Frank and Dana Denny

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#21 Jul 10, 2012
Nobody from your family will kick my a$$, so why bother with real names lol. Frank actually paid someone to kick my a$$ a couple years ago, so I know he is not going to do anything. Everyone in Lancaster knows about the dennys, Frank is a punk, Dana is a druggie, Melissa is a Wh*re, and they are all nasty as hell. So about you take your c*cksucker, and suck my dick you redheaded Wh*re.

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#22 Jul 10, 2012
They keep removing my post that I write, so in short, nobody in your family is going to do anything. Frank actually paid someone to kick my a$$ before. So Melissa you can take your C*cksucker and suck my D*ck, you little redheaded wh*re. Or do you need drugs to suck a D*ck like Dana does.,
Uhmm

Kathleen, GA

#23 Jul 10, 2012
Better be carfull with that house looking so trashy...someone will call social services! I bet your the nasty hoe sitting on the porch along with all the trash.

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#24 Jul 10, 2012
Someone needs to call Social Services on them. They need to have their kids takin away from them so maybe those poor kids will actually have a chance at life, instead of growing up to be druggie trash wh*res like Dana. Two of the kids isn't even Franks anyways, one is Ryan Hunts and one is Billy Hastys.
omg

United States

#25 Jul 10, 2012
Gumps Own wrote:
Someone needs to call Social Services on them. They need to have their kids takin away from them so maybe those poor kids will actually have a chance at life, instead of growing up to be druggie trash wh*res like Dana. Two of the kids isn't even Franks anyways, one is Ryan Hunts and one is Billy Hastys.
if that's true they probley don't have a chance anyways poor kids

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#26 Jul 10, 2012
It is very true. Filthy living conditions, Pills, & poor hygiene are just some of the reasons that Social Services should look into them. That Melissa girl is defending them because they are family, and I can't blame her, everyone should defend their family, but, there comes a time that people should do something to look out for those children. Plus they have nothing but Drug Dealers and other shady people hanging around with them and those kids all the time. The kids are right in the room with them when they are snorting their pills. And Frank and Dana do nothing but scream at the kids because they are in the way when they are doing drugs.
Melissasue

United States

#27 Jul 10, 2012
First off u don't know me so don't run ur mouth unless ur gonna give me a name

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#28 Jul 10, 2012
Blah Blah Blah... Shut the F*ck up. This topic in named Frank and Dana Denny, not "how much can Melissa Denny run her mouth" Have you not noticed how many other people have bad things to say about your brother and his wh*re. If everyone is saying the same thing then more than likely it is true. P*ss off.
sandwich

Kathleen, GA

#29 Jul 11, 2012
I just drove by their house and an ambulance was there.

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#30 Jul 11, 2012
One of the kids probably got into their stash of pills. Either that or Dana OD'd
Melissasue

United States

#31 Jul 11, 2012
Just for you info they don't live in town any more. So wrong house sweet pea
melissasue

United States

#32 Sep 3, 2012
And how the hell can tou judge people when you ain't nothing but a fat ass druggie yourself?!?

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#33 Sep 3, 2012
Because I don't have kids that depend on me, and I don't mooch off my family till there is nothing left. And I wouldn't talk about being fat if I was you, have you seen yourself latley.

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#34 Sep 3, 2012
And how am I a druggie when the only thing I do is smoke a little pot. Dana is on every pill known to man.
melissasue

United States

#35 Sep 3, 2012
You dumb ass I know I'm chunky but its not my fault I have heath pproblems what's your excuse. To damn fat and lazy to do shit!

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#36 Sep 3, 2012
Just like Cartman says I'm not fat I'm big boned.... LMAO. I can work circles around your family that's for damn sure. Dennys don't do sh*t.
melissasue

Lexington, KY

#38 Sep 5, 2012
Denneys dont do shit??? haha your funny,,, whats does your family do sleep with each other... i bet you joined your daddy you sorry peice of shit!

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#39 Sep 5, 2012
I would talk about some families sleeping together, you and all your little brothers look inbred as sh*t. You're just mad because the sh*t I have said about Frank and Dana are true. Anyone that knows them, knows that it is true.
melissasue

Vilonia, AR

#40 Sep 5, 2012
Look inbred? Ha like you dont! Nae im just stating facts!

“We are Legion”

Since: Jul 12

The Internet

#41 Sep 5, 2012
Yeah, fact is you are nothing more than an internet badass lol. Your family has anything to say, they all know how to get ahold of me.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lancaster Discussions

Title Updated Last By Comments
Tall Girl Alicia? 9 hr unknown 3
track or trail? 20 hr Jillian 1
Kaywood Morris Fri DC member 6
Homes in New Haven Road area (Oct '14) Thu AmazingPrice 7
Bethany floyd Thu Neighbor 2
paint lick elementary school Jan 18 Ew no gross 4
County police force Jan 18 ugh please 8

Lancaster Jobs

More from around the web

Personal Finance

Lancaster Mortgages