craziest place you have had sex in ma...

craziest place you have had sex in mayfield

Posted in the Mayfield Forum

First Prev
of 5
Next Last
pauli purebread

United States

#1 Sep 23, 2011
Well
crazy one

Boiling Springs, SC

#2 Sep 23, 2011
Tractor dealer....in the parking lot over
YEAH

Mayfield, KY

#3 Sep 23, 2011
in a churchs bathroom
nana

United States

#4 Sep 23, 2011
What church
steveo

United States

#5 Sep 23, 2011
On my wife's bosses desk
Black Sheep

Paducah, KY

#6 Sep 23, 2011
behing the swimming pool..when it was a pool...
hehehehe

Sedalia, KY

#7 Sep 23, 2011
court house lawn. behind the old plaza, in front of the old plaza. In a tractor at the dealership. in the used carlots. Behind KBL. at skatetown. behind the grain bins on 9th street.
cally man

Rutherford, TN

#8 Sep 23, 2011
Hehehe..on a darn ferris wheel!!!talk about a rush!!!!lol..also scary ..forgot all about it...we tipped the machine man quite well ...
leann

Cunningham, KY

#9 Sep 23, 2011
keri hutson sucked john lambs dick in the food stamp parking lot and she SWALLOWED
YEAH

Mayfield, KY

#10 Sep 23, 2011
nana dont u remember ,u was there
Black Sheep

Paducah, KY

#11 Sep 23, 2011
i forgot about cemetary and the field behind john deer..used to be a field...oh and on the playground at school(in the night) LONG AGO. all was LONG AGO lol
But but but but but

Hickory, KY

#13 Sep 24, 2011
The smell! How could anyone rock socks to that? And between shifts? That means one of you just came out of that plant covered in... the essence of that plant. I'm not trying you insult you for your rather adventurous endeavor, but ---jeez---, do you not have a sense of smell?
Haha

Kirksey, KY

#14 Sep 24, 2011
On top of the jail and in front of the tractor place.
WOW

Murray, KY

#15 Sep 24, 2011
Elevator at the hospital.
CrackerJack

Mayfield, KY

#16 Sep 24, 2011
and the classic, "that be in the butt Bob"
just me

Pflugerville, TX

#17 Sep 24, 2011
How can u have sex in the elevator at the hospital? You would have to turn the elevator off so it must have been an employee of the hospital. Wonder who that is?
just me

Pflugerville, TX

#18 Sep 24, 2011
And maintenance is the only ones who can shut down the elevators
mark

White Plains, KY

#19 Sep 24, 2011
principles office (graves county) after hours
gumpbubba

Paducah, KY

#20 Sep 24, 2011
nope u can hit the stop button on any elevator itll stop long enough to hum
cally man

Rutherford, TN

#21 Sep 24, 2011
gumpbubba wrote:
nope u can hit the stop button on any elevator itll stop long enough to hum
Yep..he's right...hmmmmm....would like to try that as well on a plane!!!lol.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Mayfield Discussions

Title Updated Last By Comments
jay and tabitha 1 min friend 3
Name the City leaders and business owners that ... 22 min Why you so mad bro 30
Are their any hot single black men around? 52 min Ratchet 38
The mayor is now made mayfield a skid row bar ... 2 hr 4thegoodoftheppl 24
Vote No Supprters You Mad 2 hr He Mo Rhoid 24
he loves me, he loves me not 6 hr bb b bb 1
Mayfield city cops 10 hr Bill 101

Mayfield Jobs

More from around the web

Personal Finance

Mayfield Mortgages