Daniel Bolser is a liar and a thief

Daniel Bolser is a liar and a thief

Posted in the Liberty Forum

First Prev
of 3
Next Last
just me

Richmond, IN

#1 Oct 20, 2011
I have a friend who rented from Daniel Bolser and her husband gave Daniel a 30 day notice that they were going to move out. Daniel didnt give them 30 days they were in the process of moving when he decided to change the locks and keep their stuff only after 1 week of moving! and then they had to keep calling him trying to get their stuff back and he would only put so much out on the front porch for them to get! well just so everyone knows my friends had children and Daniel kept alot of the childrens stuff like their CHRISTMAS TREE, homemade quilts from their great grandmother which is funny cause he didnt realize that the one quilt had a twin to it and we are going to post a picture of it so if anyone has it, it was stolen from a 9 yearold little girl! he also kept things that belonged to the mom like a coffee cup that was kinda bent outa shape and says wow this stuff is strong which belonged to her late mother! thats something she will never be able to replace! and a homemade coffee cup that looks like a funny old man with her name on the bottom, alot of clothes and a lot of shotglasses her husband got her from different states! he even kept the dads two tool boxes! how in the world can this man do that to a family who gave him a 30 day notice they were moving on may 16 and on may 22 he go and change the locks and keep all their stuff! i hope this family gets a lawyer and sews the hell out of Daniel Bolser for keeping things that can never be replaces that this family got from loved ones who have passed away how dirty can he get! so do not ever rent from him or do business with him he is a LIAR AND A THIEF!!!!
lol

Richmond, IN

#2 Oct 20, 2011
Thia happened months ago according to your post why post this now? Someone not pay there rent get kicked out? What is the whole truth?
lol

Richmond, IN

#3 Oct 20, 2011
This^

Since: Jul 11

Location hidden

#4 Oct 20, 2011
I know of some good people that something like this situation happened to them. They always paid there rent ahead of time and lived in this house for about 2 years. Suddenly one day a police officer shows up at the door and says, "what are you doing here"? "Umm, we live here"! "Oh well you have to get out this house has been taken by the bank"! He then comes back the next day and says, "the owner has lost the property and you have 30 days to get out"! Turns out the bank had owned the house for 4 months already when the cop showed up... The "owner" of the house was a prick and kept taking the rent money for 4 months after the house was already taken and didn't say that he lost the property! His name is Bill Bryant just so people know!! I'm not basking anyone just saying what he had done at this one instance!
just me

West Lafayette, IN

#5 Oct 20, 2011
The husband was injured at work and had to have surgery he had most of mays rent but was afraid since he didnt have it all due to the injury he had that he wouldnt get the whole amount! so he talked it over with his wife and they had another place to go so they decided to move and let him have his property back! the rent was always paid and the electric was always paid yet daniel runs his electric fence and everything in the barns off the electric so they had to pay his bills also! I posted this now because the kids want their christmas tree back and their great grandmas quilts! how would you feel if someone took things that can never be replaced! the husband has every message to and from daniel about the moving out and everything. im going to help the wife get her late mothers belongings back one way or another! even if its a civil suit daniel will be giving this family back what he stole and lied about it! he will be judged by either the courts or god! because by him changing the lock on the door and preventing them from removing their stuff he broke the law and that law is punishible by jail time if you want i can even post the exact law he broke and my friend still has time to file charges against this SLUM LORD who couldnt even get the well pump working correctly for over a month and the back door he glued it together wow and the cabnets when they moved in he said he would fix or replace them but never did and the carpet oh my he clanged the carpet in the living room but not in any other room and the people who lived there before my friend had cats and the smell would not come out no matter how many times she cleaned the carpets!

Since: Jul 11

Location hidden

#6 Oct 21, 2011
LMFAO! That Christmas tree must be the holy grail, because the last time I checked you can get one at your nearest Wal Mart!!
REALLY

Richmond, IN

#7 Oct 21, 2011
The Muzzle Is Off wrote:
LMFAO! That Christmas tree must be the holy grail, because the last time I checked you can get one at your nearest Wal Mart!!
I think this is about more than a Christma tree. There were also items that can not be replaced. He must give the items back. It is the law. Go to the clerks office in the court house. File a compliant in small claims court. It will cost around $100 but Bolser will have to pay you back if the judge rules in your favor
I know the truth

West Lafayette, IN

#8 Oct 21, 2011
The Muzzle Is Off wrote:
LMFAO! That Christmas tree must be the holy grail, because the last time I checked you can get one at your nearest Wal Mart!!
you must not have children and if you do i feel sorry for them and you must be someone who has been hurt by your mother awwww you poor thang what happen did she molest you did she make you sleep with mommy so you could nurse till you were 13 i feel sorry for you.... you know if you dont get therepy you will do the same thing to your children
I know the truth

West Lafayette, IN

#9 Oct 21, 2011
The Muzzle Is Off wrote:
LMFAO! That Christmas tree must be the holy grail, because the last time I checked you can get one at your nearest Wal Mart!!
i think your name must be auggie
Duh

Thorntown, IN

#10 Oct 21, 2011
I have a feeling there is more to this story than what is being said here. Time frame of event & post doesn't jive. Take it to small claims court & let the chips fall where they may so we don't have to endure the BS.
Well

Dayton, OH

#11 Oct 22, 2011
This sure sounds like Liberty, and Union County!

