North Laurel vs Corbin... What do you...

North Laurel vs Corbin... What do you think? Please vote.....

Created by 76NLFAN on Sep 8, 2009

93 votes

Click on an option to vote

#10North Laurel

#3 Corbin

First Prev
of 4
Next Last
Corbin Mom

Mayfield, KY

#1 Sep 8, 2009
Sorry Laurel Co boys...but Corbin is unstoppable this year! Good Luck though. Should be a good game.
UK fan

Mount Vernon, KY

#2 Sep 8, 2009
North could win if their offense and defense show up on the same night. The first two games our offense was amazing, but the defense needed to step it up. The South game showed a different defensive team on the field, but the offense was a bit strained. Now if Larkey can get both to show up Friday night North Laurel will be a force to be reckoned with. Go Jags!

Since: Aug 09

Kittanning, PA

#3 Sep 8, 2009
UK fan wrote:
North could win if their offense and defense show up on the same night. The first two games our offense was amazing, but the defense needed to step it up. The South game showed a different defensive team on the field, but the offense was a bit strained. Now if Larkey can get both to show up Friday night North Laurel will be a force to be reckoned with. Go Jags!
I am with you on this one.....Corbin has not played anyone that good yet, north could beat the teams they played. Corbin will have there hands full when it comes friday. I believe Larkey will have both straight out going into the 4th week for North and 3rd for Corbin. I also believe that corbin defense cant keep adrian from first downs. I was watching corbin play and they played sloppy the last game but so did north........Im looking at the game being close with north laurel possibly winning.

Since: Aug 09

Kittanning, PA

#4 Sep 8, 2009
Corbin Mom wrote:
Sorry Laurel Co boys...but Corbin is unstoppable this year! Good Luck though. Should be a good game.
You say corbin unstopable look at our record 3-0 lol and we played #9 pulaski and knox central.....and south you cant say pulaski aint been doing good cause they have a reason chris muse is out with ACL tore......North played them when muse was healthy so it was a tough game......Knox central got some big guys but we pulled that one out....and south has a good defense......Dont count your ducks before they hatch....Do the research look and see how north doing before u judge a game.....laurel co boyz is were it at.....U can call it LARKEY STYLE!!!!!!!!!!Cause chris larkey gonna take over corbin next!!!!!!
northh

London, KY

#5 Sep 8, 2009
all the way!
colorado buffs

London, KY

#6 Sep 8, 2009
Are you serious? North has no chance corbin 35 north 7 and thats being generous.
corbin

Morehead, KY

#7 Sep 8, 2009
corbin all the way
Corbin

Mayfield, KY

#8 Sep 8, 2009
76NLFAN wrote:
<quoted text> I am with you on this one.....Corbin has not played anyone that good yet, north could beat the teams they played. Corbin will have there hands full when it comes friday. I believe Larkey will have both straight out going into the 4th week for North and 3rd for Corbin. I also believe that corbin defense cant keep adrian from first downs. I was watching corbin play and they played sloppy the last game but so did north........Im looking at the game being close with north laurel possibly winning.
Don't get your jock in a wad lil kid. I was just saying. But since you wanna act like your all that. I went to South Laurel...graduated in 98. South Laurel dominated North Laurel every time we played you. Grow up and realize...Corbin will clean the field with your Green and Blue jerseys! hahaha. Just like South Laurel did!

Since: Aug 09

Kittanning, PA

#9 Sep 9, 2009
Corbin wrote:
<quoted text>Don't get your jock in a wad lil kid. I was just saying. But since you wanna act like your all that. I went to South Laurel...graduated in 98. South Laurel dominated North Laurel every time we played you. Grow up and realize...Corbin will clean the field with your Green and Blue jerseys! hahaha. Just like South Laurel did!
Listen hear im not a lil kid buddy im in college something you prolly never thought about.....Before you go dissing north and saying south is better we are 3-0 and what is south 1-2 now whos better.....Thats what i though.....Atleast last year we had enough degnaty to say we sucked....This year we dont so yea we are gonna brag yea we gonna celebrate and yeah south sucks so get over it and yes we will give Corbin Redhounds a fight.....so get your panty out the wad buddyyy.....my question is why talk shit about a team that beat south 7-6 onna bad day we played so bad south should have beat us shows u who better haha......and O yeahh when South plays pulaski like we did we will see who wins south gotta a good chance cause thurr starting QB which is the best is out for the season......unlike us we stoped him.....I have money on pulaski winning.....Just to let you know I am good friends with south QB and all of thurr RBs-JD wright,Ryan quin,tyler vaughn, mcwhorter. So dont say that im putting down south when my friends play for them im just telling you the facts.......We taking over Larkey style!!!!!
-Thanks,
NL promoter
Corbin

Mayfield, KY

#10 Sep 9, 2009
76NLFAN wrote:
<quoted text> Listen hear im not a lil kid buddy im in college something you prolly never thought about.....Before you go dissing north and saying south is better we are 3-0 and what is south 1-2 now whos better.....Thats what i though.....Atleast last year we had enough degnaty to say we sucked....This year we dont so yea we are gonna brag yea we gonna celebrate and yeah south sucks so get over it and yes we will give Corbin Redhounds a fight.....so get your panty out the wad buddyyy.....my question is why talk shit about a team that beat south 7-6 onna bad day we played so bad south should have beat us shows u who better haha......and O yeahh when South plays pulaski like we did we will see who wins south gotta a good chance cause thurr starting QB which is the best is out for the season......unlike us we stoped him.....I have money on pulaski winning.....Just to let you know I am good friends with south QB and all of thurr RBs-JD wright,Ryan quin,tyler vaughn, mcwhorter. So dont say that im putting down south when my friends play for them im just telling you the facts.......We taking over Larkey style!!!!!
-Thanks,
NL promoter
You're in college and talk like that? What college? Clown College? What is your name? I would like to shake your hand after the game with Corbin! I understand that people like to trash talk. Hey, it hypes the game up. But you are just plain ignorant.

