First Prev
of 2
Next Last
Mike

Minneapolis, MN

#24 Jan 26, 2013
This is the woman who was married to Jerry Vick?
He was the most crooked St paul Cop out there and got what he deserved !!!
Brian

Minneapolis, MN

#25 Jan 29, 2013
Bottom line she is a SPPD >> S L U T
Brian

Minneapolis, MN

#26 Jan 29, 2013
He was a terrible cop The only "good cop" is a DEAD cop, case in point !!!!
Keith

Minneapolis, MN

#27 Feb 2, 2013
What a s l u t
RON

Minneapolis, MN

#28 Feb 17, 2013
T R A M P
Jeff

Saint Paul, MN

#29 Mar 11, 2013
I thought she was just really friendly. So her clothes fell off after we had drinks.
Todd

Minneapolis, MN

#30 Apr 1, 2013
LOL wow she gets around Had the same thing happen, had drinks and her clothes hit the floor
Eric

Minneapolis, MN

#31 Apr 9, 2013
She took my 2 friends home one night after the bar, and did them both at the same time !!!!!!!!
Frank

Minneapolis, MN

#32 Apr 24, 2013
Yup Just a W H O R E !!!!!!!
LMAO

Minneapolis, MN

#33 Apr 29, 2013
She was the same way when her husband was alive Why would she change now that he is dead?
Rob

Minneapolis, MN

#34 May 1, 2013
Yeah I know her also and she is a tramp
Phil

Minneapolis, MN

#35 May 2, 2013
Wonder if she sucks like the Minnesota Wild do?
Becky

Minneapolis, MN

#36 May 11, 2013
This woman is a T R A M P Plain and simple. My best friends Husband caught an STD from her and she divorced him Way to go Connie Hope you are Happy You S L U T !!!!!!!!
Andy

Minneapolis, MN

#38 May 15, 2013
Ewww she is a FatAssTramp
Hank

Minneapolis, MN

#39 May 29, 2013
Yep She is a dirty woman and as for her pig cop dead husband that Mother eFer got what he deserved a bullet or 2 !!!!!!!! hahahaa Glad that pig is DEAD
Waren

Minneapolis, MN

#40 Jun 8, 2013
Hhahahaha I heard her daughter is a W hore also must run in the family
Gary

Minneapolis, MN

#41 Jun 26, 2013
LOL Looks like there is a mother, daughter team there
Henry

Minneapolis, MN

#42 Jul 15, 2013
The daughter likes her men dark. Kinda odd since her dad was killed by a darky
Paul

Minneapolis, MN

#43 Oct 14, 2013
Ewwwww I know her and she is gross, would not touch her with a 10 foot pole

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Little Canada Discussions

Title Updated Last By Comments
Review: I Love Kickboxing - Saint Paul (Nov '13) 13 hr Allison 40
News 3 Charged In Murder Outside St. Paul Auto Body ... Jun 25 Go Blue Forever 5
Clarks submarine Sandwich (Dec '08) Jun 16 Coaltrane 153
OMG, Dayton Hospitalized, Is he on Medicare? Jun 13 Inquisitor 4
News Hugo man accused of luring girl in St. Paul is ... (Feb '10) Jun 11 Truth 2 74
News Court suspends Vadnais Heights lawyer's license (Apr '10) Jun 10 Bar None 11
News North/east news briefs: Coon Rapids rewrites ya... Jun 5 Pleasant Valley S... 1
More from around the web

Personal Finance

Little Canada Mortgages