hahaha

Somerset, KY

#21 Oct 27, 2009
samantha is a hoe too so call her so is her mom
marti an samantha

Crossett, AR

#22 Oct 27, 2009
girlfriend wrote:
samantha ealy her new live in lover, and babysitter!!
the lover part is right! h3lls yeah!
marti an samantha

Crossett, AR

#23 Oct 27, 2009
hahaha wrote:
samantha is a hoe too so call her so is her mom
what?
sheis

London, KY

#25 Oct 28, 2009
samantha is a ho and so is her mom she learned from the best lmao best meaning sl-t
marti and sam

Sheridan, AR

#26 Oct 28, 2009
B!tch H3lls yeah aint it!
LMFAO

Madisonville, KY

#27 Oct 28, 2009
i do believe that you
are srsly the stupidest
person that i have ever
met.
sotrue

Mount Vernon, KY

#28 Oct 28, 2009
LMFAO wrote:
i do believe that you
are srsly the stupidest
person that i have ever
met.
i couldn't agree more!
marti and sam

London, KY

#29 Oct 28, 2009
LMFAO wrote:
i do believe that you
are srsly the stupidest
person that i have ever
met.
we knnow.
AllieLovesRaymon d

Manchester, KY

#30 Oct 28, 2009
u.just.cant.handle.what.u.dish.out.to.ever.bo... es.to.somebody.talking.about.u .u.got.to.get.ur.friends.or.ur .mamaw.to.take.up.for.u.start. calling.u.mamaw.again.like.las t.time.i.said.sumthing.im.so.s kurred.toooo.grow.up.and.be.a. woman.and.stop.running.ur.mout h.on.topix.ever.time.u.get.mad .
marti wagers

London, KY

#31 Oct 28, 2009
AllieLovesRaymond wrote:
u.just.cant.handle.what.u.dish .out.to.ever.body.else.but.whe n.it.comes.to.somebody.talking .about.u.u.got.to.get.ur.frien ds.or.ur.mamaw.to.take.up.for. u.start.calling.u.mamaw.again. like.last.time.i.said.sumthing .im.so.skurred.toooo.grow.up.a nd.be.a.woman.and.stop.running .ur.mouth.on.topix.ever.time.u .get.mad.
yeahhh you proved it, your as dumb as i thought you where... but hey you have to be slow to be in that family. Im not scared of you or anyone else thats wants to run their mouth. you all think your billy bad a55 or something why dont you grow up and be a woman and let your man see his child no you cant do that now can you... it takes a dumb sl&t to come to the hospital with your man while another woman is having his baby and you sit down stairs crying like a lil b!tch. now how pathetic is that? very.. && if you wanted to run your mouth to me why didnt you do it while i was at walmart omg no why dont low lifes throw up raymond brought 40 dollars to get diapers and formula with... yeahhh i thought he was going to go work under the table to pay child support but yet i see him buying drugs in walmart parking lot... yeahhh im stupid at times.. but you people cant fool me... ohhh and i really dont care i dont need raymond to help me raise baylee. thats already been proven though. all he was is a sperm donor && b!tch you wanna fight me im pretty sure you know my number call me && i will be you anytime any place... i think your just mad because raymond cheated on your a55 with me..
marti wagers

London, KY

#32 Oct 28, 2009
well allie let me ask you, what kinda woman are you? hrmm well you must not be a good one. you're pretty childish. you get mad everytime that raymond comes to see baylee... yeahhh if i looked like you doo. i would be insecure too.. cause your narry bit pretty... i know im not the hottest thing in the world but i cant help that you dumb h03s are so jealous of me.
charlotte

Madisonville, KY

#33 Oct 28, 2009
marti wagers wrote:
well allie let me ask you, what kinda woman are you? hrmm well you must not be a good one. you're pretty childish. you get mad everytime that raymond comes to see baylee... yeahhh if i looked like you doo. i would be insecure too.. cause your narry bit pretty... i know im not the hottest thing in the world but i cant help that you dumb h03s are so jealous of me.
GET THE FU** OVER YOUSELF & GROW UP
wondering

