Write comment

Write comment

There are 12 comments on the Magna Times story from Nov 2, 2008, titled Write comment. In it, Magna Times reports that:

Paul Pugmire, Democratic candidate for Salt Lake County Council District 2 was in Magna Monday morning to pitch an idea: UTA free-fare zones for Magna and other communities.

Join the discussion below, or Read more at Magna Times.

Brittanay

Wellington, New Zealand

#1 Dec 2, 2008
Hello Everybody who wants to talk about your favourite disney stars and yes disney channel straight up in sky not in the normal channels but you know this is a seriously disscusion not a STUPID FIGHT COMMENTERS! Yeah I have been reading other Topix and what is it all about I don't know "let me guess?" MAYBE THEY ENDED UP AS A CAT FIGHT! MEOW .... NOW PLEASE i ONLY WANNA KNOW BUT NOT JUST READ YOUR FAVOURITE stars .. I'm gonna answer back to say I SOOO AGREE i TOTALLY LOVE THEM TOO. yES i KNOW YEAH ANYONE CAN COMMENT BACK OR not if you don't seriously what's the big point I don't really care just relaxin and chill NO FIGHTS WITH ME i HATE ENDING UP TO CANCEL THIS Blog OF COMMENTS thanks xxxoo Brittanay
Brittanay

Porirua, New Zealand

#2 Dec 3, 2008
now that was a example how to write a comment good or bad it's your choice see alot of people answers in to talk about what they read if they hate it or love it comments for anything in your brain you wanna write a problem or its okay I'll give more extra ways how to write a comment PEOPLE! Thanks xxxoo Brittanay
Homg

Winnemucca, NV

#3 Dec 3, 2008
I wonder what happens if you eat corn for a week?

Does your stool resemble a firm corn cobb as it exits your rectum?

Hmmmm. I wonder.
Brittanay

Wellington, New Zealand

#4 Dec 3, 2008
ah hi are you learning to write a comment or not or is it a question I'm meant to answer? HOW CAN I HELP YOU? tell me dude!
Brittanay

Wellington, New Zealand

#5 Dec 3, 2008
oh well I feel sick doing this new teaching THING You guys all know how to write a comment well waste my time for that! But let's carry on the who's your favourite disney star hey and sorry for sounding mean Homg that girl or boy or the one that wrote something about corn and that...... but dawm I hate shouting xxxoo Britanay
Homg

South Jordan, UT

#6 Dec 4, 2008
What are your thoughts on Vegamite?

I prefer Marmite myself. Kind of sounds like a Marmot. Lots of those critters up in the mountains here in Utah.

Also, would you prefer to live in Penrose or Mt. Wellington?
Brittanay

Nelson, New Zealand

#7 Dec 4, 2008
I don't know who you are? And are you just a shit computer STRANGER THAT'S PLAYING UP WHAT DO YOU WANT HOMG SHIT YOUR NOT TALKING ABOUT THE THINGS I'M SAYING WHO ARE YOU?
Phirt

United States

#8 Dec 5, 2008
Hmmm. Maybe you should phone in to Marcus Lush at Radio Live ( on Monday of course). He might be able to help.

All the best this Saturday.
Brittanay

Auckland, New Zealand

#9 Dec 5, 2008
Ah Sorry Homg I didn't knew what I was writing but about your questions um I would like to live in Mt Welington if that's for sure...And Phirt HMMM.MAYBE YOU SHOLD PHONE IN TO MARCUS LUSH AT RADIO LIVE [ON MONDAY OF COURSE].HE MIGHT ABLE TO HELP.

ALL THE BEST THIS SATURDAY.......Ah hi to you for this Saturday as well I am not sure if your writing it down for homg hmmmmm who knows? So yeah my story ends at all but homg if you sure does see this i have finally apoligise and phirt ha easy to say have a good day saturday well it is SATURDAY!
sdgfh

UAE

#10 May 31, 2009
resdf

UAE

#11 Jun 9, 2009
cycling jersey

Fuzhou, China

#12 Jul 4, 2011
http://www.monton.biz cycling jersey low price,high quality. Welcome to purchase cycling jersey,fast shipping and best service.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Magna Discussions

Title Updated Last By Comments
LATTER DAY SAINT REVIVAL ( REPENT ) now Thu REPENT NOW 4
Message To Mormons ( REPENT ) REPENT Thu REPENT NOW 4
God Became Flesh ( JEHOVA BECAME FLESH) Thu REPENT NOW 3
News Audit of Wubbels case suggests SL police speed ... Apr 17 hillu2 1
White men! Date a woman with bi-racial kids? (May '11) Apr 16 JJJ 124
Pleasant Green Elementary School Aug. 24 2014 (Aug '14) Aug '14 Mai Tai Bird 2
Magna Fire Truck (Jan '13) Jan '13 Jonathan Cretsinger 1

Magna Jobs

Personal Finance

Magna Mortgages