Comments
1 - 20 of 29 Comments Last updated Dec 18, 2012
First Prev
of 2
Next Last
Ausome

San Antonio, TX

#1 Jun 14, 2012
Anyone know him
LOL

San Antonio, TX

#2 Jun 14, 2012
Yea I know him I think he is with that sexy MILF chelsea perez why you asking about him?
lmfao

San Antonio, TX

#3 Jul 7, 2012
I hered he is cheating on her I don't know why he still is with her she deserves better
Caleb

United States

#4 Jul 9, 2012
Haha my name is on here again dang im famous
lmfao

San Antonio, TX

#5 Jul 9, 2012
You are famouse preety famouse with the lamesa hoes I wonder if chelsea knows this I bet if she did she would leave you for something better I thought she was smarter then that I would always tell her the Morales's are not faithfull
Caleb

United States

#6 Jul 10, 2012
first of all im not cheatin and if I am put down names
lmfao

San Antonio, TX

#7 Jul 13, 2012
She will see your true colors
lol

United States

#8 Jul 14, 2012
lmfao wrote:
You are famouse preety famouse with the lamesa hoes I wonder if chelsea knows this I bet if she did she would leave you for something better I thought she was smarter then that I would always tell her the Morales's are not faithfull
neither is your daddy!!
People these days

San Antonio, TX

#9 Jul 22, 2012
Why do ya care so much about what he is doing if he wants to be with her an if she wants him then leave them alone and let them be happy
Shaunitra Morales

Lamesa, TX

#10 Aug 7, 2012
Hey now I am married to a Morales who I love with all my heart and he loves me. He does not cheat on me. Where is this information coming from? Whoever you are leave Caleb alone he is a great kid for some reason you people are obessed with my in laws and it is not cool nor funny.What exactly do you people get from this forum all everyone on here does is hate on each other. Why? Maybe you people secretly are infatuated with the Morales family, hating cause none of them will be with you. Come on now you on here talking about people when you should be focusing on school because you cannot spell worth a F**k. Focus on the things that matter in your life and quit worrying about everyone else this forum disgust me how people tear each other down.
lmfao wrote:
You are famouse preety famouse with the lamesa hoes I wonder if chelsea knows this I bet if she did she would leave you for something better I thought she was smarter then that I would always tell her the Morales's are not faithfull
Left

United States

#11 Aug 9, 2012
Caleb good guy he can be with who ever leave it alone
crazy kid

United States

#12 Aug 22, 2012
Yea that foo dnt even kno how to claim his child I'm glad his bby momma ain't with him and that bitch is fine ass hell I wish I was her bby daddy
Crystal morales

United States

#13 Aug 23, 2012
Man he aint got no kid i know tha nasty a** b***h that says she gots a kid wid him ha that b***h used her cuzn synograms to tell him she was pg jus so he wld stay wid her haha female ned to take a shower whiles u over there sayn she fine u need to go raise ur standerds.
crazy kid

United States

#14 Aug 24, 2012
Ha if that's so than y does she got a kid ha u thenasty one cause u into girls u are not a dood so get over that u were sexxy as fukk girl when u where a girl and now that u turned gay u an ugly as son of a bitch god wasted his time makin u and yea ill give u that its stewpid but she got a kid ma and that ain't no lie cause I seen that bitch with her daughter at walmart yesterday and there ain't no way ur bro can deny his child cause. That baby look all like him and ill even take a pixture of that chic wit her kid when I see them again
old friend

Dallas, TX

#15 Aug 24, 2012
Hey now "crazy kid" watch urself cuz u have no rite to judge Caleb he is a good kid n just cuz that female had a kid wit her don't mean it's his. So shut the f*ck up. U better keep crystal's name out of ur mouth she isnt disgusting. Crystal being gay isn't a bad thing. I support her 100% she is happy wit her girl n her girl is happy too so back the f*ck off.
crazy kid

United States

#16 Aug 24, 2012
Well hey old friend that lil girl does look like caleb and ain't noone judging cause only god can judge but hey if he wants his kid growing up with another dood and callin him daddy that's on himm but me personally since I have a son I would not want that and crystal is disgusting she is a waste of a beautiful woman
Caleb

San Jose, CA

#17 Aug 25, 2012
ok crazy kid "april" that isen't my kid all the blood ran threw you and i ran threw you the whole eight - hoe -six went threw you that ba$tard of a daughter of yours can grow up calling pepe daddy lol

you can comment all you wan't because i probably wont be on till a couple of days.
old friend

Dallas, TX

#18 Aug 25, 2012
Well say wat u want Caleb is an old friend n if he had a kid he would support it. N crystal being gay is her choice n it does not mean she is a waste of a woman. she is a very kinda loving person. Who works alot to help her mom. N any1 n need
idgaf

United States

#20 Aug 26, 2012
No y'all freakin raped her I. Was there what is she doin to y'all. Nothin so keep her name out ya mouth before I call the cops and caleb how many kids do u have? Cause that foo was talkin bout another and ur. Tlkin bout another
okay

United States

#21 Aug 27, 2012
I dont care what you all are arguing about but tbh why is the daughter being called a bastard??? What blame do the kids have for the things the parents are doing

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lamesa Discussions

Title Updated Last By Comments
TX Who do you support for Governor in Texas in 2010? (Oct '10) 2 hr fubar 17,858
TX Longtime GOP Texas Gov. Perry wins another term (Nov '10) 3 hr Jenks 22,274
Old Couple Need Good Honest Plumber 14 hr alma 4
TX Who do you support for Attorney General in Texa... (Oct '10) 18 hr Gasman 663
lamesa dl craigslist casual encouters (Sep '13) Wed lookin 41
lamesa city council Tue carla 2
city council in Lamesa Texas Tue carla 1
•••
•••
Lamesa Dating

more search filters

less search filters

•••

Lamesa Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Lamesa People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Lamesa News, Events & Info

Click for news, events and info in Lamesa
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••