First Prev
of 2
Next Last
Just_Curious

United States

#1 Jun 19, 2012
Does anybody know her?? If so what can you tell me about her?/
yep

Walker, LA

#2 Jun 19, 2012
She's a ho. She cheated on every1 with her ex and then started tryin to sleep with her ex's friends.
Misty Hayes

United States

#3 Jun 20, 2012
This is Misty...I'm NOT a ho, lol my ex was a Ho! I didn't cheat on him hell he cheated on me with any & every female tht would give it up...but if you really knew me or anything bout me you would know that!!! While you talking bout my Ex, do you even know his name??? Probably not cause if you knew him you would know he doesn't have friends either lmao I'm jus sayin don't get on here talking shit unless you gonna state facts!!!!
HAHA!!!

United States

#4 Jun 20, 2012
Everyone knows the truth Misty. Poor Anthony.
honestly_
#5 Jun 21, 2012
im her best friend & i can tell u tht anthony & her were 2gether yrs ago... im sure i kno her better than any of u... her most recent ex treated her like shit & she treatd him like a king!! she never went anywhere or did anything the whole time they were 2gether... && he was runnin around fukn any bitch tht wld open her legs!!! he did her sorry as hell everyday!! & i have told him tht... she is a rly good person & i love her 2 death... so b4 u wanna talk shyt get ya facts straight!!! thanks!!!!!!!
CHRISTY WELCH

United States

#6 Jun 22, 2012
Please get a life that was soooo long ago! lmao get yall some business sounds like ya mad cause ur ass aint gettin none.. man sleeps with the whole family and all your friends and they get Fame a woman has a little fun and she gets judged.... only God haterS!!! GET YA SOME BUSINESS UNLESS U CAN PUT UR OWN NAME ON IT Fake ass trick!

Since: Jan 12

United States

#7 Jun 22, 2012
Lmfao...as said Anthony???? That's Not Even her most recent ex...@ HAHA U R TOO FUNNY && dnt even have a clue you got me rotflmmfao!! Get it right!!!
but

United States

#8 Jun 22, 2012
It's not her most recent ex but it's the 1 she sleeps with and cheats on everyone with.

Since: Jan 12

United States

#9 Jun 22, 2012
This IS ME...Misty, so any of ya'll hating fake ass folks wanna put you'r real names out or ya'll gon jus keep hating with fake names...damn shame people can't jus keep it 100 && BE REAL lmao @ fake bitches!!!
Ashley

United States

#10 Jul 1, 2012
Honey don't try to act like you don't know what you do to that poor guy. He's all still messed up over you and you leave him hanging on. Does he know you talk to all his boys behind his back? I know you two aren't together but if you don't want him stop being his little slut and just let him go.

Since: Jan 12

Laconia, TN

#11 Jul 3, 2012
Ashley wrote:
Honey don't try to act like you don't know what you do to that poor guy. He's all still messed up over you and you leave him hanging on. Does he know you talk to all his boys behind his back? I know you two aren't together but if you don't want him stop being his little slut and just let him go.
First off Ashley let me set you straight on what you think you know cause I don't do shit to Anthony & was never anything but good to Anthony!!! He's the ! who cheated on me && did me wrong each & every time i fucked with him so How you gonna say I Leave him hanging on??? WTF isn't he or wasn't he married to two or three different women neither of which were me!!! And sweety if he's all still messed up it doesn't have shit to do with me or about me!!!

Since: Jan 12

Laconia, TN

#12 Jul 3, 2012
Ashley wrote:
Honey don't try to act like you don't know what you do to that poor guy. He's all still messed up over you and you leave him hanging on. Does he know you talk to all his boys behind his back? I know you two aren't together but if you don't want him stop being his little slut and just let him go.
Oh && as far as me talking to his boys behind his back well it just so happens that i became or was already friends with some of his boys while we were together, so yea i still talk to them that don't mean i'm fucking em tho!! Oh && as for me being his little slut wouldn't that have toinvolve me fuckin him. hanging out with him, something?? Jus saying LMAO Let him go...last time i checked i didn't have no hold him && he's doin who && what he wants!!! So did that clarify that lil situation for ya?? I sure hope so :)
health department