Since: Aug 09

Kittanning, PA

#11 Sep 9, 2009
Corbin wrote:
<quoted text>You're in college and talk like that? What college? Clown College? What is your name? I would like to shake your hand after the game with Corbin! I understand that people like to trash talk. Hey, it hypes the game up. But you are just plain ignorant.
Ignorant its the truth...Live with it trash talk going to be a everyday thing. deal with it. haha you crack me up cause you know im right. So your the only one getting mad over this but yea I will shake your hand after the game....No problem.....but I didnt mean to offend you but its true get north is good this year....Yes im not going to let no one trash talk and put our program down....When a team steps on a field any team has a 50% shot on beating their opponent.....So i believe North and Corbin will be a good game......I apologize for the recent posts.....Good luck to you and the whole Corbin redhounds FB program.....I dont think what college I go to matters....But if you want to know I go to UK.....
Corbin

Mayfield, KY

#12 Sep 9, 2009
76NLFAN wrote:
<quoted text> Ignorant its the truth...Live with it trash talk going to be a everyday thing. deal with it. haha you crack me up cause you know im right. So your the only one getting mad over this but yea I will shake your hand after the game....No problem.....but I didnt mean to offend you but its true get north is good this year....Yes im not going to let no one trash talk and put our program down....When a team steps on a field any team has a 50% shot on beating their opponent.....So i believe North and Corbin will be a good game......I apologize for the recent posts.....Good luck to you and the whole Corbin redhounds FB program.....I dont think what college I go to matters....But if you want to know I go to UK.....
I am far from being mad! lol I am on here just like you are defending MY team. You are the one slinging nonsense around. I have been rather calm. Oh and this Larkey style thing? Larkey as in Brad Larkey? Or who? I am not sure what kind of style "Larkey" has...so I am a bit curious.
pete

Winchester, KY

#13 Sep 9, 2009
Get ready north laurel. The hounds are hungry, and their coming for ya.
hmmmmmmmm

Winchester, KY

#14 Sep 9, 2009
76NLFAN - Lordy, lordy, if you're in college, you'll never get out. Your grammar ... yikes. Don't count your ducks before they hatch? It's don't count your eggs before they hatch. Oh my goodness. LOL.......

Since: Aug 09

Kittanning, PA

#15 Sep 9, 2009
Corbin wrote:
<quoted text>I am far from being mad! lol I am on here just like you are defending MY team. You are the one slinging nonsense around. I have been rather calm. Oh and this Larkey style thing? Larkey as in Brad Larkey? Or who? I am not sure what kind of style "Larkey" has...so I am a bit curious.
When I say Larkey style I am prefering to Chris larkey Brad is no longer on the NL staff he has resign....

Since: Aug 09

Kittanning, PA

#16 Sep 9, 2009
hmmmmmmmm wrote:
76NLFAN - Lordy, lordy, if you're in college, you'll never get out. Your grammar ... yikes. Don't count your ducks before they hatch? It's don't count your eggs before they hatch. Oh my goodness. LOL.......
Thank you very much they both mean the same....Im pretty sure im a straight A college student....Dont that scare you....I really dont care about my grammer.

Since: Aug 09

Kittanning, PA

#17 Sep 9, 2009
pete wrote:
Get ready north laurel. The hounds are hungry, and their coming for ya.
North going to be ready its going to be a good game. Come out and watch them.
-thanks,
NLFB Promoter
stupid people

London, KY

#18 Sep 9, 2009
North will paint the town Blue...Just like last friday night
hmmmmmmmm

Winchester, KY

#19 Sep 9, 2009
76NLFAN wrote:
<quoted text> Thank you very much they both mean the same....Im pretty sure im a straight A college student....Dont that scare you....I really dont care about my grammer.
That's the truth .... LOL.
Big Blue Green Fan

Washington, DC

#20 Sep 9, 2009
A very important ingredient of the upcoming North/Corbin game has not been mentioned. The Refs. One if not more, have strong Corbin ties .
Raleigh Anders worked for around 20 years or more at the Corbin PostOffice . I believe that Raleigh still refs. Hopefully for ethics sake, Raleigh will not ref friday nights game.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

London Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 2 min Paul 170,484
Stacy Shepherd 20 min Dod 11
Rocky Peters (Dec '08) 2 hr Jailmate 49
anybody know AMY HARRISON (Nov '10) 3 hr Barb 2
Hammer McQueen & his daughter Edna 4 hr Shes a mouse 4
chelsee roark biggest rat in london 8 hr snipper 1
rats 8 hr snipper 1

London Jobs

More from around the web

Personal Finance

London Mortgages