Michelle Murray &Cathleen Henson (Les...

Michelle Murray &Cathleen Henson (Lesbian& Toothless Slut)

Posted in the Manchester Forum

smartbitch

Waneta, KY

#1 Nov 16, 2007
Michelle Murray is a nasty lesbian. i don't know her that good but i do know that she is a lesbian i hate lesbians.. and Cathleen Henson IS A Slut. she talks about others and she just don't relize She is a ugly bitch Shew i can't believe i use to date her.. Damn i bout threw up when i would kiss her every tooth in her head was rotten out. Nasty Bitches

Since: Nov 07

Louisville, KY

#2 Nov 16, 2007
Michelle Murray what kind of fucking name is that?? yeah she's nasty as hell. i wonder what the fuck she's a lesbian.. she must have been that one talking about that one girl renee bowman. damm she has no room to talk yeah i get on here all the time. just to read shit but where her name was on here i had to comment this one. i mean damm look at her. Its sad for her coz even Richard Simmion laughs at her fat ass. lol dammm that cathleen can you say die bitch. she has no room to talk about anyone either. she looks like a broke ass brittany spears all she needs to do is get some teeth and shave her head. can you say WHO DID IT WHAT HAPPEN? she could be a deer too?? hmm i dont knwo what to say about her. she justs need to shut the fuck up. Martha Smith is my sister yeah and i dont let people talk shit about her. if you want to know who i mean ask me. ill tell ya i have no reason to hide myself.
you know me

Brodhead, KY

#6 Nov 18, 2007
ha ha RENEE BOWMAN real low if your going to post stuff on topix then you need to start with your self good job though cause i couldn't of came out like that and let everyone know i am a LESBAIN.
on this i give thanks to:
renee bowman
martha smith
tabatha bowman
and the rest of the gang
good job
love michelle murray a.k.a the lesbian
gangsta boi

Alto, GA

#7 Dec 3, 2007
Michelle murray i would date her she looks a lot better then anyone else in cc
Id let her have my mocha baby anyday

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Manchester Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr Cczar 171,798
Word Association (Mar '10) 1 hr LoL 220
word game (Jan '12) 1 hr LoL 43
Ageless Weight Loss Blonde 6 hr Wanna Tap It 1
Brittany Jo Robinson 7 hr Curiousbeaver 1
Honky tonk in eat manchester Mon jeeeeeeeez 7
grade school basketball Mon scoreboard 2

Manchester Jobs

More from around the web

Personal Finance

Manchester Mortgages