The truth. Can you handle it?

The truth. Can you handle it?

Posted in the Madisonville Forum

First Prev
of 2
Next Last
Fatazz

United States

#1 Aug 4, 2012
Why does anyone worry about all this petty shit. We are all worm food in a few years anyway.

Focus on having a good life, it's all there is.

If you live this life for reward in the afterlife you will be disappointed, there ain't shit there.
Fatazz

United States

#2 Aug 4, 2012
You can't handle the truth!
Fatazz

United States

#3 Aug 4, 2012
I am the only one letting you in on the secret of life and death. Isn't this what we all want to know! Isn't this why so many of us cling to religion with pitiful thoughts of an afterlife?
Blo

Madisonville, KY

#4 Aug 4, 2012
Fatazz wrote:
Why does anyone worry about all this petty shit. We are all worm food in a few years anyway.
Focus on having a good life, it's all there is.
If you live this life for reward in the afterlife you will be disappointed, there ain't shit there.
like how do you know>?
Fatazz

United States

#5 Aug 4, 2012
I've been dead....
Fatazz

United States

#6 Aug 4, 2012
.....and that's more claim to the truth that the religious.

“Yes”

Since: Jul 12

Location hidden

#7 Aug 4, 2012
Yes!

Yes!!!

YES!!!!

Yes!!

Yes!!!!!

Yes!

Yes!!!!

Yes!!!!!!!!!!

Yes!!!

Yes!!!!!!!!!

Yes!!!!

YES!!!!!!!!!!

yes.
Myhouse

Madisonville, KY

#8 Aug 4, 2012
YES!!!
uhhuh

United States

#9 Aug 4, 2012
As Jesse would say, y'all need a program, a government run one at that
BeepBeep

United States

#10 Aug 4, 2012
They have afterlife on sale at lowes.

“peace...”

Since: Apr 12

Madisonville, Ky

#11 Aug 4, 2012
Fatazz wrote:
I've been dead....
Me too!...when they handed me the envelope it said..."RETURN TO SENDER"!!
KAOS Inc

United States

#12 Aug 4, 2012
Address unknown?

“peace...”

Since: Apr 12

Madisonville, Ky

#13 Aug 4, 2012
KAOS Inc wrote:
Address unknown?
Back on my ass, where I was when it happened.
KAOS Inc

United States

#14 Aug 4, 2012
No the ending of return to sender?

“peace...”

Since: Apr 12

Madisonville, Ky

#15 Aug 4, 2012
KAOS Inc wrote:
No the ending of return to sender?
I lived to "see" another day.
KAOS Inc

United States

#16 Aug 4, 2012
Lay off the peanut butter n' Nanner sandwiches
They're kinda binding
KAOS Inc

United States

#17 Aug 4, 2012
KAOS Inc wrote:
No the ending of return to sender?
The song is remembered less everyday

“peace...”

Since: Apr 12

Madisonville, Ky

#18 Aug 4, 2012
KAOS Inc wrote:
<quoted text>
The song is remembered less everyday
Wow... that one flew right over my head...you got me good! I remember calling Jerrio and requesting all those songs back in the day.
Jesse

Madisonville, KY

#19 Aug 5, 2012
We need some truth, we need clarity, we need Al Sharpton to tell us what the real truth is, we need Jesse Jackson to confirm what Al says, we need liberals to show us the way, we need a government program...
KAOS Inc

United States

#20 Aug 5, 2012
We need a lot more than those two will ever have to offer!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Madisonville Discussions

Title Updated Last By Comments
Lynsey Patterson 3 hr Yall thirsty 14
Blog Number One 6 hr F W M 1
Madisonville police unaware or not doing job 9 hr thinking 3
laura petway manitou mayor (May '12) 11 hr Thatseasy 18
tammy ipock 15 hr Master 5
Kasey Hale 15 hr IKA recruit 1
Why don't some people tip at Sonic? (Aug '11) 17 hr oh yea 375

Madisonville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Madisonville Mortgages