 17, 2011
robin brown is running from the cops. She is living with James Essary, who 'owns" essary construction, in middlesboro. When it comes to track records like they got with pills and wh*res, they are perfect for each other.
Wow

Atlanta, GA

#15 Oct 17, 2011
mid mistress wrote:
robin brown is running from the cops. She is living with James Essary, who 'owns" essary construction, in middlesboro. When it comes to track records like they got with pills and wh*res, they are perfect for each other.
You are a straight up Snitch
Wow

Atlanta, GA

#16 Oct 17, 2011
Lmao wrote:
I heard she was on the run from the cops. She's in middlesboro because I seen her today. Throw her under the jail people! She's driving no license & running around on Cumberland ave around 15th, 19th... And so on! Do something!!
Why are you on topix telling everyone she is running from the cops?
Why are you snitching?
Would u feel good about yourself if she got in trouble?

Snitches get Stitches
just me

Tazewell, TN

#17 Oct 18, 2011
Wow wrote:
<quoted text>Why are you on topix telling everyone she is running from the cops?
Why are you snitching?
Would u feel good about yourself if she got in trouble?

Snitches get Stitches
Yes I would feel great about myself if she got caught by the police. You asked would I be happy if she was in trouble... Well she already is, haha! So I get a giggle outta it anyways! Time will tell. She will be right back in the penitentiary where she belongs! Mark my words!! So put that in your juice box and suck it beeyottchezz!!
wow

Charlotte, NC

#18 Oct 18, 2011
just me wrote:
<quoted text>Yes I would feel great about myself if she got caught by the police. You asked would I be happy if she was in trouble... Well she already is, haha! So I get a giggle outta it anyways! Time will tell. She will be right back in the penitentiary where she belongs! Mark my words!! So put that in your juice box and suck it beeyottchezz!!
Snitch
Jealous
just me

Tazewell, TN

#19 Oct 18, 2011
wow wrote:
<quoted text>Snitch
Jealous
Great BURN!! Your just jealous because I'm not a h o and I'm not running from the police! Haha!
wow

Charlotte, NC

#20 Oct 18, 2011
just me wrote:
<quoted text>Great BURN!! Your just jealous because I'm not a h o and I'm not running from the police! Haha!
Jealous
Lol Robin gets any man she wants and u are wasting your life online thinking about her

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Middlesboro Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 49 min Betty 163,821
Lindsey Johnson (Jan '14) 1 hr Possibly 3
MHS basketball coach 2 hr Hello 12
Sagebrush 2 hr Lee 27
Remember (Jan '09) 5 hr Priscilla Buckner 11
Granny's Bakery 6 hr Need info 1
Who is the baddest? (Dec '10) 7 hr Rex 17

Middlesboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Middlesboro Mortgages