hmmmm

Rivesville, WV

#43 Nov 4, 2009
i agree they sooo do have lil ones! Ha I never realized it till looking at this topic but it is soooo true! Its the water...they all look kinda alike too!
Figure it out

Rivesville, WV

#44 Nov 4, 2009
Josh G
ghb

Charleston, WV

#45 Nov 8, 2009
josh browning
already did

Parkersburg, WV

#46 Nov 8, 2009
Jim Bob Jackson!!
bigisbeautiful19 69

Portsmouth, OH

#47 Nov 9, 2009
Brittney wrote:
eewwwww no van is gross
Hey there is some cuties in Van,I know my baby girl found one,and so did I when I made her and also there is still more up there I have seen them,lol
laughing at you

United States

#48 Nov 9, 2009
bigisbeautiful1969 wrote:
<quoted text>
Hey there is some cuties in Van,I know my baby girl found one,and so did I when I made her and also there is still more up there I have seen them,lol
does your cutie ride thru Van in a wheelchair?
hmmmm

United States

#49 Nov 10, 2009
def Denney Green hes still got it and prob needs it his wife is a Bitch and still gettin her hair done at the big 80's salon
DenneyGreen

United States

#50 Nov 10, 2009
aint he a van guy?? honey aint you heard they all got small penises.
BRITT C

United States

#51 Nov 12, 2009
jimmy woodrum and his long thick cock.WOW WHAT A LAY[if u can get him to give it up]
jeff gore

United States

#52 Nov 12, 2009
hmm jeff gore he knows how to rub it right. yeah and i know hes a "van" guy and dont care.mmmmmm
jacks

United States

#53 Nov 16, 2009
your so right about JW/he is an great lay
JOSH HAWKS

United States

#54 Nov 16, 2009
JACKIE HICKS
sandicheeks

United States

#55 Nov 16, 2009
thomas freeley from harts>OMG!!!
Jill

United States

#56 Nov 17, 2009
sandicheeks wrote:
thomas freeley from harts>OMG!!!
How about joe maynard from harts
girl from danville

United States

#57 Nov 17, 2009
hmmmmm wrote:
def that hot pharmacist that works at larrys !shawn miller is the name i think makes me sweat !
Shawn Miller is married to my friend Holly and has children. He is not looking to get laid. So leave him alone
JOSH

United States

#58 Nov 19, 2009
I WANT TO STICK IT IN JACKIE!
libby

United States

#59 Nov 19, 2009
ask amy she sucked my boyfriend in bathroom years ago.
1 post removed
Yummy

Logan, WV

#61 Nov 23, 2009
Stewart Harper
not a fool

United States

#62 Nov 23, 2009
laughing at you wrote:
<quoted text>
does your cutie ride thru Van in a wheelchair?
omg LOL
JBG

United States

#63 Nov 27, 2009
jeff gore wrote:
hmm jeff gore he knows how to rub it right. yeah and i know hes a "van" guy and dont care.mmmmmm
I had to see this for myself, what a STUPID waste of time. I would love to know who wrote this about MY husband! Only dreamin ladies, he's taken! Have the balls to tell me and we'll see what happens!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Madison Discussions

Title Updated Last By Comments
drop a word/add a word (Jan '10) 5 hr I KNOW 12,641
Next Mayor for Town of Chapmanville 10 hr City election 2015 0
Mayor Jerry Price 10 hr nunya 12
Chapmanville cook 12 hr Concerned parent 5
Musk rat trappers Sun want to learn 1
Dudes who vape Sat true 1
Two sad individuals close by Sat lalapoopsey 2
Madison Dating
Find my Match
More from around the web

Madison People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 10:56 am PST

Yahoo! Sports10:56AM
NFL sportsmanship award to honor Rooney
NFL10:58 AM
Ben Roethlisberger, Steelers heading for new contract
ESPN11:49 AM
Steelers security chief's dual roles debated
NBC Sports 1:18 PM
Blount happy with Patriots after rocky time with Steelers
Bleacher Report 6:12 PM
5 Mistakes Steelers Can't Repeat in Offseason