Matewan Tiger Football

Posted in the Matewan Forum

Comments (Page 2)

Showing posts 21 - 32 of32
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
flyerrrrrrr

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jul 26, 2010
 
screw the tigers wrote:
Matewan blows.yogi is all washed up...but I hafta say rj Collins is one hell of a player...would of liked to see him at belfry or some where he could be recognized for the talent he has
yeah ya'll be saying that when we kick your ass lmao, yogi isnt washed up..id like to know who ur coach is? ohh yeah thats right pussy u dont have one..and rj? haha he is tough but he has no more talent than any other JV PLAYER on the team, and seriously belfry? they arent the top team in KY anymore, if u want recognition go to Matewan, Gilbert, Man, Wayne, Sheldon Clark, Pike Central, or P-Burg
bulldog

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Jul 26, 2010
 
flyerrrrrrr wrote:
<quoted text>
yeah ya'll be saying that when we kick your ass lmao, yogi isnt washed up..id like to know who ur coach is? ohh yeah thats right pussy u dont have one..and rj? haha he is tough but he has no more talent than any other JV PLAYER on the team, and seriously belfry? they arent the top team in KY anymore, if u want recognition go to Matewan, Gilbert, Man, Wayne, Sheldon Clark, Pike Central, or P-Burg
sorry to break ur heart little Guy but nobody at matewan has the talent nor the heart rj Collins has...
MATEWAN TIGER 4 EVER

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Jul 27, 2010
 

Judged:

1

1

1

tiger 4 life wrote:
<quoted text>How many Hortons and Joplins has he coached over the years,and gotten along with fine.THese people who are talking are people talking about a few kids kids with bad attitudes.Unless you know the whole story, how about just keeping your mouth shut and let everyone think you are stupid instead of opening it and removing all doubt.
Name the Hoton's and Joplin's that did get along. What blacks had bad attitudes? Keep thinking..... The truth is Yogi is a good guy. He was fun to play for because he was about discipline, family, tradition, hard-work, loyality, but that has been replaced with arrogence, pride, lack of character, not demanding discipline, quitting on his teams his legacy, forgeting he taught us family because he turned his back on the whole. But you are right, We Love Him he is a laugh, he gave us and took us to places we would not have been able to experience but WE HATE HIM because he speaks to people outside their name, degrades families, and if the people he hangs out with does not kiss up to him and do what he thinks is right he does not want them around. Gone from the good ol' days when winning was the only thing he caoached David McCoy, Tony Clusky, Timmy Dixon, Butch Pope, Britt Moore and more replace that with BB, Willow, Terry Harrison, it does not add up. Have his do boys tagging on his tail Greg Dillion, Ricky Thornsberry, Mike Goad. He has one quality guy and he is about to fall in John Fry. I will say this Greg, Ricky, and Mike are good guys but the are affraid to have their own opinion. John has one and voices it occassionally. Yogi, you are the man but look around you dont tarnish your own legacy with foolish pride. Good people!!!! Find them and put them around you. Dont take that job on the hill without a game plan. Hire not because you like the individuals but because you want to give these kids the best opportunity to get out of Mingo County and have a chance to become better people. Watch out for wolves in sheep clothing.(example: Greg who will play Adam over Stevie because it is his son, Ricky who thinks TT deserves the ball more than Deonta but the only difference with that is TT is just as good. Adam is a solid football player very talented but he does not give the same opportunity to win as Stevie Hammond give.) I have rambled to long. I guess Yogi dont let pride stain your view put together a staff that is second to none we have great people who can coach then let them coach.
fans

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Jul 28, 2010
 
go tigers
1 post removed
jeffree pruitt

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Aug 7, 2010
 
lol well I love how people hate on me, thinking my attitude is bad, well I admit it was bad @ matewan but who's wasn't, forreal?? I mean yogi didn't care what we done as long as we won, now that I'm at belfry my attitude had to change or u would pay at belfry, it's yes sir and no sir to every thing and if u done it wrong we ran like crazy, another thing is toughness, ha ha I like that one, if i can come to belfry and start like I am, I have to be tough we hit like crazy and rep until we get things right u wanna see toughness i promise u wait till @ least aug 13th our first scrimmage game. you will see, jeffree pruitt is a completely different person.
dumb

