Mike Logan jr some know him as (Mikie)

Mike Logan jr some know him as (Mikie)

Posted in the Little Mount Forum

hates shelbyville

United States

#1 Jul 19, 2011
Does anyone know this guy or can tell me anything about him?

Since: Aug 11

Salem, IN

#2 Aug 2, 2011
I heard he was a good guy that gets treated like shit by his baby mama. I hope he can get up enough balls one day and leave the bitch
mamababy

Versailles, KY

#3 Aug 3, 2011
shes got that boy trained like a 6 month old lab rat, he aint going anywhere !
lovin life 101

United States

#4 Aug 3, 2011
Well I have known him for a long time he has been with his girl for yrs they have went though a lot and some of the shit he has put her though would make anyone be a bitch. He has 2 children works to support his family. But they seem happy together from what I have seen and heard. I think they love one another a lot to make it this far. Some people are just meant to be together.....
ladies man

United States

#5 Aug 4, 2011
Yea he is a good guy and all but he has put his baby momma though a lot of shit. But they worked though it and are happy now I hate this damn site when dumb ass ppl get on here just to talk about shit they have no idea about... Grown up "Real Chick 12345"
redneck 11

United States

#6 Aug 4, 2011
Mikey it has be a long time since I seen him but he was a daddy and working still with michelle I think that was her name. The last time I heard anything it is still that way. "Mikey get your crazy ass out of this town and you & your family live and love life" Get R Done Man"
country girl

United States

#7 Aug 4, 2011
I have heard he messed around on his old lady and she could do better.... I always see her and she has their kids with her I don't think she ever gets a break. But I guess at least he works to takes care of all them a lot of guys we went to school with can't even hold down a job.

Since: Jul 11

United States

#9 Aug 4, 2011
I love white trash inbred small minded people. If I knew that all I had to do was have a kid and get free rent and food I would have twenty little money makers.

Since: Jul 11

United States

#10 Aug 4, 2011
I need a baby momma. Anybody don't want to turn in my income and live for free.
I hate two faced ppl

United States

#11 Aug 4, 2011
amazing penis wrote:
I love white trash inbred small minded people. If I knew that all I had to do was have a kid and get free rent and food I would have twenty little money makers.
You kinda gave your self away what's up your ass now worry about your own life and stop hating on everyone else u are a no body that wants to down everyone stop being so full of drama and hate....
shelby co born and raised

Evansville, IN

#13 Aug 4, 2011
I have known michelle and mike for a while now and they both are great parents... sounds to me like amazing penis is kinda jealous.. maybe they have something u want.. hmmm kinda makes ya wonder dont it... lmao... they might have their problems but who dont..mike works hard for both him and his kids and michelle..when they are not working they are spending time with their kids..so what they live in a gov apt.. who cares.. im sure everyone on this chat has once in their lifetime..im pretty sure amazing penis is got to be the crack head who is a jealous m'fer... maybe u want michelle or hey from what i hear u might want mike instead.. grow up and get a freaken life....
michelle

United States

#14 Aug 4, 2011
shelby co born and raised wrote:
I have known michelle and mike for a while now and they both are great parents... sounds to me like amazing penis is kinda jealous.. maybe they have something u want.. hmmm kinda makes ya wonder dont it... lmao... they might have their problems but who dont..mike works hard for both him and his kids and michelle..when they are not working they are spending time with their kids..so what they live in a gov apt.. who cares.. im sure everyone on this chat has once in their lifetime..im pretty sure amazing penis is got to be the crack head who is a jealous m'fer... maybe u want michelle or hey from what i hear u might want mike instead.. grow up and get a freaken life....
I think I may know who this is it is all good we know that were good parents are kids get yelled at but who doesn't raise their voice or say things out of anger. We are trying to get out of this apartment soon! We just started out really young and it has took some time to get on our feet. I am thankful where we have came from and for my true friends and few family!
michelle

United States

#15 Aug 4, 2011
Mike (babe) You know who this shit talker is on your page too worried about everyone else and what they are doing and not doing. Someone must be real unhappy about their own life! As for us you know where we stand we have made it though a lot that is because we love one another so all those m'fers can go suck it we are getting out of this hole we have been in. But someone will always talk I love you and appreciated you and everything you do. I can't wait to some day be your wife and many more years together! Love you Lots xoxoxo's
John Wade

Chicago, IL

#16 Aug 26, 2016
What's the latest on him? I heard he left Shelbyville and doesn't see his kids?
Kentucky chick

Shelbyville, KY

#17 Nov 21, 2017
John Wade wrote:
What's the latest on him? I heard he left Shelbyville and doesn't see his kids?
She lives in raddcliff with All three kids a d her boyfriend and Mike is between carrollton and shelbyville. He don't see them or help Michelle with child support

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Little Mount Discussions

Title Updated Last By Comments
Fat redheadred #2 8 hr George Toombs 2
AMRAK=garbage 8 hr Chimpanzee 2
My daughter (Nov '17) 8 hr Damaja 4
Allen Lee Gibson 9 hr Allen 2
Allen Gibson 9 hr Your mom is a loser 6
Is amanda really that bad? 14 hr Emmer 1
Anyone and everyone who wants some head Fri Hey gay boy 8

Little Mount Jobs

Personal Finance

Little Mount Mortgages