First Prev
of 3
Next Last
Well

Tishomingo, MS

#1 Apr 26, 2012
Any girls wanna have fun for a night?
Whts up

Elizabethtown, KY

#2 Apr 27, 2012
Yeah I sure would...
countrygirl

Scottsville, KY

#3 Apr 27, 2012
Well wrote:
Any girls wanna have fun for a night?
u must be desparate or just plain ugly cause there are alot of the ho-ny. girls out there and if you can't find one there is a problem houston!!
Well

United States

#4 Apr 27, 2012
Honey. I'm not ugly just not from around these parts and idk where to find any good looking girls
Whts up

Elizabethtown, KY

#5 Apr 27, 2012
Well wrote:
Honey. I'm not ugly just not from around these parts and idk where to find any good looking girls
i'm lookin to have some fun.....how old r u??
Whts up

Elizabethtown, KY

#6 Apr 27, 2012
Well wrote:
Honey. I'm not ugly just not from around these parts and idk where to find any good looking girls
come on baby were did u go,u gonna leave me hangin??
whisper

Scottsville, KY

#7 Apr 27, 2012
Well wrote:
Honey. I'm not ugly just not from around these parts and idk where to find any good looking girls
well if your not from the area, you shit outta luck, most of the girls around this area are nasty as shit, you gotta go for the older ladies to get you a good looking one that takes care of themselves. Your in the wrong place to be looking for a good woman, you lucky to find one with teeth unless she's older. Good luck, don't be silly wrap your willy!!
Whts up

Elizabethtown, KY

#8 Apr 27, 2012
whisper wrote:
<quoted text> well if your not from the area, you shit outta luck, most of the girls around this area are nasty as shit, you gotta go for the older ladies to get you a good looking one that takes care of themselves. Your in the wrong place to be looking for a good woman, you lucky to find one with teeth unless she's older. Good luck, don't be silly wrap your willy!!
r u one of the girls nasty as shit cause it sounds like u know alot about nasty and no teeth....Honey im 30 and got all my teeth and look pretty good...
Well

Benton, KY

#9 Apr 27, 2012
[email protected] Facebook me
Whts up

Elizabethtown, KY

#10 Apr 27, 2012
Well wrote:
[email protected] Facebook me
Sorry I havent got a clue how to find u on fb with email.
Well

White Plains, KY

#11 Apr 27, 2012
Oh. Ok
Whts up

Elizabethtown, KY

#12 Apr 27, 2012
Well wrote:
Oh. Ok
???? U live around here
Well

White Plains, KY

#13 Apr 27, 2012
Look me up on fb jack frost. Live in Owensboro.
Whts up

Elizabethtown, KY

#14 Apr 27, 2012
Well wrote:
Look me up on fb jack frost. Live in Owensboro.
R U serious...i looked up jack frost and search owensboro and got nothing...whts ur pic look like??
Well

White Plains, KY

#15 Apr 27, 2012
http://m.facebook.com/... #!/profile.php?v=info&__us er=100003750853787
Try that. Send me a message
Whts up

Elizabethtown, KY

#16 Apr 27, 2012
Well wrote:
http://m.facebook.com/?_rdr#!/ profile.php?v=info&__user= 100003750853787
Try that. Send me a message
did get shit,gonna give up
FYI

Elizabethtown, KY

#17 Apr 27, 2012
Well wrote:
http://m.facebook.com/?_rdr#!/ profile.php?v=info&__user= 100003750853787
Try that. Send me a message
Three friends, no profile picture.

Seems legit.
Whts up

Elizabethtown, KY

#18 Apr 27, 2012
Well wrote:
http://m.facebook.com/?_rdr#!/ profile.php?v=info&__user= 100003750853787
Try that. Send me a message
????well r u screwing with me??
Whts up

Elizabethtown, KY

#19 Apr 27, 2012
FYI wrote:
<quoted text>
Three friends, no profile picture.
Seems legit.
well add a pic....
Whts up

Elizabethtown, KY

#20 Apr 27, 2012
Well wrote:
http://m.facebook.com/?_rdr#!/ profile.php?v=info&__user= 100003750853787
Try that. Send me a message
well wht the hell happen to u ???????

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Leitchfield Discussions

Title Updated Last By Comments
Who is the most compassionate obgyn in leitchfi... 35 min Seeking new doc 1
class of 2006 rules 1 hr jump box 1
Who’s the blonde girl? 1 hr friend 7
mcdonalds drive thru 1 hr vortex 16
Grey Nissan with Ashley plate 7 hr New guy 51
Dustin Brown 9 hr Wrong 7
whos cheating 16 hr Alann 4

Leitchfield Jobs

More from around the web

Personal Finance

Leitchfield Mortgages