Since: Jul 11

Location hidden

#12 Oct 22, 2011
REALLY wrote:
<quoted text>
I think this is about more than a Christma tree. There were also items that can not be replaced. He must give the items back. It is the law. Go to the clerks office in the court house. File a compliant in small claims court. It will cost around $100 but Bolser will have to pay you back if the judge rules in your favor
NOOOOOO SH**? How can you be so stupid? Did you read the previous post? Hmm, maybe you can't read! But that doesn't make me feel sorry for you!!!! They said and I quote, "Their kids want their Christmas tree back, How would you feel if someone took things that can never be replaced!" Really?? LMFAO LMFAO LMFAO... Save it until you have a legitimate argument otherwise get a F****** life!!!

Since: Jul 11

Location hidden

#13 Oct 22, 2011
I know the truth wrote:
<quoted text>you must not have children and if you do i feel sorry for them and you must be someone who has been hurt by your mother awwww you poor thang what happen did she molest you did she make you sleep with mommy so you could nurse till you were 13 i feel sorry for you.... you know if you dont get therepy you will do the same thing to your children
Are you sure your Daddy didn't rape your mother to have a retarded boy like you? I mean come on Forest a Christmas tree can be replaced. I wouldn't expect you to understand that since I see how poor your grammar is! I seriously always felt bad for people in LD classes back in high school. However, I don't feel bad for the people that fail the LD classes and either had to spend some extra years in there or dropped out. In another sense I do kinda feel sorry for you. I mean someone has to when there Dad is there grandpa and failed LD classes in high school!:) I'll wait patiently for your response! Now try to concoct something better up next time, so that I can actually have a challenge for once!
lol

Richmond, IN

#14 Oct 22, 2011
I hope he burns the tree, shits on the ashes and wipes his ass with the blanket. Take it to court and quit crying on here.

Since: Jul 11

Location hidden

#16 Oct 22, 2011
lol wrote:
I hope he burns the tree, shits on the ashes and wipes his ass with the blanket. Take it to court and quit crying on here.
Now granny wouldn't approve of that. Lmao! Good one sir. Brilliant, Funny, Agree!
lol

Richmond, IN

#17 Oct 22, 2011
Now comeon Muzz sensorship is not the answer. You have to admit that if you are to correct someones grammar you must first show you can use it yourself. Their not there. That bugs the shit outa me.

Since: Jul 11

Location hidden

#18 Oct 23, 2011
lol wrote:
Now comeon Muzz sensorship is not the answer. You have to admit that if you are to correct someones grammar you must first show you can use it yourself. Their not there. That bugs the shit outa me.
You had just done it yourself! You forgot "that"! Don't be a hypocrite!

Since: Jul 11

Location hidden

#19 Oct 23, 2011
lol wrote:
Now comeon Muzz sensorship is not the answer. You have to admit that if you are to correct someones grammar you must first show you can use it yourself. Their not there. That bugs the shit outa me.
I also forgot to add "comeon", "sensorship", and "outa"! You must really bug the shit "out of" yourself! Don't be so ignorant. Now see, I never misspelled anything. Now who has worse grammar? Besides this is a site in which no one cares about grammar anyways. So seriously get real buddy. I beat you 9 times out of 10!
lol

Richmond, IN

#20 Oct 23, 2011
"You had just dont it yourself"....lol 9x's out of 10 your a joke child. Now I can tell you attend the Union Co School system. Go to the dentist, get your four remaining teef cleaned, and pick up a grammar book. I agree that on this site grammar is at a premium but hell learn how to at least make somewhat of an effort to not sound so f**k n retarded.
lol

Richmond, IN

#21 Oct 23, 2011
The Muzzle Is Off wrote:
<quoted text>
Are you sure your Daddy didn't rape your mother to have a retarded boy like you? I mean come on Forest a Christmas tree can be replaced. I wouldn't expect you to understand that since I see how poor your grammar is! I seriously always felt bad for people in LD classes back in high school. However, I don't feel bad for the people that fail the LD classes and either had to spend some extra years in there or dropped out. In another sense I do kinda feel sorry for you. I mean someone has to when there Dad is there grandpa and failed LD classes in high school!:) I'll wait patiently for your response! Now try to concoct something better up next time, so that I can actually have a challenge for once!
"Who cares about grammar anyway"? Right.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Liberty Discussions

Title Updated Last By Comments
Rip off 9 min Concern 1
Three Word Phrase - Game (May '13) 3 hr Isabella Fireray 1,973
Word Association Game (Jan '10) 3 hr Isabella Fireray 5,739
what are the odds 3 hr Thursday Thought 1
Walking Zombies 3 hr Outside-the-box 3
Bye Bye Bernie 3 hr Wayne Fort 1
End of the Word Game (Nov '10) 4 hr Vector aka Victor... 9,006
More from around the web

Personal Finance

Liberty Mortgages