brandon hamilton
ghjjkk

Pontiac, MI

#1 Oct 8, 2012
What do ya think
khdjfukfdnemt

United States

#2 Dec 8, 2012
ghjjkk wrote:
What do ya think
treats girls like craps, cheats on em, yeah piece of shit
Brittney Qualls

United States

#3 Dec 10, 2012
I don't know who you're talking about but it isn't Brandon. He's far from a piece of shit and I don't know of him cheating on girls? Like forreal.. grow up, he's a good guy.
whitney<3

Mcarthur, OH

#4 Mar 8, 2013
Brandon is a really good guy and he treats girls good until they break his heart or cheat on him! He is my best friend and I love him to death!!!:)
listenBitches!!! !

United States

#5 Mar 14, 2013
He's a piece of shit he cheats on every girl he gets with! He cheated on all the girls before Adrianna an cheated on the girl he's with now. Wanna know how ik bc I was there some of the times he cheated on those poor girls. He is honestly a stupid fuck stick an I hope he chokes an dies ;) haha byes
whitney<3

United States

#6 Mar 14, 2013
Wow..... :0
listenBitches!!!

United States

#7 Mar 14, 2013
Well it's true lol uk I love u whitney hahah:)
funnybitch1197

Mcarthur, OH

#8 Mar 14, 2013
Haha

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

McArthur Discussions

Title Updated Last By Comments
Who's in the closet? (Jan '17) Thu Haha 13
Anything new on Tara lynn Shell? Thu Not a friend 3
Anyone friends or was friends with Tara shell? Thu Not a friend 2
Katie Barnett (Feb '17) Thu Retribution 10
Wyatt and Beth Parsley Aug 15 donn 3
Jada stites nudes Aug 13 Retribution 5
med mary jane Aug 12 arnold scott 16

McArthur Jobs

More from around the web

Personal Finance

McArthur Mortgages