joe

Brownfield, TX

#1 May 3, 2013
Anyone know her and the type of person she is
LILLY

Cambridge, MA

#2 May 13, 2013
jus ask me dam dont put me on this shit
lol

United States

#3 Jun 28, 2013
she's crazy or an attention seeking ho go find her on Facebook and see the crazy sh!t she puts on talking about her baby daddy and she's is a single mother b!tch you have to have a baby to be a single mother and she's always crying that noone loves her then she says she doesn't need anyone then she's crying that she needs someone to talk to all I can say guy is stay the fk away that is a mess u do not want to deal with go look her crazy a$$ up
comnbck

Amarillo, TX

#4 Jun 28, 2013
all I know is she is nasty she got cought sukn D*** in a shed, what kind of shyt is that don't u got a house?
happy

Atlanta, GA

#5 Jul 3, 2013
She's a nasty girl. Who thunks she is sexy, where's little ass clothes and knows she CAN'T fit in them! She's dramatic on facebook and nobody cares about your family drama and always talks bad on her family. She's pathetic!!!!!!!!!!
Lilly

United States

#6 Jul 4, 2013
Aww how sweet first off im not a hoe and ppl talk shit reguardless and. Yeahh im crazy so what. Ha no I'm not a hoe and if you wanna talk shit say it to my face cuz this is lil kid shit. And plz tell me what I have to say about my family cuz I have never put anything up about them. And a im seeking attention yeahh okayy hahaha get off topix and come to me cuz only a pussy hides behind a computer screen bitch.!!
appreciate

Atlanta, GA

#7 Jul 4, 2013
Your f***** fat ass talks shit about your mom, dad, aunt nicole and whoever else you wanna talk shit about! You aint cute. NEVER will be. Grow up already. Stop acting like your the shit. You are nothing BUT talk! It's sad you talk among your family and you put them through alot. Grow up already. Get a job. Stop letting people support your ass. Because you aint no baby!!!!!!!!!! And start appreciating you mom more because she's ALWAYS gonna be there for you even through ths hell you put her through
who

Plains, TX

#8 Jul 5, 2013
appreciate wrote:
Your f***** fat ass talks shit about your mom, dad, aunt nicole and whoever else you wanna talk shit about! You aint cute. NEVER will be. Grow up already. Stop acting like your the shit. You are nothing BUT talk! It's sad you talk among your family and you put them through alot. Grow up already. Get a job. Stop letting people support your ass. Because you aint no baby!!!!!!!!!! And start appreciating you mom more because she's ALWAYS gonna be there for you even through ths hell you put her through
I think this is either a friend or family member since they know so much lol but totally agree with you she needs to grow up she talks so much sh!t about her family then she's all ill back up my family and noone talks about them Haha b!cth u are the one talking the most Sh!t about them your 2 faced and u do seek attention but you don't learn noone gives a fk about you no one cares maybe yo momma but that is it hahaha
Lilly

United States

#9 Jul 5, 2013
Nicole yes I did and I never put my family down. First off I know its family putting this but to scared to tell me up straight and I don't try and be cute shit I know I ain't. And that shit I talk about ain't about them. Its about other shit so before you try and talk shit figure out who or what I'm talking about cuz my family sure ain't it.
fukkitt

Brownfield, TX

#10 Jul 16, 2013
haha the shed thing. is she got caught sucking adam renolds peepee while his brother Anthony was hit it from the back. that ish is nasty but its true I know a lot of people that will confirm it. and it was the shed by the house over on north 8th street where Anthony crum used to live. ahahahaha you is a nasty hoe fo sho....lol
Skittles

United States

#11 Jul 18, 2013
I think y'all should get off her ass and worry about y'all's own damn business . She is cool as hell. She has her own problems so let HER deal with em . I'm pretty sure it's nt y'all's problem . And Lilly dnt listen 2 the narrow minded ppl cuz they dnt got lives that's y they want 2 talk about urs
who

Brownfield, TX

#12 Jul 24, 2013
Skittles wrote:
I think y'all should get off her ass and worry about y'all's own damn business . She is cool as hell. She has her own problems so let HER deal with em . I'm pretty sure it's nt y'all's problem . And Lilly dnt listen 2 the narrow minded ppl cuz they dnt got lives that's y they want 2 talk about urs
Then you really don't know her at all so if you don't know the shut the fk up stoopid azzz
leave her alone

Lamesa, TX

#13 Jul 24, 2013
who wrote:
<quoted text>
Then you really don't know her at all so if you don't know the shut the fk up stoopid azzz
U dont know anything about her or her family. Leave her alone. Chase your own demons. The only reason any of u have anything to say is ...your own closet has its skeletons. And please please let me shed a light on all ur dirty little secrets. Some of u have quite a few. Grow the f*** up. Stop trying to bring someone down cuz ur life sux.
Haha

Brownfield, TX

#14 Jul 25, 2013
leave her alone wrote:
<quoted text>
U dont know anything about her or her family. Leave her alone. Chase your own demons. The only reason any of u have anything to say is ...your own closet has its skeletons. And please please let me shed a light on all ur dirty little secrets. Some of u have quite a few. Grow the f*** up. Stop trying to bring someone down cuz ur life sux.
Haha that is funny did you come up with that all by yourself..but are u admitting she does have dirty little secrets and skeletons in her closet since u bring it up. I talk sh!t about her cz she's an easy target and she made herself an easy target with everything she has done and she must love the attention since this post is still up she's an attention seeking who're hahahahaha so stfu and go somewhere else with your psycoanilize babble

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Los Ybanez Discussions

Title Updated Last By Comments
Theft 6 hr Try me 3
Cody granado 8 hr Meth heads 9
Teresa Cantu (Mar '17) Mon Readyyyyy 7
DopeHead Venessa Flores (Jul '17) Jan 12 Guser 22
Nothing but smokes girls? Jan 11 HIM 5
Isaiah Cervantes Jan 9 i no him 4
Leann chavez (May '16) Jan 9 Ignore daa haters... 20

Los Ybanez Jobs

More from around the web

Personal Finance

Los Ybanez Mortgages