Anyone know Chris Weddle?

Anyone know Chris Weddle?

Posted in the Liberty Forum

First Prev
of 2
Next Last
Curious

Greensburg, KY

#1 Dec 12, 2008
What do you know bout this guy??
humm

Fitzgerald, GA

#2 Dec 12, 2008
Curious wrote:
What do you know bout this guy??
Come on everyone knows chris w....
Curious

Buffalo, TX

#3 Dec 13, 2008
Lol...any info?
Regina Blackburn

Lexington, KY

#4 Dec 13, 2008
of all that Weddle family he is tops! He tend to his own business and from what I know the only Weddle that knows how to tell the truth. hang in ther Chris!
hmmmm

Buffalo, TX

#5 Dec 18, 2008
anyone know where he is these days? who does he date now?
Hmmmmmm

Goodlettsville, TN

#6 Dec 18, 2008
are you talking about josh and amy's dad?
Hmmmmmm

Goodlettsville, TN

#7 Dec 18, 2008
good guy...if we are talking about the same one I used to be friends with his kids
pretty girl

Lexington, KY

#8 Dec 19, 2008
which chris weddle u looking for cuz there seems to be more than one. I know one that is dating my friend wendy. He is a good guy and has got his priorities straight now!!!!way to go chris!!!!
The one

Bedias, TX

#9 Dec 20, 2008
The one I am referring to used to be married to a Michelle. He has a lil bro named Michael Foster I think.
kenzie and alyssa

Lexington, KY

#10 Dec 22, 2008
hey all you stupid low lifes that wanna talk crap because your life sucks SHUT UP!! christopher weddle is are dad and yeah he had a bad streak but he is on the right path now. he works as hard as he can and he spends all his extra time with his 3 kids so quit tryn to write stupid comments on topixs okay? because are family has better things to do then read a bunch of B.S on topix. so get the hell out of your fanasty land and live your low lifes
thanks .aba. and .bmw.
The one

Lexington, KY

#11 Dec 23, 2008
I actually was not bashing chris at all if we are talking about the same one. Last I knew he only had one little girl, so it may not be the same one but if it is I always thought he was a wonderful guy and I wanted to catch up and unfortunately this forum is used for bashing an prolly not the best place to find someone you have lost touch with. anyways I wld love to see him again and jus wondered how to get in touch with him
rachel weddle again

Versailles, KY

#12 Dec 23, 2008
hey yall he's my bro!! haha he actuallly only has one kid but alyssa and taylor are his stepkids but he treats em as his own and they my nieces to!! lol lil punks i never get to see em....lol...but chris is doin really good he has a good girl and he's done good for hisself!!!!

i love ya chris!!
alyssa

Nicholasville, KY

#13 Dec 27, 2008
rachel weddle!! i know you never come see me nemore..grr!! come see me soon i miss you!!
ily
Chris weddle

Russell Springs, KY

#14 Apr 1, 2009
So there is more than one around here. I just moved here from AZ. not related to any around here . i just started a mobile auto repair business named Auto Medic in jamestown. And i am a good guy damn it ! I am just hoping the Weddle's around here dont have my name ruined from the get go. O.o
Blue Bird

London, KY

#15 Apr 1, 2009
If it chris weddle that has the insurce he is a good person also.
Hmm

Elizabethtown, KY

#16 Sep 9, 2009
So is Chris Weddle...divorced from Michelle Weddle single..or dating someone? He used to be a hottie..havent seen himsince...maybe Phillip Roys last party years ago...whats he up to?
missing

Nicholasville, KY

#17 Sep 9, 2009
Hmm wrote:
So is Chris Weddle...divorced from Michelle Weddle single..or dating someone? He used to be a hottie..havent seen himsince...maybe Phillip Roys last party years ago...whats he up to?
Phillip R.now thats a dandy..
humm

Nicholasville, KY

#18 Sep 10, 2009
Hmm wrote:
So is Chris Weddle...divorced from Michelle Weddle single..or dating someone? He used to be a hottie..havent seen himsince...maybe Phillip Roys last party years ago...whats he up to?
I bet u know the answer to every question u ask on here.lol stop the madness.Who cares if he moved to afganistan.
i know

Lexington, KY

#19 Sep 10, 2009
he is dating wendy avery..he has a lil girl name mackenzi and two step daughthers i guess you could say taylor and alissa
LOL

Lexington, KY

#20 Apr 29, 2012
if ur on here badmouthing my uncle you better step back b4 i get ahold of you!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Liberty Discussions

Title Updated Last By Comments
Love thy neighbor 3 hr jinx 23
Informat....who was it? 3 hr Jerk 9
days of our lives 8 hr ERIC 1
Kayla Lawhorn strikes again 9 hr Dee 2
What's worse 12 hr Peace 249
Days of our Lives 14 hr ERIC 19
Casey County Needs A Laundromat 14 hr just saying 9

Liberty Jobs

More from around the web

Personal Finance

Liberty Mortgages