butthuttluva

Versailles, KY

#24 Mar 30, 2012
Strip Club Patron wrote:
<quoted text>
and that, Princess, is why you don't make jack shit dancing - keep dreaming guys come in there to pay you big bucks for your 'dancing' skills and techniques
girls like you are a dime a dozen and living in a fantasy world
guys aren't as stupid and gullible as you think honey
no sh!t...http://stdcarriers.com/ stdpictures/symptoms.aspx
truth

United States

#25 Mar 30, 2012
Again it depends on the girl. However it is much tougher to get anything in the vip at platinum. They watch more and it is a lot more expensive. However there was a blonde woman in her late 30s that would fuck in the couch room for 150 bucks during the daytime.
Leon

Winchester, KY

#26 Apr 2, 2012
Samantha wrote:
I'm not sure what you're expecting, but I'm a dancer and that's what you get is a DANCE!
You are Samantha Edge aren't you?
gold

Versailles, KY

#27 Apr 2, 2012
truth wrote:
Again it depends on the girl. However it is much tougher to get anything in the vip at platinum. They watch more and it is a lot more expensive. However there was a blonde woman in her late 30s that would fuck in the couch room for 150 bucks during the daytime.
golden?
yeah

Bowling Green, KY

#28 Apr 3, 2012
Leon wrote:
<quoted text> You are Samantha Edge aren't you?
They call me dirty Sammy.
truth

United States

#29 Apr 3, 2012
Golden Idk her name
mith

Versailles, KY

#30 Apr 4, 2012
does this chik work there?

http://www.facebook.com/amanda.h.gaines
Patron

Lexington, KY

#31 Apr 4, 2012
mith wrote:
does this chik work there?
http://www.facebook.com/amanda.h.gaines
apparently - several of her friends work there

seems kinda angry if you read her info page

bitch needs to grow some eyebrows, that pencil-thin shit went out a long time ago
Samantha

Lexington, KY

#32 Apr 4, 2012
no it isnt the same one
yuck

Bowling Green, KY

#33 Apr 4, 2012
Patron wrote:
<quoted text>
apparently - several of her friends work there
seems kinda angry if you read her info page
bitch needs to grow some eyebrows, that pencil-thin shit went out a long time ago
What an ugly ass tramp. She should clean herself up.

Wouldn't you be angry if you liked like that?
Anthony Davis

Lexington, KY

#34 Apr 4, 2012
no......she just needs to grow some brows, dats all
smh

Lebanon, KY

#35 Jun 8, 2012
truth wrote:
Again it depends on the girl. However it is much tougher to get anything in the vip at platinum. They watch more and it is a lot more expensive. However there was a blonde woman in her late 30s that would fuck in the couch room for 150 bucks during the daytime.
y am i not shocked?
money talks

Lexington, KY

#36 Jun 10, 2012
lexington knows you pay a little x-money and the male staff will turn a head and act as if they see nothing thats why used condoms are found at all strip clubs thats what a vip or couch room is for after all.
Big T

Louisville, KY

#37 Jul 16, 2012
Anyone get room with Kayla? She is hot!
blah

Lexington, KY

#38 Jul 16, 2012
look for skylar bahaha shes a nasttyyy thang and will do anything to make a quick buck but make sure u use protection bc u dont want to catch what shes got.better yet take a few 30s in there and a needle and she will satisfy your every need!
blah

Lexington, KY

#39 Jul 16, 2012
@ truth
would this older blonde that worked in the days happen to go by the name mckenzie??
Ben O Verbich

Fairborn, OH

#40 Jul 16, 2012
Big T wrote:
Anyone get room with Kayla? She is hot!
Yeah I have. What you wanna know?
car washer

Lexington, KY

#41 Jul 16, 2012
where does stripper called jamie work
ha

Newport, KY

#42 Jul 16, 2012
Where is a stripper with a hairy box? Looking fof one.
truth

United States

#43 Jul 16, 2012
I don't know her name. Don't remember. She is from indiana

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lexington Discussions

Title Updated Last By Comments
Ashlee on Backpage 28 min Been There 19
Mcconnell or grimes 1 hr freeman 101
2004 bookstore (Nov '09) 1 hr Young and reckless 5,761
Ambre from backpage robbed me 2 hr Yo 8
Amazon top out pay? 2 hr Me 5
Sweater puppies 2 hr Really Too 13
Ts Lindsay 3 hr Hammond egger 6
My Wife is a slut and I love it!! (Oct '11) 17 hr Pounder 127

Freeze Warning for Fayette County was issued at November 01 at 3:26AM EDT

Lexington Dating
Find my Match

Lexington People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Lexington News, Events & Info

Click for news, events and info in Lexington

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]