Why do white men have big testicles a...

Why do white men have big testicles and lil weenies?

Posted in the Marion Forum

First Prev
of 2
Next Last
LOL

Asheville, NC

#1 Aug 25, 2013
Its strange....?
Nasty

Asheville, NC

#2 Aug 25, 2013
LOL...Some nasty croch sucker like you has done bit the damn thing off ; )
LOL

Asheville, NC

#3 Aug 26, 2013
No I thin not EAL men aren't insecure crybabies who whine about how life is so unfair EVERYDAY like you do.Stop harassing underage girls you pedophile.Oh yeah the fire departments don't want you either and the only reason you hang around is because you hope to see somebody naked (injured victim needing medical attention) and yes he's THAT guy.You should just never go out in public it makes everyone's gag reflex overactive.(want to puke)
LOL

Asheville, NC

#4 Aug 26, 2013
*no I think Not *
Mavis Neff

Burnsville, NC

#5 Aug 26, 2013
Nasty wrote:
LOL...Some nasty croch sucker like you has done bit the damn thing off ; )
It were one of yer dam Lolitas, they run all over town seducing older men with money to buy them nice things. We have 5 0r 6 of them that hang out at the firehouse.
LOL

Asheville, NC

#6 Aug 28, 2013
Mavis Neff wrote:
<quoted text>It were one of yer dam Lolitas, they run all over town seducing older men with money to buy them nice things. We have 5 0r 6 of them that hang out at the firehouse.
You truly are stupid and your stupid ass doesn't have any money..You are a clown.All you do all day is whine and complain no wonder NOBODY likes you go to the nearest bridge and jump off.You are so boring and ignorant nothing of any value ever comes out of your mouth.My dog farts are more valueable than the things you say.Oh yeah stop bothering underage girls you sack of shit.
Nasty

Asheville, NC

#7 Aug 28, 2013
LOL wrote:
<quoted text>You truly are stupid and your stupid ass doesn't have any money..You are a clown.All you do all day is whine and complain no wonder NOBODY likes you go to the nearest bridge and jump off.You are so boring and ignorant nothing of any value ever comes out of your mouth.My dog farts are more valueable than the things you say.Oh yeah stop bothering underage girls you sack of shit.
LOL....Your just part of sick bounch of pervert liberal Obamecrats you people have things in your mouths that I would not handel with my hands.

Since: Aug 13

Location hidden

#8 Aug 28, 2013
well I know why nasty's weeny is small... so it can fit in his boyfriends butt better!
Nasty

Asheville, NC

#9 Aug 28, 2013
Tell the truth you know when ever you stroke it...it's the biggest one you or your mama have ever seen.

Since: Aug 13

Location hidden

#11 Aug 28, 2013
Sorry dude, I'm not into other dude's weenies. Are you hitting on me? I'm flattered, but thanks anyways
Nasty

Asheville, NC

#12 Aug 28, 2013
Well dude if your not into peters why don't you tell everbody on topixs how you know so much about mine....;O....LMFAO

Since: Aug 13

Location hidden

#13 Aug 28, 2013
Everyone knows about your tiny willy, Nasty. The goats havent stopped laughing for WEEKS.
nasty

Burnsville, NC

#14 Aug 29, 2013
The lil Lolitas at the firehouse holler when I stick my big pecker in them more than one could'nt walk straight for a week. LOL
SEATTLE SCHOLAR

Redmond, WA

#15 Aug 29, 2013
Hmmmm the intellegence level is minimaol.
Marion Scholar

Simpsonville, SC

#16 Aug 29, 2013
Says the dummy that spells minimal incorrectly.
Nasty

Asheville, NC

#17 Aug 29, 2013
CupOfShutUp wrote:
Everyone knows about your tiny willy, Nasty. The goats havent stopped laughing for WEEKS.
The only reason them goats are still laughing is on a count they seen me pack your jaws with my balls and rub your nappy head ; )

Since: Aug 13

Location hidden

#18 Aug 29, 2013
That wasn't me, but it's good to know you're getting bjs from dudes at the farm.
John

Asheville, NC

#20 Aug 29, 2013
If it walks like a duck and it quacks like a duck it's a duck.
Woodrow

Marion, NC

#21 Sep 1, 2013
Our big white balls allow us to go out and get jobs to support ourselves and our families without having to resort to welfare and selling drugs.
Tess

Palatka, FL

#23 Sep 1, 2013
Woodrow wrote:
Our big white balls allow us to go out and get jobs to support ourselves and our families without having to resort to welfare and selling drugs.
I love this. You've got losers on here comparing wieners and stuff then this guy says something that actually sounds good and is also funny!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Marion Discussions

Title Updated Last By Comments
What really happened to the steak house? 12 hr JoseAlonza 16
Wheres Donnie riddles ex rachael at i miss her 12 hr cuntry 2
Drk blu Camaro (new) 13 hr truth 8
crane resistoflex 17 hr simondaddy 3
Lacey (EthanAllen) Thu Lonnie84 7
Michael Cox Thu clerk 2
dycos cleaning service for Baxter (May '15) Thu Christine 13

Marion Jobs

More from around the web

Personal Finance

Marion Mortgages