First Prev
of 2
Next Last
tater27

United States

#1 Oct 14, 2009
i dunno im bored and want to see what all people say about this place and what they say about people in it. ha ha!!!! im probably starting something that i shouldnt have lol. oh well!!!!
screamin

Pikeville, KY

#2 Oct 18, 2009
I know that there is a gorgeous young woman living there....lol!
mee

United States

#3 Oct 18, 2009
haha i know it. its me!! lol just kiddin
screamin

Pikeville, KY

#4 Oct 19, 2009
this could be a good thread - no worries!!
democrat

Mount Sterling, KY

#5 Nov 3, 2009
there are some fine chicks on bottom fork, from one end to the other, and some fine ones in between. id love to go into more detail but i'm afraid it would just invite sightseers.
you know

United States

#6 Nov 7, 2009
listen im from bottom fork and theres hardly any pretty girls here only a few haha..
democrat

United States

#7 Nov 8, 2009
beauty's only skin deep . . . but, what about . . . well, she might be a little older than you, but what about . . . naw, she's gone to school, but what about . . . well, she's tryin to make a go with it with her man . . ., but it's still a great place to sightsee. you migh just catch one out frolicking in the yard.
yes

United States

#8 Nov 10, 2009
it has some real goodlookin women
bad

Salyersville, KY

#9 Nov 11, 2009
theres a guy that has a baby and has molested children before....
jocco

Mount Sterling, KY

#10 Nov 12, 2009
bad wrote:
theres a guy that has a baby and has molested children before....
On Bottom Fork ??? Is he on record?
Staci

United States

#11 Nov 28, 2009
i live in bottom fork.. and whos the molesting man? Who are the good lookin women? hahaha
tater27

United States

#12 Nov 29, 2009
lol i knew this would get some stupid crap started! too funny!!
jocco

Mount Sterling, KY

#13 Nov 30, 2009
Staci wrote:
i live in bottom fork.. and whos the molesting man? Who are the good lookin women? hahaha
maybe your neighbor is the man ... and you could you be the goodlookin' woman !! wouldn't that be convenient???
bad

Jackson, KY

#14 Dec 13, 2009
no its not on record. and everyone would know this person
jocco

Mount Sterling, KY

#15 Dec 15, 2009
sooooo, give us a hint. how far up or down the holler does he live? Initials? Drives a ? Married?
lois griffin

Pippa Passes, KY

#16 Dec 16, 2009
i want to know wtf is up with the phone lines up here!!! is anyone elses phone lines working or what?? ever since the other day when it stormed and rained really bad power was out and stuff..the phone line here at my house isnt working..and internet has been messin up!! wtf??? these sry workers need to get their butts and fix the crap!!
ace

Mount Sterling, KY

#17 Dec 21, 2009
chill out girlfriend, can't you remember before phones, or before internet? get off your butt yourself and go visit for a change.
lois griffin

Hindman, KY

#18 Dec 21, 2009
ace wrote:
chill out girlfriend, can't you remember before phones, or before internet? get off your butt yourself and go visit for a change.
no your probably one of those workers that fix your crap before others. and its not back in the old times now so ppl do atleast need a freakin phone and freakin power. but sorry workers worry about their own. and ooohh if someone doesnt pay a bill or something they are up there that day to cut something off. but if something messes up and bills are paid it takes forever for the pieces of crap to come and fix it. what if something bad happened cant use your dang phone to even call 911. so going and visiting ppl and gettin on here chatting was not my point!
lois griffin

Hindman, KY

#19 Dec 21, 2009
ace wrote:
chill out girlfriend, can't you remember before phones, or before internet? get off your butt yourself and go visit for a change.
has nothing to do with talking to ppl on here or visiting. i just want a freakin phone to beable to get important phone calls about work, or incase of an emergency! so if u work for the power or phone company get off your butt and fix the crap punk!
ace

Mount Sterling, KY

#20 Dec 22, 2009
sorry hunny, I'm on the draw, got a big ole warm morning stove, a few cool ones out on the porch, a big ole woman watchin a pot of beans on the stove . . . and some of the boys might stop by a little later, we might get a game of rook goin . . . so chill out, come on over, we've got room for more.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Mayking Discussions

Title Updated Last By Comments
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 4 min Mike Duquette 133,425
brain damron 1 hr good one 62
Richard foss is a con artist 13 hr Angel 3
Why Do people Turn QUEER? 13 hr sos 126
Jamie Hatton 15 hr Jack Man 19
Richard gods is a con artist 15 hr Woman he ripped o... 1
Is it ok to go out with a married man? (May '09) 16 hr not perfect 45
Mayking Dating
Find my Match
More from around the web

Mayking People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 3:15 am PST

NBC Sports 3:15AM
Marvin Lewis on Andy Dalton: We don't have time to waste on QB competition
NBC Sports 6:32 AM
Panthers G.M. on Cam Newton: "We want him here. I want him here"
NBC Sports 3:31 PM
Report: Sal Sunseri to leave Florida State for position with Oakland Raiders
ESPN 8:07 AM
Spygate, 'culture of cheating' vexes ex-GM
Yahoo! Sports10:47 AM
Former Panthers GM wonders if Patriots cheated in their Super Bowl