Prelim Set For Man Busted For Pounds ...

Prelim Set For Man Busted For Pounds Of Pot

There are 13 comments on the Ogdensburg Courier-Observer/Journal story from Jul 23, 2011, titled Prelim Set For Man Busted For Pounds Of Pot. In it, Ogdensburg Courier-Observer/Journal reports that:

A preliminary hearing is scheduled on Monday for a Lee Center man found to have approximately five pounds of marijuana in his vehicle during a traffic stop Tuesday evening on state Route 11 in the town of Stockholm.

Join the discussion below, or Read more at Ogdensburg Courier-Observer/Journal.

lalala

Conklin, NY

#1 Jul 23, 2011
Now who didn't see this coming?? Lmao
Legalese

Ivins, UT

#2 Jul 23, 2011
It's ridiculous that weed has not been legalized yet.
LOL

Brooklyn, NY

#3 Jul 23, 2011
Lets see who he rats out.....everyone knows who he is going to rat out. Make the right decision and get rid of that retarded rat, let him get a taste of his own medicine.

Since: Dec 09

Syracuse, NY

#4 Jul 23, 2011
He was awful free with his information. His buddy in or near Massena needs to worry. His story say's he would make 100 a pound. The guy is not wrapped too tight in the first place moving 5 pounds from here to Rome for 500 bucks.
omg

United States

#5 Jul 24, 2011
Watch out I heard this kids gunna use a wire for the cops and cut a deal to stay out of jail
IBET

Brooklyn, NY

#6 Jul 25, 2011
omg wrote:
Watch out I heard this kids gunna use a wire for the cops and cut a deal to stay out of jail

Yeah pobably because tebbs ratted him out, another person in his way to make more money is out of the way now. Snitch!
omg

United States

#7 Jul 25, 2011
IBET wrote:
<quoted text>
Yeah pobably because tebbs ratted him out, another person in his way to make more money is out of the way now. Snitch!
I don't think dave needed any help getting ratted out read the article he's a dumb ass that's what I would have done take to other retards on my trip bring some weed and 7 grand on the way to get pounds of weed I hope he learned his lesson cause he wont sell weed around Rome anymore that's for sure lol tell him to get a real job and take care of his kids
omfg

Syracuse, NY

#8 Jul 25, 2011
i read this and one word pops in my head "RAT" i mean come on you wanna b some big timer but then get busted and write statements one each other to get out lmfao thats a family that just ratted on each other lmao i cant stop laughing thats crazy.what a fucking retard really
peas in a pod

Sherburne, NY

#9 Jul 27, 2011
Is this the kid that owns d&d ceramics???????
zzzzz

West Leyden, NY

#10 Jul 27, 2011
You ppl are stupid and dont even know what your talking about. bunch of losers that probally smoke weed all the time yourselves and probally buy from the guy anyways...
ENOUGH

Utica, NY

#11 Jul 27, 2011
ENOUGH PERSECUTION FOR WEED!!! ENOUGH GOVERNMENT WASTE ON THIS!!!
IF YOU WANT TO SAVE THIS COUNTRY AND BAIL OUT OUR ECONOMY LOCALLY AND NATIONALLY LEGALIZE AND TAX ALL PROFITS NOW!!!
peas in a pod

East Haven, CT

#12 Jul 27, 2011
zzzzz wrote:
You ppl are stupid and dont even know what your talking about. bunch of losers that probally smoke weed all the time yourselves and probally buy from the guy anyways...
how don't we know what were talking about dummy its in the article. He admitted he's a drug dealer his neighbors know he's a drug dealer now f off retard lol
Tony D

Hamilton, NY

#13 Jul 28, 2011
peas in a pod wrote:
Is this the kid that owns d&d ceramics???????
No, that's Donald Marshall

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lee Center Discussions

Title Updated Last By Comments
Jennifer decristo 33 min Jenny is a Ho 20
Rick Neidl 2 hr ROFL 3
bobby martin 2 hr ROFL 9
mc 2 hr ROFL 8
Rome youth sports and lack of support 3 hr Rome sports suppo... 24
Meat processing plant 4 hr Told you so 1
Hollywood restaurant 4 hr Satre 8

Lee Center Jobs

More from around the web

Personal Finance

Lee Center Mortgages