Man's body found in George County

Mar 21, 2013 Full story: hattiesburgamerican.com 50

LUCEDALE -- Authorities are investigating the death of a man's whose body was found by pipeline workers near the Bexley community of George County.

Full Story
First Prev
of 3
Next Last
Jenny Lee

United States

#1 Mar 21, 2013
O yea my boy josh gone to some foul azz boys.... Hope dey hang da cowards that did it .... he was like fam ..... my Condolence goes out to fam...

Since: Apr 09

Location hidden

#3 Mar 21, 2013
Jenny Lee wrote:
O yea my boy josh gone to some foul azz boys.... Hope dey hang da cowards that did it .... he was like fam ..... my Condolence goes out to fam...
Re write your sentence and use ENGLISH!

Since: Dec 12

Location hidden

#4 Mar 21, 2013
^ really! haha
Jenny Lee

United States

#5 Mar 21, 2013
_N0_N33D_T0_T33L_ wrote:
<quoted text>
Re write your sentence and use ENGLISH!
Correct English as you gonna get partner

Since: Apr 09

Location hidden

#6 Mar 21, 2013
Jenny Lee wrote:
<quoted text> Correct English as you gonna get partner
At least we can read that lmao
Jenny Lee

United States

#7 Mar 21, 2013
rolltide85 wrote:
^ really! haha
uh yea really ha ha
Jenny Lee

United States

#8 Mar 21, 2013
_N0_N33D_T0_T33L_ wrote:
<quoted text> At least we can read that lmao
if u cant understand it then mayb it dont apply to u..... lmao. because wats understood dont have to b explained to da coward boys that did it...

Since: Nov 10

Location hidden

#9 Mar 21, 2013
Jenny Lee wrote:
<quoted text>if u cant understand it then mayb it dont apply to u..... lmao. because wats understood dont have to b explained to da coward boys that did it...
Do they know who did this?
Deligirl

Laurel, MS

#10 Mar 22, 2013
Black boy, I know he was on dope cause he offered me some grass. Drug deal ggne bad, told him be careful.

Since: Apr 09

Location hidden

#11 Mar 22, 2013
O yea my boy josh gone to some foul azz boys.... Hope dey hang da cowards that did it .... he was like fam ..... my Condolence goes out to fam...=====My friend Josh has approached the wrong group of no good, cheating guys, I hope they hang the cowards that killed him. He was like my family, My condolences go out to family.,,,,,, This is a translation courtesy of someone who has lived in the big city.

Since: Apr 09

Location hidden

#12 Mar 22, 2013
Jenny Lee wrote:
<quoted text>if u cant understand it then mayb it dont apply to u..... lmao. because wats understood dont have to b explained to da coward boys that did it...
If you don't understand this, Then maybe it doesn't apply to you.....lmao because whats understood doesn't have to be explained to the boys that did this...... Yet another translation and here is my response. It sounds like you might have some information regarding who committed this crime. Help the family get closure rather than ranting on a forum.
My-NiGhA

New Orleans, LA

#13 Mar 22, 2013
Deligirl wrote:
Black boy, I know he was on dope cause he offered me some grass. Drug deal ggne bad, told him be careful.
look at your self don't judge cuz of wat yu think happen... he didn't deserve dat... his life was took... for wat.... nobody knows not even yu.... don't judge him cuz of wat yu think of him.... he was much more den dat... n black boy.... he was far from black.... some people need to get tha colors rite!!!!

Since: Apr 09

Location hidden

#14 Mar 22, 2013
My-NiGhA wrote:
<quoted text> look at your self don't judge cuz of wat yu think happen... he didn't deserve dat... his life was took... for wat.... nobody knows not even yu.... don't judge him cuz of wat yu think of him.... he was much more den dat... n black boy.... he was far from black.... some people need to get tha colors rite!!!!
Nobody deserve to be killed no matter what has went on or what color a person is real shame somebody so young was killed may god be with the family
Jenny Lee

United States

#15 Mar 22, 2013
_N0_N33D_T0_T33L_ wrote:
<quoted text>
Nobody deserve to be killed no matter what has went on or what color a person is real shame somebody so young was killed may god be with the family
No I know nothing about it but I do know if I get dem mother f****** first it's a wrap... yall all need to back off an dont talk bout wat yall think is right drugs drugs drugs no not cause

Since: Nov 10

Location hidden

#16 Mar 22, 2013
Sad to lose a young life - I certainly hope the killer or killers are brought to justice.
Sunshine

United States

#17 Mar 22, 2013
I think it is sad that a life was lost at such a young age I knew Josh and he was a good person no matter what color he was r what he did he did not deserve to be done that way. My condolences go out to his family. May God be with you all
Deligirl

Hattiesburg, MS

#18 Mar 22, 2013
My-NiGhA wrote:
<quoted text> look at your self don't judge cuz of wat yu think happen... he didn't deserve dat... his life was took... for wat.... nobody knows not even yu.... don't judge him cuz of wat yu think of him.... he was much more den dat... n black boy.... he was far from black.... some people need to get tha colors rite!!!!
http://www.wlox.com/story/21761469/investigat...

This proves he was a black fellow, get your color glasses on booger. I knowed him good,my man for while. Do drugs, die drugs. not right but fact of life and death,peoples.

Since: Nov 10

Location hidden

#19 Mar 22, 2013
Deligirl wrote:
<quoted text>
http://www.wlox.com/story/21761469/investigat...
This proves he was a black fellow, get your color glasses on booger. I knowed him good,my man for while. Do drugs, die drugs. not right but fact of life and death,peoples.
Seems you just want to start something - it does not matter if this person was green, it is a life that was cut short. I agree that drugs are a horrible epidemic in this country.

“John 3:16”

Since: Sep 09

George County, MS. USA

#20 Mar 22, 2013
If you don't like the way they are handling the case, go to this site and give your thoughts.

https://www.facebook.com/WLOXTV
My-NiGhA

Ponchatoula, LA

#21 Mar 22, 2013
Deligirl wrote:
<quoted text>
http://www.wlox.com/story/21761469/investigat...
This proves he was a black fellow, get your color glasses on booger. I knowed him good,my man for while. Do drugs, die drugs. not right but fact of life and death,peoples.
Nooooo I think he was brown... I think brown n black is two different colors..... he was my nigha my homie my best friend.... dat all dat counts to me..... n I wish he was still here..... n there yu go judging

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lucedale Discussions

Title Updated Last By Comments
Fire 2 hr Mike 1
What kind of jobs do sexual offenders have afte... (Sep '09) Fri ugh 652
Nursing aide from Moss Point accused of stealin... Jan 28 kottonmouth_king 8
I have 2 kid's Jan 25 Freakyguy18 9
bbw or cougar Jan 25 freakyguy18 1
bbw or cougar Jan 25 freakyguy18 1
Church music demonic and loud Jan 24 Theist 2
Lucedale Dating
Find my Match
More from around the web

Lucedale People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 3:54 pm PST

Bleacher Report 3:54PM
2015 Falcons Draft Pick Profile: WR Phillip Dorsett
Bleacher Report 8:55 PM
Falcons Potential Draft Pick: LB Denzel Perryman
NBC Sports 3:41 AM
Mickey Loomis: Saints letting Junior Galette case run its course before taking any action
NBC Sports 5:04 AM
Saints players shocked by team's ownership squabble
NBC Sports 7:42 AM
Jimmy Graham: Pro Bowl will help dictate if he needs surgery