What has happenened to Keta Abner?

What has happenened to Keta Abner?

Posted in the Manchester Forum

BTW

Corbin, KY

#1 Sep 10, 2010
What has happenened to Keta Abner?
east coast choppers

London, KY

#2 Sep 10, 2010
Ask anthony he might no.
wonder why

Somerset, KY

#3 Sep 10, 2010
east coast choppers wrote:
Ask anthony he might no.
anthony who
teasha

Middlesboro, KY

#4 Oct 10, 2013
What ever happened to her? Is she messed up on drugs to? Was great friends once but haven't heard from her in years.
well

East Bernstadt, KY

#6 Oct 10, 2013
she won the lottery and me and her are sitting on easy street in the Bahamas.your welcome to come visit.
yeah

Middlesboro, KY

#7 Oct 11, 2013
She won the lottery alright. She problly suckin some nasty man for a pill.
the truth

Manchester, KY

#9 Oct 15, 2013
Keta is a wild thing, she is a road runner,but I know where she stays alot waiting for her ship to come in. naw!!! she dont do no drugs, she is such A good gal.
yeah

Middlesboro, KY

#10 Oct 17, 2013
The first part of your statement was true than wat happened?
Haha

London, KY

#11 Oct 21, 2013
Jamie stop posting
the truth

Manchester, KY

#12 Oct 22, 2013
Keta is working in london now, she aint got time to run around.
duke

Middlesboro, KY

#13 Oct 24, 2013
the truth wrote:
Keta is working in london now, she aint got time to run around.
She actually works? Where? Hard to believe
justme

London, KY

#14 Aug 6, 2014
LOL, shouldn't matter as long as shes not bothering you

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Manchester Discussions

Title Updated Last By Comments
Brian Sizemore "Big A" 2 min Clay 2
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 3 min Strel 149,019
New plant set to bring 90 jobs to Corbin 14 min Beech Creek 1
Lynn and Cloyd burkhart aka toe 3 hr cuz 4
Taco Bell in Manchester is a joke 3 hr loaderman 8
phillips diversvied ' hard to say goodbye to you . (May '14) 7 hr oveun 33
where is shawn gibson now days Thu bg Eyes 7

Manchester Jobs

More from around the web

Personal Finance

Manchester Mortgages