Who's Eduardo Sotello?
lil miss hater

Batesville, AR

#1 Oct 7, 2010
I always here people say he is the coolest mexican! I heard somebody call him a mexican and Eduardo said "one of the best"! Is this guy cocky or something?
dave burrow

Mountain Home, AR

#2 Oct 7, 2010
nah hes a good dude i love the guy like a brother
kelby wiles

United States

#3 Oct 7, 2010
El salamander? He's cool. One of my best friends at school we talk Crap and have fun all day.
Guest

Batesville, AR

#4 Oct 7, 2010
I dont think that a guy like him should be in melbourne! He's Just trouble!
Kimberly

Mountain Home, AR

#5 Oct 8, 2010
Guest wrote:
I dont think that a guy like him should be in melbourne! He's Just trouble!
Bahaha, how is he trouble? Is it because he's mexican? Probably so, you racist!:)
kelby wiles

United States

#6 Oct 8, 2010
Trouble? That's funny
Guest

Batesville, AR

#7 Oct 8, 2010
Maybe i am racist! and what? He thinks he is all hard sh!t. and for some reason he thinks he can beat anybodys a$$! Maybe thats my problem with him. He better not let me catch him in town!Thats all i got to say!
kelby wiles

United States

#8 Oct 8, 2010
I've never seen him say stuff like that but if you catch him in town then good luck to ya ha ha
dave himself

Mountain Home, AR

#9 Oct 8, 2010
Guest wrote:
Maybe i am racist! and what? He thinks he is all hard sh!t. and for some reason he thinks he can beat anybodys a$$! Maybe thats my problem with him. He better not let me catch him in town!Thats all i got to say!
eds cool as the other side of the pillow and no trouble u must have the wrong mexican in mind
guest

Batesville, AR

#10 Oct 9, 2010
I saw him in town at sonic with some white B!tch, and said stupid mexican and he didnt do sh!t! So i guess i have all the luck i need! Mr. Kelby Wiles!

Since: Apr 10

Location hidden

#11 Oct 11, 2010
Edward is pretty cool guy.

Since: Oct 10

Branson, MO

#12 Oct 11, 2010
guest wrote:
I saw him in town at sonic with some white B!tch, and said stupid mexican and he didnt do sh!t! So i guess i have all the luck i need! Mr. Kelby Wiles!
WELL MR GUEST.. And when I see you at sonic and say "hey you stupid piece of shit HONKY,CRACKER,REDNECK,or WHATEVER" shouldn't be a problem.
fuego1572

Bexar, AR

#13 Oct 20, 2010
guest wrote:
I saw him in town at sonic with some white B!tch, and said stupid mexican and he didnt do sh!t! So i guess i have all the luck i need! Mr. Kelby Wiles!
The fact that he didn't try to start shit just makes him better than you.
bobby

Mountain Home, AR

#14 Oct 20, 2010
edward is a b!tch but he is my b!tch... lol
wtf

Mountain Home, AR

#15 Oct 21, 2010
who dat white bitch wit ed? she treats him lyk shyt
nice

Mountain Home, AR

#16 Dec 15, 2010
oh yea that guy lol
HAHAHAHAHA

Batesville, AR

#17 Dec 16, 2010
Guest wrote:
Maybe i am racist! and what? He thinks he is all hard sh!t. and for some reason he thinks he can beat anybodys a$$! Maybe thats my problem with him. He better not let me catch him in town!Thats all i got to say!
I bet you are big shit on topix. I would love to see you stand up to what you say. You are as ignorant as the rest of the morons that populate this town called Melbourne. I appologize on behalf of the ignorance of people who have no lives and want to start shit with anyone and everyone just to have something to do.
Edward, great person, very humble and very reliable friend. Ignore the stupid radiating from these people.
Ya ok

Mountain Home, AR

#18 Sep 3, 2012
guest wrote:
I saw him in town at sonic with some white B!tch, and said stupid mexican and he didnt do sh!t! So i guess i have all the luck i need! Mr. Kelby Wiles!
Ok guest that should prove our point he didn't do sht cuz he does not want any TROUBLE..he's a cool guy your just a PRICK

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Melbourne Discussions

Title Updated Last By Comments
Poll Did you vote today? (Jun '10) 28 min --Bad Dad-- 38,313
Does anyone know who Rebekah Gould dated? Sun Chicken 2
Anyone know this guy? Sun Bubba 2
hawkins Jul 21 brain damage 5
Shelby Rushing Jul 19 Hah 2
new administrators Jul 18 yes 10
Any single younger woman that haven't been ran ... Jul 16 Fransheska 2

Melbourne Jobs

More from around the web

Personal Finance

Melbourne Mortgages