Who do you like best at Long John Sil...
lol

Manchester, KY

#45 Jan 18, 2010
i hate long johns im not trying to be mean but
go go gopher

Clarksville, TN

#46 Jan 23, 2010
could i please have some ketchup yes you can sir please drive around
french fry

Clarksville, TN

#47 Jan 26, 2010
the hush puppies i would say is just suberb
WTF

Manchester, OH

#48 Jan 27, 2010
Shea wrote:
Joe Estep
He's the reason "nobody" eats there!He a TOTAL SKANK-ASS YUCKKKK......OHHHHOHHHH...EEWW WWWW!!
I heard he f??ked,well nevermind..it's just to nasty to talk about.TAKE MY ADVICE DONT EAT THERE....
NASTY PLACE

Manchester, OH

#49 Jan 27, 2010
That place is N...A...S...T...Y.. EWWWWWWWW
Joe Estep is GROSS..B..E..W..A..R..E..DONT EAT THERE.It looks like he never takes a BATH,I dont think he knows what a bath tub is,and yes he would spit in your food,or worse,I've heard he has done about everything when the Boss isn't looking,WAKE UP..Hey just eat at home,we don't know what they do to our FOOD!
unknown

United States

#50 Mar 6, 2010
no one needs to be talking shit about martin for one and pluse we're all working our asses off y some r getting paid to shit on there asses
known

Manchester, OH

#51 Mar 6, 2010
unknown wrote:
no one needs to be talking shit about martin for one and pluse we're all working our asses off y some r getting paid to shit on there asses
Please,oh,please,buy a "Webster's New World Dictionary"
I think you meant "plus" not pluse.
I think you meant "sit" not shit.
But you are getting paid to clean the shit out of those "nasty" bathrooms,so..........clean them!!!!!
them people

Clarksville, TN

#52 Mar 8, 2010
i like the poeple at longs john the boss is great. cute to but you no hes married, becasue he wears a rings so yeah. the tall one there is cute when ever you can see his face. the mother and daugter there is stange. lol batan i think is his name is crazy. but marty is awsome and cute.
Anonymous

Macon, GA

#53 Aug 13, 2010
The tall one is married and has a little boy and a little girl on the way so you can forget it.
hello

Winchester, KY

#54 Aug 13, 2010
the chicken casserole is great, corn bread and soup beans is superb, I'M HUNGARRRRRRRRRRRRRRRRRRRY, GIVE ME SUMPIN TO EAT.
Lollipop

Virgie, KY

#55 Aug 17, 2010
Ella Collins is the best one that works there! She is super sweet & super nice :)
hody

United States

#56 Aug 17, 2010
i like that little bity gold fish on the billboard sign out in frount of the restrauant, makes me happy and gitty, time to eat my hush puppies. P.S and he swam and swam all over the dam.
whatevergoesarou nd

Chesterfield, MO

#57 Sep 10, 2010
NASTY PLACE wrote:
That place is N...A...S...T...Y.. EWWWWWWWW
Joe Estep is GROSS..B..E..W..A..R..E..DONT EAT THERE.It looks like he never takes a BATH,I dont think he knows what a bath tub is,and yes he would spit in your food,or worse,I've heard he has done about everything when the Boss isn't looking,WAKE UP..Hey just eat at home,we don't know what they do to our FOOD!
this is totally gross i'd druther fix my food at home gross, i'm glad i don't eat at this place i haven't ate at long john silvers in years & i sure don't intend to eat their now.....joe estep omg he wrk's their i don't know him personally but i do no he has two sister's named tammy and jackie so freakin gross i say the heck with long john silvers if i want long john's i'll go elsewhere nasty ppl in the world gross
Massey

Macon, GA

#58 Sep 10, 2010
Anyone who can get my f**king order right. What is the deal with NO ONE down there being able to get it right?
hehe

Macon, GA

#59 Sep 12, 2010
hello wrote:
the chicken casserole is great, corn bread and soup beans is superb, I'M HUNGARRRRRRRRRRRRRRRRRRRY, GIVE ME SUMPIN TO EAT.
Is the casserole made from chicken of the sea.
Canan

Anderson, SC

#60 Sep 12, 2010
whatevergoesaround wrote:
<quoted text>
this is totally gross i'd druther fix my food at home gross, i'm glad i don't eat at this place i haven't ate at long john silvers in years & i sure don't intend to eat their now.....joe estep omg he wrk's their i don't know him personally but i do no he has two sister's named tammy and jackie so freakin gross i say the heck with long john silvers if i want long john's i'll go elsewhere nasty ppl in the world gross
Back off Joe he is a good guy....You got it right the first time when you said you didn't know him.
Yoda

Macon, GA

#61 Sep 12, 2010
Canan wrote:
<quoted text>
Back off Joe he is a good guy....You got it right the first time when you said you didn't know him.
Yes back off .The Force is with him.
whatevergoesarou nd

Chesterfield, MO

#62 Sep 14, 2010
Yoda wrote:
<quoted text>Yes back off .The Force is with him.
lol what force would that be???? lol)
whatevergoesarou nd

Chesterfield, MO

#63 Sep 14, 2010
Canan wrote:
<quoted text>
Back off Joe he is a good guy....You got it right the first time when you said you didn't know him.
i'm not bother joe hell like i said i don't know the guy but i do no his sister's and some of his family, i'm just saying i won't eat long johns it's gross and no i don't know joe estep i don't think i've even seen this guy before
mmmm

Macon, GA

#64 Sep 14, 2010
whatevergoesaround wrote:
<quoted text>
i'm not bother joe hell like i said i don't know the guy but i do no his sister's and some of his family, i'm just saying i won't eat long johns it's gross and no i don't know joe estep i don't think i've even seen this guy before
You mean you would not eat one hushpuppy, maybe a shrimp,a fri. Come on man this real fast food.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Martin Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 23 min Conundrum 171,895
Whos the Best Basketball Coach in Floyd Count ? 56 min DDM 10
Littles Car Lot 9 hr Yep 11
Michelle Blackburn and her MAN problems on face... (Jul '17) 12 hr Juan 9
2018 Blackcat Football 14 hr True 101
Mitchell Manns (Jan '10) Sat Manns 72
Who misses Clark Elementary? (Feb '10) Sat Terrible 93

Martin Jobs

More from around the web

Personal Finance

Martin Mortgages