mel

Mount Vernon, MO

#21 Oct 25, 2008
she is a weekend drunk!!!!
Cassie I

Wentzville, MO

#22 Oct 30, 2008
I'm glad for you Lexee. We are proud of what you have accoplished since the accident. We are always here if you need anything. You are someone my kids-especially my daughter-looks up to. I am very proud to say that. You are a great person and don't listen to all of this negative stuff. But if you do read it just think a couple of years ago you thought life was really bad, imagine having these peoples lives everyday with having nothing to do expect tear down other peoples lives, then our lives don't look so bad anymore. Keep doing good. We love you and pray for you all of the time
ShAwNa

Steelville, MO

#23 Nov 9, 2008
Okay, Bad things happen to good people. It took me a long time to understand that. Im by no means saying Im an angel, but I will pay everyday for the rest of my life, for one wrong decision.
Lexee has handled everything very well. She is quiet possably one of the niceest and selfless person Ive ever met. She always has a smile.
Zip

O Fallon, MO

#24 Nov 9, 2008
Glad to hear from you Alexee.
Ashli

United States

#25 Dec 3, 2008
Alexee wrote:
So someone told me that i made it to the TOPIX board!! Im doing really good I live in Rolla and Go to school full time. Yes i do go out and drink sometimes i am a 21yr old college student I think most ppl my age have fun and do the same thing. I do not drink and drive nor was i drinking the MORNING of my wreck. I dont really know what "who cares" means when she/he said "You lay with dogs you get fleas!!!" but i guess it really doesnt matter bc im doing good and moving on and dont really care what others think of me anymore ppl stare at me everyday wondering what happend to me i get good looks i get bad looks but its all the same i know that i wasnt drinking that im not a DRUNK and the ppl around me know the same. Thank you to all the ppl on here that were standing up for me btw!! hope everyone has a great day!:)
Alexee you are so amazing. I don't usually get on here, but when I read something about a person I care about I do. I've known you since a little girl and your sister Stephanee was my best friend in high school. I think about you often, and I know one day you will walk again! You've got the drive and determination. Never give up! Love you girlie!
good luck

Wheatland, MO

#26 Dec 7, 2008
im glad to hear that you are doing well kiddo, i hadnt seen you around in awhile, i figured you had gone off to college...good for you, keep doing what you're doing, people dont care about the hurt that they bring other people, as long as they are on top that's all that matters to them...don't mind them, let them sit and dwell on their own depressing lives...have a merry christmas and good luck!
LICKING 02

Lawson, MO

#27 Jan 17, 2009
being a drunk runs in the family
derrick shelton

Wentzville, MO

#28 Jan 20, 2009
u tell em lex...hey why u guys worry bout ur own damn lives instead of what other people does....last time i checked ur supposed to have fun as a teenager.......so if u wanna know how shes doing or nething else bout lexee...come ask me bout it and ill let ya know personally
badddd man

El Dorado Springs, MO

#29 Jan 20, 2009
oh derrick your so bad please don't hurt us. next time i see you in town i am going to let you know something personally dude.
anny

Columbia, MO

#30 Jan 20, 2009
second that. hes a punk who thinks he bad
derrick shelton

Wentzville, MO

#31 Jan 20, 2009
haha go for it....thats cool wit me....u guys rele are stupid u know that....u have nothing better to do than mess with people..but hey u do that k
Shawna

Steelville, MO

#32 Jan 24, 2009
I dont think Derrick is trying to be a bad ass. I think he's trying to be a friend. Something you obviously dont know much about. Lexee is one of the sweetest people I know; nobody wants to hear people mouth her. If your gonna mouth, dont do it on here.
HAHA

El Dorado Springs, MO

#33 Feb 5, 2009
derrick shelton wrote:
u tell em lex...hey why u guys worry bout ur own damn lives instead of what other people does....last time i checked ur supposed to have fun as a teenager.......so if u wanna know how shes doing or nething else bout lexee...come ask me bout it and ill let ya know personally
Derrick your on here telling people to worry about their own lives. What the hell are you doing on here then. Besides she isn't a "teenager" anymore unless you consider a 20-21 year old a teenager still cause I don't! Seriously are we running a charity case here to see how many people we can get to feel sorry for yourselves! Grow up stop talking smack on a computer!
derrick shelton

El Dorado Springs, MO

#34 Feb 5, 2009
i love lexee......and theres no reason that everybody shouldnt...and honestly if u dont like her than ur trash neways and it dont matter.....im not real worried bout it
BOOKER BOY

Cameron, MO

#35 Feb 5, 2009
ARE YOU STUPID????
derrick shelton

El Dorado Springs, MO

#36 Feb 5, 2009
um last time i checked no.....but then again im not sure what my IQ is..
I Know

United States

#37 Feb 5, 2009
BOOKER BOY wrote:
ARE YOU STUPID????
Your sure one to be asking it someone is stupid. Let me help your both stupid.
OMG LOL

El Dorado Springs, MO

#38 Feb 5, 2009
derrick shelton wrote:
haha go for it....thats cool wit me....u guys rele are stupid u know that....u have nothing better to do than mess with people..but hey u do that k

Talking about other people being stupid when you can't even spell REAL right!
forever

El Dorado Springs, MO

#39 Feb 5, 2009
haha i think he abbreviated really u dumb shit.....live in the modern days....its called texting
OMG LOL

Wentzville, MO

#40 Feb 5, 2009
this is a computer you don't text you type! why the hell would you abbreviate the word REAL like this "rele" thats not abbreviating!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Licking Discussions

Title Updated Last By Comments
Best Athlete (Feb '11) Wed Big news 13
Josh and Brooke (Mar '12) Feb 7 Eric Erekshunlov 13
Andy Greasy Feb 7 Paul Pudliker 5
Licking School Feb 7 Larry Lichenads 2
Kathy casso Feb 4 Yukkk 3
Randy Sisco Feb 4 Omg 14
Chris's Place Feb 1 Fred Funrod 24
More from around the web

Personal Finance

Licking Mortgages