Lexington Forum

Join the discussion! This forum covers Lexington, TN local community news, events for your calendar, and updates from colleges, churches, sports, and classifieds.

Post your comments on these topics to this board. Give us your feedback on government issues or coverage from TV stations and Radio networks in your area.

Lexington User Forums
Create your own
See all User Forums

Tell us your thoughts, ask questions or create a poll!

Start Discussion
First Prev
of 51
Next Last
Title Updated Last By Comments
M French 2 hr Jtg 5
Baryon Johnson 3 hr poew 3
Not smart too ignore your side chick 5 hr Urstupid 16
info please 5 hr fyi 4
Larry Wayne Bowman (Apr '15) 7 hr guest 2 7
kyle williams (Feb '12) 19 hr 4realtalk 7
I'm up any ladies up 20 hr Bored 2 20
amber loyens Thu Syntax 4
I knew 30 yrs ago Thu Trix 1
looking for Him Thu One Last Breath 4
Lexington KFC (Jun '12) Thu family 32
The state Thu Fuktards 11
Desiree Freeman (Oct '13) Thu Old Posts Suck 5
Walmart card pop up add Thu Mellow 2
Terrance Atkins Thu Who cares 3
KC Farmhouse ? (May '15) Aug 24 Thin n crispy 22
Breeders license Aug 24 Barco 3
colby williams (Jan '14) Aug 24 Smh 3
blaze Burkett (Jul '14) Aug 24 Thinkyoursoperfect 5
Young Aug 23 Ronnie 2
baja burito Aug 23 Grapevine 6
Hot girl at save a lot Aug 23 Ash 26
Theres a trick texting my husband Aug 23 Yep 19
Donny Sugarbritches Aug 23 Humpty 5
Trump or Hillary? GO. Aug 23 james johnson 11
I wanna wipe somebody's phone Aug 23 Smh 6
Tobacco store women Aug 23 Yup 3
Anthony Raspberry Aug 22 Yeahhhbaby 5
dustin bullington Aug 22 whattt 1
virgina canada (Sep '15) Aug 22 Gotta laugh 11
I'm up Aug 22 Incredible Hulk 24
Let me explain something about family Aug 22 greg 3
Did they delete the forum about jesica renfroe? (Jul '15) Aug 22 stupid 10
You live with your mom Aug 21 Becky 22
LexingtonIsAJoke Aug 21 Not just the thought 2
rn loses kids Aug 20 wondering 1
Sarah Mims Aug 20 MR Williams 16
Staffing Agencies Aug 20 Meh 4
Lexington Aug 20 ihear 3
Best way to find info on someone Aug 20 Help me Out 1
Major Market on 22a Aug 20 Eewwww 3
Election Who do you support for U.S. House in Tennessee ... (Oct '10) Aug 19 Lol 308
bEECH LAKE BASS FISHING Aug 19 Assmasterbassmasters 2
stop stalking my fb and ig Aug 18 Haha 4
Courthouse parking lot Aug 18 Haha 8
Jerid from subway (Jun '10) Aug 18 Haha 3
How did Chris Eason get killed Aug 18 Haha 5
Died a long time ago Aug 18 Haha 5
Michael Wayne Garner Aug 18 Better safe than ... 8
Need advice. Seriously. Aug 18 greg 4
Brandy McDaniel Hale Aug 17 curious 2
Fraud Aug 16 Talker 4
Shiloh Dc inc. Aug 16 not that difficult 2
falcon plastic (Feb '12) Aug 16 drew 39
When hes on f b chat but aint texting you Aug 15 Loser Games 9
She cant by you no tacos Aug 15 LOL 10
bethany kaylyn dovie bailey aka kaykay Aug 15 Kaykaysexyaf 1
Kj Waldrop Aug 15 Ijkl 3
Sherie garner Bianca Wallace oguinn Aug 15 Hehe sluts 1
Chelsi Jowers (Jun '11) Aug 15 Carrie 7
You should be mine. Aug 15 Curious 6
southern souls tattoo..comin soon to lexington (Jan '13) Aug 14 Tigger 63
New child support laws. Aug 14 fist stik 14
Lexington police and henderson county sheriff's... (Oct '15) Aug 14 smiley 53
Lookout security app Aug 14 Yes 3
Missing girl Aug 13 Info 3
Tyler hopper Aug 13 Hmm 7
Jessica burleson Aug 13 Fub 1
He wants to taste it soooooo bad Aug 13 Wondering 6
Wreck on crucifer road (Sep '15) Aug 13 Seriously 24
Whitney wells Aug 13 Orson Wells 2
Looking for a good church home. (Aug '14) Aug 12 Relaxed Bob 43
Report Food Stamp Fraud Aug 12 88smr88 14
FRS ~ Jason Mileham Aug 11 November 7
Michael Roberts Aug 11 Rest in heaven 4
But I love him Aug 11 Boo Hooey 5
chris kelly Aug 11 just saying 2
412 toward Jackson Aug 10 john 5
speedy cash Aug 10 hmmm 7
Jobs I can get while pregnant Aug 10 hmmm 6
LPN hour Aug 9 Disgusted at what... 12
How can I check if my google photos are private Aug 8 Alex 19
Too many ads on Topix Aug 7 Lol 2
Felons in this town Aug 7 parent 2
Seth Nichols (Nov '15) Aug 7 whattt 7
Figure out which one you want to be with Aug 6 life 4
Mande barham Aug 6 Screwloose 17
Wreck on 412 Aug 6 Curious 4
Antonio timberlake? Aug 6 Abc 2
Tacky Aug 6 sad but true 24
Need help ASAP Aug 6 johnsonaintsht 118
Tech questions Aug 6 Busted 4
stormie wolverton Aug 6 yeah 8
Walmart saving catcher Aug 6 Becky 2
Roaches at Caywood Aug 5 Concerned parent 5
Why wld some1 be worried bout a chik n the car ... Aug 5 hypocriteUR 4
Felony jobs Aug 5 Imafelon 4
candi stanfill Aug 4 Guest 7
Sexual conduct with an inmate Aug 4 Carrie 23
kaitlyn britt goes by kk (Feb '16) Aug 3 Justcurious 2
First Prev
of 51
Next Last

Keep Me Updated!

Sign up to receive new Topix forum notifications.

Start a discussion about Lexington

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lexington Jobs

More from around the web

Personal Finance

Lexington Mortgages