adding to snitch list
babygirltex-

Maitland, FL

#48 Feb 10, 2012
untamedandluvinit wrote:
I have no doubt that there are a couple of Lamesa cops that have nothing better to do than sit around and talk trash on people in these sites and no doubt there are a bunch of snitches in Lamesa but lets face life as life is we have people like jake calling the names of snitches because he was wronged, Well jake it doesnt take a snitch to get a tweeker busted it is all about behavior and routine and jake I personally was present when your parents told your friend Nancy they would call the cops on her if she sold you any thing that was not legal so you or your folks cop calling is cop calling be for real and Tiffany Toby is a friend of mine just like Psycho and Ricky and I know at least you were man enough to not say crap behind a screen name like these others say something nice or shut the F)(*&*% up!
so everyone should think twice before useing nicknames, my cuz nickname is psycho and if the one your talking about doe not start with a W and you got proof shut the hell up. just saying
babygirltex-

Maitland, FL

#49 Feb 10, 2012
for real
Jame Harden

United States

#50 Nov 22, 2013
Is now a informant he is on carlos zapata paper work.
nobody

Lubbock, TX

#53 Nov 26, 2013
Adan wrote:
I really don't think Sammy is a snitch...He actually seems like a pretty cool guy and from my conversations with him in the past i seriously don't think he snitched on anyone...and by the way 'dumb topics' is does take awhile to get a federal court date...They love to keep pushing things back....I had a family member whos case got pushed back almost 3 yrs with the feds
Well you obviously don't know the town or Sammy Cortez! bahahahahaha You think just because you talked to the dude you know him?
nobody

Lubbock, TX

#54 Nov 26, 2013
Tiffany did her time for not snitching! If anybody is a snitch it's Sammy Cortez!
benito barrioz

Lamesa, TX

#55 Nov 29, 2013
ev1 stfu!
How sad

Haslet, TX

#56 Nov 30, 2013
Preston Bolton is a snitch his all a cross the street with that cop
Disgusted

Citrus Heights, CA

#57 Dec 7, 2013
Jenaro rios, you are a rat snitch, you set up your close long time family friend and your family so you can be free. But rats like you the system cares nothing about you and neither does anyone else. You are a disgrace and it sickens me I hope I never have to see your fucking face again.
nobody

Lubbock, TX

#59 Dec 12, 2013
Sammy Cortez got 6yrs. for his felonies. He was on probation for 4 felonies and picked up 2 more while on probation. And he only got six years!!!! Somebody tell me why that is? Because he's a snitch. He rolled!!! All you ppl that think Sammy Cortez is sooooo cool. You're all incompetent. He is a drug dealing good for nothing child molester. And please allow me to clarify when I say that. I don't mean he's doing things to little girls. I mean he picks up teenagers no matter his age. Which is statutory rape and a molesting a child!! All you ppl that stick up for him don't know what kind of person he really is. Take a closer look!! Do you really want to hang with trash like that? Gives you a bad name by association. I personally hate him and I'm happy to see him go!! I just wish he didn't have anybody to roll on..he would have got more time..haha. Which he definitely deserves!!
zeta-40

Chickamauga, GA

#60 Dec 13, 2013
Damn yall just put yall self on blast....damn well the cops get info from here..snitches get dealt with by the hand that feeds them...
nobody

Lubbock, TX

#61 Dec 13, 2013
zeta-40 wrote:
Damn yall just put yall self on blast....damn well the cops get info from here..snitches get dealt with by the hand that feeds them...
I don't know what you're talking about but I didn't put myself on blast. If you're talking to me? And you are so right. Snitches do get dealt with by the hand that feeds them! Good luck Sammy Cortez because you're screwed.
zeta-40

United States

#62 Dec 13, 2013
Hey it's cool I was just having a bad day so I posted on here upset and I shouldn't have done that. Let me make it up to you and buy you dinner and massage your body all night. No worries I'm not a snitch so nobody will know

Since: Dec 13

Cedar Park, TX

#63 Dec 15, 2013
Tiffany is a good girl she is doing good she is not on dope she just got done with college and is not even living here anymore.
nobody

Lubbock, TX

#64 Dec 16, 2013
Tiff is doing very well. She is a good girl. All you ppl that think she's on dope or a snitch are WRONG! Tiff is cool she's not in to drugs and a sorry life anymore. She's out of the game. And i doubt she snitched on anyone! However bond I do believe she's still in school. IF anybody wants to throw the snitch word around. THROW IT AT SAMMY CORTEZ!!!!!
Craig Duane Harrell-Black

Midland, TX

#65 May 26, 2014
He owns a trucking company named Personal Touch. He sells,deals & smokes primos(crack & weed). He will call laws & rat on you to keep himself out of trouble. He smiles in ur face & plays tough all around Midland Tx. He travels up & down the highways. We never know who is next.
nope

Lubbock, TX

#66 Jun 7, 2014
i saw it wrote:
Jeff Dollar and Chuck who ever that may be set Nancy Parks, Tim Bybee and Nancys brother up on Dec. 31,2009 he called her to meet him at Claiborns and when she walked to his car they rushed her Jeff Dollar walked away free.
ACTUALLY he is in prison so not so free

Since: Jun 14

United States

#67 Jun 7, 2014
nope wrote:
<quoted text>
ACTUALLY he is in prison so not so free
hey do y'all know an April Marie Sanchez...
big john

Lubbock, TX

#68 Jan 2, 2015
everyone snitches these days so what the hell are you people talking about, gone are the days of real gangsters now its all about getting down for your own.... all of you with your assumptions
for real

San Antonio, TX

#69 Jan 3, 2015
Candy and Baby Killer Izel Thomas got to be snitches. How you gonna kill a baby and be free? You know he don't care cause he's worthless. Plus they hide Dominick all the time something ain't right if the law isn't after them
confused

Henderson, NV

#70 Feb 27, 2015
Disgusted wrote:
Jenaro rios, you are a rat snitch, you set up your close long time family friend and your family so you can be free. But rats like you the system cares nothing about you and neither does anyone else. You are a disgrace and it sickens me I hope I never have to see your fucking face again.
Who wrote this?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lamesa Discussions

Title Updated Last By Comments
Prison Guards Beaten (Nov '11) 2 hr Davis 45
Landry v 7 hr Loco 8
kbobs bartenders (Aug '16) 16 hr Openmind 9
Jessica Moreno Marmalejo 22 hr JustAnotherLamesa... 6
Aaron abram Fri Openmind 2
Monique garcia Thu Monique Garcia 9
Sadievillagrana Thu Wow 1

Lamesa Jobs

More from around the web

Personal Finance

Lamesa Mortgages