Who's the best dress black woman in m...

Who's the best dress black woman in mayfield

Created by Go Girl on Oct 29, 2009

52 votes

Click on an option to vote

Janice Jones

Valeria Jones

First Prev
of 3
Next Last
pippy

Burnside, KY

#1 Oct 29, 2009
Who gives a $hit about some nappy ho?
ReginaJoy

Puryear, TN

#2 Oct 29, 2009
Janice Jones is a joke!
Simon says

Burnside, KY

#3 Oct 30, 2009
Who cares!!!
pepper

San Antonio, TX

#4 Oct 31, 2009
Iam suprise your paper would print such comments mayfield must.be raceist little town,
wow2009

Flower Mound, TX

#5 Oct 31, 2009
JANICE looks like trash...she wears CHEAP KNOCK OFF SHIT....VALERIE ON THE OTHER HAND...HAS TASTE...
goodman

Russellville, KY

#7 Nov 1, 2009
ReginaJoy wrote:
Janice Jones is a joke!
Debra BROWN,and she is a lady with it,and she looks better then Janice Jones on her worst day.
get over bush

West Roxbury, MA

#8 Nov 2, 2009
Charles "Pinky" Parrot. Just kidding Pinky.
charlotte42066

Murray, KY

#9 Nov 2, 2009
really thats the topic of the day
peppermint patty

White Plains, KY

#10 Nov 2, 2009
duckie
Newcomer

Benton, KY

#11 Nov 6, 2009
put pinky parrott on a dress and he'll look like his aunt curly.....lol
lewis1

Burnside, KY

#12 Nov 6, 2009
get over bush wrote:
Charles "Pinky" Parrot. Just kidding Pinky.
Get over Obama....he won't give you more welfare money or a discount on Newport cigs!
Love To Mix It Up

Brownsville, TN

#13 Nov 7, 2009
guess we know who started the thread..Janice Jones is winning...so dumb
Who Cares

Burnside, KY

#14 Nov 8, 2009
If you was the best shoplifter in town you'd be best dressed too. Everybody know that Janice steals every thing she can get her hands on and who cares about what people wear.She still look a mess.
I AGREE

Owensboro, KY

#15 Nov 10, 2009
Janice Jones is the ugliest fucking woman that I know. She has been stealing for years and her kids are now following in her footsteps. They go around like they have money but are on HUD and live in apartments with one way in and out. The only reason that they have shit is because of their crack selling father. I mean, if I have been selling crack for 30 years, I would have a new car too. She is a damn JOKE!
ummm

Duluth, GA

#16 Nov 10, 2009
Newcomer wrote:
put pinky parrott on a dress and he'll look like his aunt curly.....lol
WATCH OUT NOW!!
get over bush

West Roxbury, MA

#17 Nov 11, 2009
lewis1 wrote:
<quoted text> Get over Obama....he won't give you more welfare money or a discount on Newport cigs!
Hell man why are you going to buy cigs? Just steal them.
Crazy Chick

Burnside, KY

#18 Nov 14, 2009
AN Also they daddy is a snitch so if i been snitchin all my life i would have money too. An when his no good ass son got shot he trie to say mena shot him.. they needed get they storied rite cuz they kno it was meant for boobie
Thanks 4 tha Laugh

White Plains, KY

#19 Nov 19, 2009
Ppl are plum silly @ this place...the best dressed black woman? Who gives a shit, most all the black women @ here are yucky as in NO CLASS havin need deoderant and a razor type chicks. Hmmmm NICOLE BIGGERS has got to be one of the UGLIEST FEMALES ALIVE, No Joke, shes a HOT MESS but really THINKS she is CUTE...NOT! ASHLEY SHERFIELD, god almighty I could go on for days, she has a whole beard she has to shave daily and is like 350 pounds of NASTY who told her she was something? AMETRA her sister well we all know she is STUPID and built up like a camel, you couldnt pay me to be with a man who slept with EVERYONE including her friends or should we say associates, I mean hell he tells her he's not comin home and going to stay with another female???? Come on now thats why all these BLACK men find WHITE women. And you know a BLACK chick HATES to hear that lol. Janice Jones is uglier than shit but has a nice shape big ups for that & Valeriea is that like DIAHERRIA? She is a MONSTER looks like shes from outter space and her BIG MOUTH daughter looks the same. YUCKY!!
danaid

United States

#20 Nov 19, 2009
who cares...both on welfare
Billy

Mayfield, KY

#21 Dec 5, 2009
duckie yep deafinatly duckie

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Mayfield Discussions

Title Updated Last By Comments
ok cut it 7 min kyguy 72
Majestic.... 2 hr Wondering 15
Tori Shaw 4 hr Potless 15
Susan and cupcake owens 4 hr Yep 13
Shane Handley or Hendley? (Feb '13) 8 hr love him he so great 6
Meth head 9 hr Pjack 7
Protest city hall aug 30 10 hr Wolverine 51
Do you remember your first sexual experience (Jun '13) Aug 19 nobody 69

Mayfield Jobs

More from around the web

Personal Finance

Mayfield Mortgages