Jeromy Spencer
just curious

Washington, DC

#1 Apr 18, 2011
Anyone know him?
Thermo-nuclear gut puke

Middletown, OH

#2 Apr 21, 2011
Yeah, he beat the living crap out of Jason Harvey backin high school, then he threw Jason in the girls shower room where all the cheerleaders saw him beat like a little fag victim in a hate crime. I heard they found him laying face down with his butt in the air. Ah, Twin Valley South High....good times.
just plain tired

Loveland, OH

#3 May 14, 2011
actually jason beat the crap out of him so bad he was out of scholl for a whole quarter with a serious concussion.he is also a woman beater...want to see some interesting stuff go to eaton municipal courts.his full name is jeromy r. spencer.he also cheats on girls,lies about everything,has a serious drug problem,and can't hold a job or take care of his kids....he is a true preble county winner!!!!
jelly bean

Loveland, OH

#4 May 14, 2011
he had 2 kids with my best friend and he beat the crap out of her the last year and a half together.the first time he beat her while she was driving.when they got home he called the cops on himself.while she was curled in a ball in the bathroom bloody and bruised he came in there and told her to play it cool the cops are here....he is crazy!!!!if you are a guy he will steal your woman and if you are a woman he will do you dirty!!!

Amanda, OH

#5 May 15, 2011
Do I know him? Well, where to start? He's a GREEN-EYED DEVIL! All women beware of him! He will be just as sweet as sugar and just when you think life is going wonderful, that's when it hits! He will start beating the holy hell out of you. I was forced to watch him totally destroy my best friend who is like a sister to me. He abused her both mentally and physically. They have two beautiful children together... Who hopefully will never ever have to be subjected to that evil man again!

Williamsburg, OH

#6 May 16, 2011
He Is A Punk Needs The Shit Kick OuT of Him and Be Releaved of His Man Hood Punk!!!!!!!!!!

Middletown, OH

#7 May 16, 2011
He used to come over to my house late at night & want to do naughty things to me. I'm as gay as it gets, but he is ugly & looks 15 years older then his age. You women should go out & find real men.

Blaine, TN

#8 May 16, 2011
Him and his brother are piece o crap. Good thing for him I am no longer a resident cuz I know the girl he hurt and if I was around he would have been dead.

Ugly- Out!

Loveland, OH

#9 May 20, 2011
lol!!!i heard that this was on here and i just had to check this out!i was the one with him for over 3 years and had 2 kids with him.all that you read above is true!don't judge a book by its cover...has a real good cover,but you won't like the end of the story!
miss kelsey chesterfield

Toledo, OH

#10 Nov 5, 2012
I was once given a wonderful second chance in life and choose to treat others the same way jeromy i have found is a wonderful honest hard working man who commutes daily to columbus as a crane operator for his own company in columbus but his dedication to his family brings him back to eaton daily a special note to all the haters and wanna e players just bow out gracefully and accept your fate as i have chosen to invest in his future and accept my position as ceo of operation ohio central division with jeromys company i will pray for all the wanna be players and haters and manipulators i gotta go starting to put my lakengren house up for sale invest in a fine future send me card to kelsey chesterfield ceo spencer tower columbus ohio bye for now kids or children of the corn in preble county ohio. Luv kelsey

Cincinnati, OH

#11 Nov 5, 2012
He Is Still A Punk, Need The Shit Kicked Out Of Him Again
allce in youngerland

Toledo, OH

#12 Nov 5, 2012
Wow i think hes just wonderful
green id devil wanter

Toledo, OH

#13 Nov 5, 2012
A book has a cover and an inside
... ive had the pleasure of seeing both from him and he has a heart of gold. He would and has gave me the shirt off his back.. he gives and gives and always gets the shaft. By alot of people.... get to really know him b4 u talk shit about a goodman andgood father
angel eyes

Toledo, OH

#14 Nov 5, 2012
Im his sister and i really think that u basterds should keep our family's name out of ur mouths noone is perfect....exspecially any of u so dont be hating....

Toledo, OH

#15 Nov 5, 2012
angel eyes wrote:
Im his sister and i really think that u basterds should keep our family's name out of ur mouths noone is perfect....exspecially any of u so dont be hating....
AMEN SIS... if people KNEW half wat they heard theyd b smart
justsaynotobolon gnesmoke

United States

#16 Dec 28, 2012
theres obviously a couple different jeremy spencers the bald headed one from eating is indeed the biggest peice of shit in the world and he doesnt hide it so if you dont know hes a peice of shit sister or not your obviously thinking of another jeremy spencer .

Cincinnati, OH

#17 Jan 13, 2013
that whole family is trash, jeromy dosent even take care of his kids i know two of his kids moms and he really didnt do anything for neither one of them, jason's a fuckin freak i use to live in west alex and he use to stalk my best friend and he took advantage of a girl i went to school with when she was 16 and he was like 15 yrs older than her doped her up and andrea omg she nasty thats all i need to say about her everyone in west alex knows these freaks and knows their nasty as hell

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lewisburg Discussions

Title Updated Last By Comments
News Five Arrested in Two New Lexington Drug Busts (Mar '10) Oct 30 PET 30
Michael Windham, 61, of 5744 Cedar Drive, Lewis... (Sep '10) Oct '15 Brookville lover 429
News 1 arrested in connection with stabbing at Prebl... (Sep '12) Sep '15 mosses 3
News Murder-suicide investigation under way in Prebl... (Apr '12) Sep '15 David Scott 8
searching for flory decendants (Feb '15) Sep '15 Anonymouse 2
Looking for old friend Aug '15 Goodtimes 1
Virginia sofil Jul '15 96babybitch 1
More from around the web

Personal Finance

Lewisburg Mortgages