Outlaws Motorcycle Gang Indicted: 27 members of Outlaws motorcycle ...

Full story: WTVR

Alleged crimes include attempted murder, kidnapping, assault, robbery, extortion, witness intimidation, narcotics distribution, illegal gambling and weapons violations 1:37 PM EDT, June 15, 2010 ATF raid in Milwaukee, Wis.
Comments
1 - 20 of 39 Comments Last updated May 19, 2014
First Prev
of 2
Next Last
Danny DeVito

Millsboro, DE

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jun 15, 2010
 

Judged:

3

3

2

You know this is bull shit...these guys are trying to make a living.......After all The Republican Regime did all of this Plus some........I think 8 years of it! Did anyone get prosecuted?
Sincerely

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jun 15, 2010
 
opps
post comment

Milwaukee, WI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jun 15, 2010
 
Danny DeVito wrote:
You know this is bull shit...these guys are trying to make a living.......After all The Republican Regime did all of this Plus some........I think 8 years of it! Did anyone get prosecuted?
Ya, Brett Favre too!

“Common sense aint that common.”

Since: Jan 10

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jun 15, 2010
 
Well, dang! I thought motorcycle gangs died with the 80's
Gotta B Anonymous

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jun 15, 2010
 
Flashback: The Green Acres Murders. How many of you remember?(This memory spurned by WaxPoetic's post).
MOJO

Pinellas Park, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jun 15, 2010
 

Judged:

2

Now only if the ATF could concentrate on our porous Border.....Ride Free.
david

Glen Allen, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jun 15, 2010
 

Judged:

1

1

yeah like they have nothing better to do.That is a lot of "alleged" crime.Seems 90% of Richmond could have,maybe,allegedly done this crap and I am not bothered by the bikers on a daily basis like the scum of this city.You would think after fighting them for 50 years they could come up with more then alleged.
Jacks

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jun 15, 2010
 

Judged:

1

The sheriff ain't got nothing on samcro and they know it. Clay and Bobby will be out by morning and me and Ope will stay with Gemma to make sure the Mayans don't try anything on our turf while we figure this thing out.
not a teahead

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 15, 2010
 
Danny DeVito wrote:
You know this is bull ****...these guys are trying to make a living.......After all The Republican Regime did all of this Plus some........I think 8 years of it! Did anyone get prosecuted?
Who needs to support criminals, CUFF'EM UP!!!!!!!!!!
not a teahead

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jun 15, 2010
 
MOJO wrote:
Now only if the ATF could concentrate on our porous Border.....Ride Free.
The border you don't need to worry about, its the domestic terrorists that need to be dogged.
not a teahead

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jun 15, 2010
 
david wrote:
yeah like they have nothing better to do.That is a lot of "alleged" crime.Seems 90% of Richmond could have,maybe,allegedly done this crap and I am not bothered by the bikers on a daily basis like the scum of this city.You would think after fighting them for 50 years they could come up with more then alleged.
You must be a stupid biker, ride off with your criminal buddies to the jail house.
Dumb criminal bikers are no better than the the dumb criminal scum in the city. Dumb biker you.
not a teahead

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jun 15, 2010
 

Judged:

1

Jacks wrote:
The sheriff ain't got nothing on samcro and they know it. Clay and Bobby will be out by morning and me and Ope will stay with Gemma to make sure the Mayans don't try anything on our turf while we figure this thing out.
Get your guns boys, its gonna be a turf war for sure.
not a demorat

Staunton, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jun 15, 2010
 
not a teahead wrote:
<quoted text>
The border you don't need to worry about, its the domestic terrorists that need to be dogged.
need to target demorats next....... democrat terrorists
Midsoutherner

Hickory, NC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jun 15, 2010
 
MOJO wrote:
Now only if the ATF could concentrate on our porous Border.....Ride Free.
Hmmm, Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms, Explosives, and Porous Border. Now that's what I call a federal agency!
MOJO

Pinellas Park, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jun 16, 2010
 
Midsoutherner wrote:
<quoted text>
Hmmm, Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms, Explosives, and Porous Border. Now that's what I call a federal agency!
Yeah , I wonder how many moonshine stills they have busted up lately? LOL!!
freemann

Norwich, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jun 19, 2010
 
When i now read the crimes, I thought i was going to see that other gang agents of the gov!
It sounds like their field!
Witch Hunt You Think

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jun 20, 2010
 
Gotta B Anonymous wrote:
Flashback: The Green Acres Murders. How many of you remember?(This memory spurned by WaxPoetic's post).
Its funny how The Green Acres Murders are still not talked about to this day.
jamesbond

Potomac, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jun 20, 2010
 
Whats right for one gang should be right for all gangs. But I donít think so, you wonít see them arrest all the MS!13, Bloods crips DMI, BGF, in a nationwide sweep.

“Common sense aint that common.”

Since: Jan 10

Richmond, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Jun 21, 2010
 
Witch Hunt You Think wrote:
<quoted text>
Its funny how The Green Acres Murders are still not talked about to this day.
I've actually never heard of it. I tried to google it, but couldn't find anything. Must've been one of those things that were swept under the rug (?)
White Lightning

Naugatuck, CT

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jul 1, 2010
 

Judged:

1

MOJO wrote:
<quoted text> Yeah , I wonder how many moonshine stills they have busted up lately? LOL!!
Now you all leave my Corn Liquor alone! That's sum good SC shine

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••
•••

Menomonee Falls Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Menomonee Falls People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Menomonee Falls News, Events & Info

Click for news, events and info in Menomonee Falls
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••