Elks lodge in marianna
Anonymous

Freeport, FL

#1 Apr 20, 2013
Don't go there if u wanna be told how to dress or how to do ur job or if u volunteer and then get told that its someone else's job to clean up plates. Last I check this was America.
lmao

Donalsonville, GA

#2 Apr 20, 2013
Anonymous wrote:
Don't go there if u wanna be told how to dress or how to do ur job or if u volunteer and then get told that its someone else's job to clean up plates. Last I check this was America.
may I add don't go there if u wanna be told who to swap spouses with, who to speak to, who is acceptable and if your female, forget being a lady elk, you have to be old, wrinkled, submissive to an a$$hole spouse and his buddies in order to capture membership in that elite group of women, they are famous and legendary person in their own minds in that group
wow

Santa Rosa Beach, FL

#3 May 1, 2013
Anonymous wrote:
Don't go there if u wanna be told how to dress or how to do ur job or if u volunteer and then get told that its someone else's job to clean up plates. Last I check this was America.
How about staying out of the kitchen,unles you are a certified food handler. They have a person hired to do that job. Stop acting like you own the place and let the people hired do their jobs.
redneck forever

Cottondale, FL

#4 May 1, 2013
If the JCSO wanted to do something good for the community...........stop cars leaving there...it's a drunk hangout for old folks.
LMAO

Santa Rosa Beach, FL

#5 May 2, 2013
lmao wrote:
<quoted text>
may I add don't go there if u wanna be told who to swap spouses with, who to speak to, who is acceptable and if your female, forget being a lady elk, you have to be old, wrinkled, submissive to an a$$hole spouse and his buddies in order to capture membership in that elite group of women, they are famous and legendary person in their own minds in that group
Couldnt have said it better except it applies to 95% of all those old idiots, not just lady (sorry i threw up a little) elks.
what about me

Santa Rosa Beach, FL

#6 May 2, 2013
I was in there a few weeks ago and this group of old folks was eating steaks, shrimp,cake,ice cream and of course wine and drinks. This old lady kept running to the kitchen getting things for them but she was sitting at the table too. I was checking out when they were and my bill was 40 bucks and theres was 10. Talk about senior discount!
well

Wimauma, FL

#7 May 3, 2013
I was there last summer and my husband had another woman (late 40s or early 50s) come up to him when I was in the restroom, and told him she wanted to watch HER HUSBAND give HIM oral sex and asked if he was willing to let it happen.

There is some freaky stuff happening there, not just your "normal" swingers.........we haven't been back LOL
Anonymous

Freeport, FL

#8 May 3, 2013
That while place is corrupted they say that u have to believe in god and be religious and all that crap. They have a dress code and u can't cuss if they really want to get young ppl in the door they need quit being old school. And it's not senior discount it's called favoritism
Jimmy lee Johnson

Freeport, FL

#9 May 4, 2013
Don't forgot the monthly meeting counsel meeting of villains that meets in the elks lodge plotting world destruction wtf is wrong with Obama for not nuking the marianna lodge because Hiter and Osoma we're hiding there at one point for these meetings wtf how can we let this go on why don't we all send letters to Obama and the justice leuge to make this travesty end!!!!111
ohno

Santa Rosa Beach, FL

#10 May 8, 2013
Anonymous wrote:
That while place is corrupted they say that u have to believe in god and be religious and all that crap. They have a dress code and u can't cuss if they really want to get young ppl in the door they need quit being old school. And it's not senior discount it's called favoritism
Yoy are right about the corruption. A certin group of old folks think they own the place and have run all of the young folks off. Just what they wanted. It has always been that way. One group or another controling everything. Right now one group got beat and is stirring stuff up for the new group. Too bad the young members cant unite and overthrow these old fools. BLACK FOLKS APPLY FOR MEMBERSHIP! They cant keep "loosing" your applications forever.
ohno

Santa Rosa Beach, FL

#11 May 12, 2013
Do they even have bands anymore?
what about me

Santa Rosa Beach, FL

#12 May 14, 2013
I hear some change is commin!
well well

Freeport, FL

#14 May 22, 2013
well wrote:
I was there last summer and my husband had another woman (late 40s or early 50s) come up to him when I was in the restroom, and told him she wanted to watch HER HUSBAND give HIM oral sex and asked if he was willing to let it happen.
There is some freaky stuff happening there, not just your "normal" swingers.........we haven't been back LOL
I miss out on all the fun!!!!!!!
Zoo Watcher

Santa Rosa Beach, FL

#15 May 23, 2013
They still got their new SLOT MACHINE to pay the bills. But the States Attorney may get pissed if they were hooked up to the inter-net. Beside they aint got no kind of licenses anyway. Great law enforcement and equality, I have heard of discretion in enforcement but this is ridiculous and selective. When other businesses are shut down or can't get or afford the license they need and this place can carry on in the plain view, what is our local law enforcement doing? I always thought it was supposed to be above the petty politics but we know better. The recent occurrence with DUI and possession of drugs is proof positive of the corruption and political influence.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Marianna Discussions

Title Updated Last By Comments
News Marianna Murder (May '11) 18 hr Southernbell 16
Officer Otis makes Cottondale Ghost town (Feb '13) 22 hr OoohDa 18
Sheriff Lou Robert's III accomplishments? Mon Got my vote 11
News New, improved Hells Angels come to Florida Panh... (Jun '08) Sun ThomasA 109
iSO a lawyer Jun 26 JaCo Transplant 4
Shelly the scammer (Aug '14) Jun 26 Goose 790
horse abuse Jun 24 scumbags 2
More from around the web

Personal Finance

Marianna Mortgages