United States

#13 Jul 5, 2012
She gets shots here monthly for hep c
Misty Hayes

Millington, TN

#15 Jul 7, 2012
health department wrote:
She gets shots here monthly for hep c

I have copies of ALL my STD results && they're ALL NEGATIVE ya fake trick...I CAN PROVIDE typed signed stamped authentic-(real) in case your dumb ass doesn't know what authentic means...from my gynecologist ( NOT NO HEALTH DEPARTMENT) A REAL GYNO WHO HAS AN OFFICE LOL), not some fake ass trick on topix claiming to be the health dept!!! WOW I LOVE MY HATERS!!! Get real or better yet at least step ya game up!!! Is that the best ya can do??? FAKE ASS TRICK ROTFLMMFAO
claim

United States

#16 Jul 8, 2012
Misty Hayes wrote:
<quoted text>I have copies of ALL my STD results && they're ALL NEGATIVE ya fake trick...I CAN PROVIDE typed signed stamped authentic-(real) in case your dumb ass doesn't know what authentic means...from my gynecologist ( NOT NO HEALTH DEPARTMENT) A REAL GYNO WHO HAS AN OFFICE LOL), not some fake ass trick on topix claiming to be the health dept!!! WOW I LOVE MY HATERS!!! Get real or better yet at least step ya game up!!! Is that the best ya can do??? FAKE ASS TRICK ROTFLMMFAO
That is what I would be claiming if I were a red head [email protected] wh()re and didn't want people to know my p[_]ss dripped like a leaking faucet from all the vag funk I done picked up from being everyone's c[_]m rag.
Misty Hayes

Millington, TN

#17 Jul 8, 2012
claim wrote:
<quoted text>
That is what I would be claiming if I were a red head [email protected] wh()re and didn't want people to know my p[_]ss dripped like a leaking faucet from all the vag funk I done picked up from being everyone's c[_]m rag.
LMAO && yea if i were you && could gat on topix && hide behind some fake name i would get on here && talk bad shit about other people too...especially about me cause I AM CERTIFIED CRAZY a real phsyco bitch && Bet none of you fake tricks & biches will put ay real name on here or better yet come say this shit to my face PLEASE FEEL FREE TO DO SO && I AIN'T HARD TO FIND!! From what i see it's either gotta be some jealous bi**h who wanna be me she mad cause she could never do it like me or have it like i got, JEALOUSY SMD or some man i won't give it up to so sorry i don't get down like that! So ya'll keep hating && i'm gonna keep being me =)...oh && HATERS PLEASE BE PATIENT I HAVE SO MUCH MORE FOR YOU TO BE MAD ABOUT....LMAO
Misty Hayes

Millington, TN

#18 Jul 8, 2012
So...any of you fake hating tricks or b**ches hiding behind these fake names && topix wanna put your real name on here or better yet SAY IT TO MY FACE I ain't hard to find!!!
claim

United States

#19 Jul 8, 2012
Yes because you are so original. You post the same exact things as every other played out trick that ain't about NOTHING. I will say what I have to your face. As soon as I see you.
Misty Hayes

Millington, TN

#20 Jul 8, 2012
claim wrote:
Yes because you are so original. You post the same exact things as every other played out trick that ain't about NOTHING. I will say what I have to your face. As soon as I see you.
You're the one who's original...hiding like a sccared b^^ch on topix. A REAL WOMAN/MAN WOULD PUT THEIR REAL NAME ON HERE!! If I knew who your scary ass was i would show you what i'm about! I have alot going for myself...own car, bout to buy my own house & got swag,a$$ for days...could go on & on but whats the point in it talking to a nameless faceless fake B*tch!! So with that said YOU'RE the one who ain't about NOTHING hiding on Topix like a scared lil trick...so keep talking shit on here hiding behind tht fake name...People only hate who or what they can't have or be,so keep hating it makes me feel like i must be doing something right!!! I LOVE MY HATERS especially the ones who hide behind fake names on topix!! LMMFAO
tyrone biggums

Humboldt, TN

#21 Jul 8, 2012
dat misty love to ride this 13" bbc see you soon misty xoxo

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lexington Discussions

Title Updated Last By Comments
I wander what my step kid 27 min gtalife 5
thanksgiving (Nov '08) 1 hr YOU too 2
Brandy Hayes 2 hr Whoops 11
Women dating married men 7 hr None 3
Opinions 8 hr 2Tymez 3
Kfc 8 hr 2Tymez 5
Volvo 8 hr Info 3

Lexington Jobs

More from around the web

Personal Finance

Lexington Mortgages