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Aug 8, 2010
 

Judged:

2

2

1

jeffree pruitt wrote:
lol well I love how people hate on me, thinking my attitude is bad, well I admit it was bad @ matewan but who's wasn't, forreal?? I mean yogi didn't care what we done as long as we won, now that I'm at belfry my attitude had to change or u would pay at belfry, it's yes sir and no sir to every thing and if u done it wrong we ran like crazy, another thing is toughness, ha ha I like that one, if i can come to belfry and start like I am, I have to be tough we hit like crazy and rep until we get things right u wanna see toughness i promise u wait till @ least aug 13th our first scrimmage game. you will see, jeffree pruitt is a completely different person.
yeah, whatever Jeffree. You sucked at Matewan. You will suck at Belfry too. You left that's fine. Now get over yourself and quit dogging Matewan. No wonder no one likes you!
Football player

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#29
Aug 8, 2010
 
Well jefferee is gone so quit talkin bout him he is at belfry now, frys our coach an were gonna beat everyone in the countys ass an hit the playoffs up so all y'all need to stop talkin sh1t an jus come watch
whatever

Virgie, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Aug 8, 2010
 

Judged:

1

1

1

jeffree pruitt wrote:
lol well I love how people hate on me, thinking my attitude is bad, well I admit it was bad @ matewan but who's wasn't, forreal?? I mean yogi didn't care what we done as long as we won, now that I'm at belfry my attitude had to change or u would pay at belfry, it's yes sir and no sir to every thing and if u done it wrong we ran like crazy, another thing is toughness, ha ha I like that one, if i can come to belfry and start like I am, I have to be tough we hit like crazy and rep until we get things right u wanna see toughness i promise u wait till @ least aug 13th our first scrimmage game. you will see, jeffree pruitt is a completely different person.
ill bet my a$$ you be hurt within 2 weeks a ankle a hamstring or whatever.u just need to take you butt and mouth on acroos the river u didnt make it her and u wont make it there. good luck
Jeffree Pruitt

Fairport, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Aug 9, 2010
 
Well it looks like u lost ur a** cuz this week will make 5 weeks of practice, but yeah I hope matewan does somethin this yeAr, I'm not emotional I'm still cool with matewan ppl yeah I'm out this is starting to get dumb
Paul Hammond

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#32
Aug 9, 2010
 
Y'all need to stop talkin crap bout jefferee, he's gonna be good an we gonna be good, an I'll be there to watch u play against prestonsburgh good luck bub
matewan fan

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Aug 10, 2010
 
Paul Hammond wrote:
Y'all need to stop talking crap bout jeffree, he's gonna be good an we gonna be good, an I'll be there to watch u play against prestonsburg good luck bub
your are right paul every body needs to focus on the task at hand jeffree done what he thought was right for him so we wish him the best.we should want to see all the kids from mingo and pike do good and shut up all them northerners.
Jeffree Pruitt

Fairport, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Aug 13, 2010
 
Thank you paul, good luck to you bro I haven't forgot about u u still my bro

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 21 - 32 of32
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Matewan Discussions

Search the Matewan Forum:
Topic Updated Last By Comments
WV Who do you support for U.S. Senate in West Virg... (Oct '10) 12 min West Virginia Land owner 52,044
New Game*** Last Word++2 (Mar '12) 5 hr kat 2,080
4 Letter Word Game lol (Feb '09) 5 hr kat 5,584
Last word game (Apr '10) 5 hr kat 4,434
One word......Your one word reply... (Apr '09) 5 hr kat 5,867
Sheila Kessler 16 hr Give up 9
Chico's new number? Fri Att 2
•••
•••
•••
•••

Matewan Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Matewan People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Matewan News, Events & Info

Click for news, events and info in Matewan
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••