First Prev
of 2
Next Last
haha

Albion, IL

#1 Apr 7, 2011
He's 16 and he hits on 12 and 13 year olds? Hahaha wow
snooks

Gilbertsville, KY

#2 Apr 7, 2011
He hits on everybody and anybody.
lauren(:

Elgin, TX

#3 Apr 8, 2011
If thats who he likes then it shouldnt matter.
Why should we be talkin bout his buisness anyways?
Let him do him.
haha

Albion, IL

#4 Apr 8, 2011
Lauren who?
cayla hancock (:

Somerset, KY

#5 Apr 8, 2011
Lucas is an amazing person ! So what if he hits on younger girls, that's his business. As long as he's happy that's all that should matter. Look at these guys who are 20 something and hitting on teenage girls. It's the same concept. Lucas is not a horrible person, he's a great guy. Get to know him before you start to judge.

Since: Apr 11

Eddyville, KY

#6 Apr 8, 2011
I agree with you.
Ashli M.(:

Chicago, IL

#7 Apr 8, 2011
Lucas is a very nice person and you dont see him on here talking about any of youu guys?. So why are y'all?.

-I Love Lucas(:
humm.

Belton, KY

#8 Apr 9, 2011
[QUOTE who="cayla hancock (:"]Lucas is an amazing person ! So what if he hits on younger girls, that's his business. As long as he's happy that's all that should matter. Look at these guys who are 20 something and hitting on teenage girls. It's the same concept. Lucas is not a horrible person, he's a great guy. Get to know him before you start to judge.[/QUOTE]
& your a sluttt sooo what does he hit on you or is he own of your "bffs" that you secretly hang out with behind Bobbys back?
Dez nuts

United States

#9 Apr 9, 2011
No man should hit on a female. Bs
cayla hancock (:

United States

#10 Apr 9, 2011
[QUOTE who="humm."][QUOTE who="cayla hancock (:"]Lucas is an amazing person ! So what if he hits on younger girls, that's his business. As long as he's happy that's all that should matter. Look at these guys who are 20 something and hitting on teenage girls. It's the same concept. Lucas is not a horrible person, he's a great guy. Get to know him before you start to judge."

& your a sluttt sooo what does he hit on you or is he own of your "bffs" that you secretly hang out with behind Bobbys back?[/QUOTE]

No actually, I haven't hung out with Lucas at all outside of school (: and I'm not a slut. My family knows Lucas very well, thank you very much !!
haha

Eddyville, KY

#11 Apr 10, 2011
I like Lucas, he's a cool guy, and he can get girls his age or older, and hot ones at that. Everybody likes him, so why hit on younger girls?
LKS

Elgin, TX

#12 Apr 10, 2011
I've never been with a 12 or 13 year old so take y'alls drama starting asses on somewhere and quit making up shit. Got something to say just say it to me in person.
Bitch ass WHITE ppl

Madisonville, KY

#13 Apr 25, 2011
LKS yhu have been with a 12 or 13 year old. Does Meagan Harris and Kayla brasher ring any bells?
Junior

United States

#14 Apr 25, 2011
Bitch ass WHITE ppl wrote:
LKS yhu have been with a 12 or 13 year old. Does Meagan Harris and Kayla brasher ring any bells?
They're 15 dumbass
Bitch ass WHITE ppl

Hopkinsville, KY

#15 Apr 26, 2011
there 15 i should know how old they are cause i go to school with them and if they said they were 15 they lied.. DUMBASS.
Junior

Philadelphia, PA

#16 Apr 26, 2011
Boy if you go to school with them then your a youngin an need to watch what ya say cause I can guarentee that puppy dog ass can back up that bulldog mouth.... Can it son?
haha

Eddyville, KY

#17 Apr 26, 2011
They are 14

And yeah Lucas I have saw where you liked a 12 year olds FaceBook pic and someone who JUST turned 13
dang

Duluth, GA

#19 Feb 3, 2013
Since this was years ago what's he bout now? Same?
bagayaj

United States

#21 May 10, 2013
Yea he tried to get me to suck his d!ck in the movies.
He's weird Af
Grad E ated

United States

#22 May 10, 2013
Are you a boy to?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Madisonville Discussions

Title Updated Last By Comments
Aarons Inc 16 min compliant 1
racism 24 min True Storyz 15
fonda post a pic 1 hr _-__-Jesse-__-_ 18
No food stamps for felons 2 hr _-__-Jesse-__-_ 16
she deletes again 3 hr moretocome 24
so sorry Steve 3 hr BSA 2
Nathan won't take DNA test 3 hr biology 48
Madisonville Dating
Find my Match
More from around the web

Madisonville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Madisonville News, Events & Info

Click for news, events and info in Madisonville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 4:46 pm PST

Yahoo! Sports 4:46PM
Rookie Beckham leads Giants past Rams 37-27
Bleacher Report 6:10 PM
New York Giants vs. St. Louis Rams: Full Report Card Grades for St. Louis
NBC Sports 6:42 PM
St. Louis Rams lose 37-27 to Giants at home - NBC Sports
Bleacher Report 7:22 PM
Giants Show Resiliency, Maturity in Win
Yahoo! Sports 9:51 PM
Seahawks crush Cardinals to take control of NFC West