who shot lional Ferguson

who shot lional Ferguson

Posted in the Marion Forum

First Prev
of 3
Next Last
who

Marion, NC

#1 Aug 16, 2014
Lional was shot and killed today. Who was the p$$ie that done it??
The Truth

Marion, NC

#2 Aug 16, 2014
I got $100 that says it was over drugs.
yep

United States

#3 Aug 17, 2014
What does it matter if it was over drugs doesnt change yhe fact that human beings choose to take it passed the point of no return everyday. People who feel as if they need to carry a gun around must have a closet deeper then we need to know
Gogo

Maggie Valley, NC

#4 Aug 17, 2014
who wrote:
Lional was shot and killed today. Who was the p$$ie that done it??
It was Freddie knowlton
CJones

Smyrna, SC

#5 Aug 17, 2014
Andrew Johnson, arrested for it.
NONO

Concord, NC

#6 Aug 17, 2014
Gogo wrote:
<quoted text>
It was Freddie knowlton
No it was not, get your damn lies straight
rita

Charlotte, NC

#7 Aug 17, 2014
NONO wrote:
<quoted text>
No it was not, get your damn lies straight
He in the mcdowell county jail under murder charges.
NONO

Concord, NC

#8 Aug 17, 2014
rita wrote:
<quoted text>
He in the mcdowell county jail under murder charges.
I'm talking about Freddie knowlton
Jessica

Kodak, TN

#9 Aug 17, 2014
Gogo wrote:
<quoted text>
It was Freddie knowlton
It was Andrew Johnson. There are links all over Facebook that it was him
sounds good

Weaverville, NC

#10 Aug 17, 2014
Sounds like two less dope heads to worry about to me one for ever and hopefully the other soon to, maybe we wont have to keep him up in prison to long if his luck runs out fast enough in there .
Dateline NBC

Marion, NC

#11 Aug 17, 2014
yep wrote:
What does it matter if it was over drugs doesnt change yhe fact that human beings choose to take it passed the point of no return everyday. People who feel as if they need to carry a gun around must have a closet deeper then we need to know
Wasn't this guy just in the newspaper with some other meth head ho for drug charges?? The local cops don't seem to be doing much about the meth problem so it's good to see that they are finally starting to take each other out.
whoa nelly

Pittsburgh, PA

#12 Aug 18, 2014
Is it the same Andrew Johnson (lisa's son) from Burnsville?
dangit

United States

#13 Aug 18, 2014
whoa nelly wrote:
Is it the same Andrew Johnson (lisa's son) from Burnsville?
look in mcdowell news u will see his pix then u will know if he from burnsville
witten

Marion, NC

#14 Aug 18, 2014
whoa nelly wrote:
Is it the same Andrew Johnson (lisa's son) from Burnsville?
He has a sister "leaira Johnson" that's well known around town.
Ignorance isa disease

Marion, NC

#15 Aug 19, 2014
yep wrote:
What does it matter if it was over drugs doesnt change yhe fact that human beings choose to take it passed the point of no return everyday. People who feel as if they need to carry a gun around must have a closet deeper then we need to know
Wow are you stupid. There is a huge difference between carrying a gun legally and being a drug head loser and carrying a gun. Don't know any of these losers involved but anytime drugs are involved you are asking for trouble. So who would I have sympathy for? A decent hardworking person who was killed or a drug using loser who got killed over drugs.....well not the drug head. We don't need people driving around high acting crazy and robbing honest, hard working people. By the look of the guys mugshot I bet it was meth too. Looking like death warmed over and a zombie.

Since: Aug 14

Marion, NC

#16 Aug 19, 2014
Ignorance isa disease wrote:
<quoted text> Wow are you stupid. There is a huge difference between carrying a gun legally and being a drug head loser and carrying a gun. Don't know any of these losers involved but anytime drugs are involved you are asking for trouble. So who would I have sympathy for? A decent hardworking person who was killed or a drug using loser who got killed over drugs.....well not the drug head. We don't need people driving around high acting crazy and robbing honest, hard working people. By the look of the guys mugshot I bet it was meth too. Looking like death warmed over and a zombie.
Ya know what I bet u dint even know Andrew.. that mugshot is from long ago.. actually the morning they took him in he looked really good . They used that pic just to make him look bad. Check his fb an see for itself. An all u people talking shit probably don't even know Andrew... also check how they have now changed it to alledgly.. ain't no one for sure knows he done this. In fact he was not the only one there, nor was he the one that had "beef" with the dude. So please get ur shit straight before u bother speaking on nothing u know about.

Since: Aug 14

Marion, NC

#17 Aug 19, 2014
sounds good wrote:
Sounds like two less dope heads to worry about to me one for ever and hopefully the other soon to, maybe we wont have to keep him up in prison to long if his luck runs out fast enough in there .
Yeah maybe we won't, maybe he'll get out and they will get tha right mf'er, and maybe my son will have his INNOCENT father back, maybe u should start paying out a lil more an the police will do a better job ..hmmm maybe
Ignorance isa disease

Marion, NC

#18 Aug 20, 2014
Keisha1413 wrote:
<quoted text>
Ya know what I bet u dint even know Andrew.. that mugshot is from long ago.. actually the morning they took him in he looked really good . They used that pic just to make him look bad. Check his fb an see for itself. An all u people talking shit probably don't even know Andrew... also check how they have now changed it to alledgly.. ain't no one for sure knows he done this. In fact he was not the only one there, nor was he the one that had "beef" with the dude. So please get ur shit straight before u bother speaking on nothing u know about.
Omg you are dumb. The always use word "alleged" before a trial moron. His long criminal history oh yeah he's so dreamy....smh.
someone

Marion, NC

#19 Aug 21, 2014
Do I agree with how Lional was living? No.... but he did NOT deserve to die! People break the law everyday.... whether its speeding, drugs, alcohol. Speeding is an endangerment to everyone around you yet we all do it at some point.... so do we all deserve to die because we could possibly harm someone??? Lional was an amazing person with a big heart. He loved hos children very much. He spoke about them all the time. Did his children, parents or sister deserve to lose him??? Absolutely NOT!!!! I pray that one day you lose a child, sibling, or parent and someone says its a good thing or they deserved it.
lol

Marion, NC

#20 Aug 21, 2014
someone wrote:
Do I agree with how Lional was living? No.... but he did NOT deserve to die! People break the law everyday.... whether its speeding, drugs, alcohol. Speeding is an endangerment to everyone around you yet we all do it at some point.... so do we all deserve to die because we could possibly harm someone??? Lional was an amazing person with a big heart. He loved hos children very much. He spoke about them all the time. Did his children, parents or sister deserve to lose him??? Absolutely NOT!!!! I pray that one day you lose a child, sibling, or parent and someone says its a good thing or they deserved it.
It's LIONEL not Lional. Idiots.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Marion Discussions

Title Updated Last By Comments
UA Nails (Mar '14) 5 hr Not impressed 33
lost puppy big reward! 5 hr Indigo 2
Snapchat 7 hr Indigo 3
two can keep a secret if one is dead 8 hr gottatell 1
Churches do more harm than good. 13 hr Susan 14
I'm a better man 23 hr Dean 4
partying with high school kids Fri Yep 2
More from around the web

Personal Finance

Marion Mortgages