United States

#34 Oct 28, 2009
I thought some other guy was baylees dad...im confused?
know for sure

Madisonville, KY

#35 Oct 29, 2009
wondering wrote:
I thought some other guy was baylees dad.im confused?
i heard it was jaythan jackson.shes such a whor* it proably could belong to anybody.this raymond guy needs to take this stuff they are saying on here to a lawyer and show what a child she is. a child can't raise a child
job

Manchester, KY

#36 Oct 29, 2009
ok i know for fact marti takes care of her babies everytime i have seen her she has the kids with her she is a good mother its hard being a single parent i know because i am one myself.marti u are doing a great job keep ur head held high love ya
marti wagers

London, KY

#37 Oct 29, 2009
well i really think baylee belongs to jaythan too. I think the DNA test lied. cause me and jaythan where fooling around the whole time i was with raymond.

&& Charlotte, Raymond, and Allie.
You all tell me to grow up.
I think you needa take your own advice.
You all are the ones that need to grow up.
&& Charlotte you needa take care of your kids, && quit throwing them down on your mother..
sizemore

United States

#38 Oct 29, 2009
I heard baylee belonged 2 a sizemore
LMFAO

Manchester, KY

#39 Oct 29, 2009
marti wagers wrote:
well i really think baylee belongs to jaythan too. I think the DNA test lied. cause me and jaythan where fooling around the whole time i was with raymond.
&& Charlotte, Raymond, and Allie.
You all tell me to grow up.
I think you needa take your own advice.
You all are the ones that need to grow up.
&& Charlotte you needa take care of your kids, && quit throwing them down on your mother..
the last time i checked, DNA, didn't lie.
jaythan can't have kids from what i hear. you just need to grow up and stop being the b!tch you know you are and actually allow raymond to come see his kid. and stop f*ckin wasting that check you get on jayden every month (from.his.FATHER.charlie) and what child support you get for baylee on fu*ckin stupid a$$ shit and running the roads everyday. it's time for marti wagers to grow the hell up and take care of her own problems.
hahaha

London, KY

#41 Oct 29, 2009
LMFAO wrote:
<quoted text>
the last time i checked, DNA, didn't lie.
jaythan can't have kids from what i hear. you just need to grow up and stop being the b!tch you know you are and actually allow raymond to come see his kid. and stop f*ckin wasting that check you get on jayden every month (from.his.FATHER.charlie) and what child support you get for baylee on fu*ckin stupid a$$ shit and running the roads everyday. it's time for marti wagers to grow the hell up and take care of her own problems.
yes jaythan can have kids!
marti wagers

Somerset, KY

#42 Oct 29, 2009
LMFAO wrote:
<quoted text>
the last time i checked, DNA, didn't lie.
jaythan can't have kids from what i hear. you just need to grow up and stop being the b!tch you know you are and actually allow raymond to come see his kid. and stop f*ckin wasting that check you get on jayden every month (from.his.FATHER.charlie) and what child support you get for baylee on fu*ckin stupid a$$ shit and running the roads everyday. it's time for marti wagers to grow the hell up and take care of her own problems.
i dont waste jaydens checks on anything they go in his bank account and on what he needs && so does what little of child support that baylee gets. && why do i needa take care of my own problems when my mom && step dad do that for me. && raymond is suppose to come see his child mondays, wednesday, && fridays but does he ever show h3ll no.. && i think you needa stay the h3ll outta my business && i have my own d*mn money to run around on..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Manchester Discussions

Title Updated Last By Comments
I am bored and I have no friends and I am sick ... (Jan '09) 2 hr Ron 90
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 8 hr Wisdom of God 170,607
Marlboro Man loves getting spit fried. 8 hr Eric holt 21
Linda Smallwood 9 hr Smallwoods daddy 73
Video 21 hr coon dog 2
Teresa Napier “informant” Thu Bozo 6
CC Basketball Thu Richy 12

Manchester Jobs

More from around the web

Personal Finance

Manchester Mortgages