katrina

Atlanta, GA

#2 Sep 2, 2012
Wow really? This topix is so stupid everybody always has to tlk crap! Listen lil girl obviously u have nothn better to do but u need to keep my family out of ur mouth! If u wnt to say somethn thn put ur name on here! And if u have a problem with my family we would b happy to fix it! I'm from seminole lil girl and I would b happy to shut ur mouth!
huh

Brownfield, TX

#3 Sep 2, 2012
who are you talking about.
neomi

Lamesa, TX

#5 Nov 26, 2012
who r u tlkn bout ur tlkn shit 2 sumbody but theres no name i wona kno. lol not talkn shit just wona kno whts going on wit u grl.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lamesa Discussions

Title Updated Last By Comments
Allsup’s O’Donnell 9 hr Hmmm 2
Samantha Guzman Fri JustCurious 3
Latoya cody Jun 21 Haha 7
Mandy robles Jun 21 Bigdick7 5
Gracie Sanchez Jun 19 Redd 8
Katie Moreno (Mar '17) Jun 14 Horn 5
thick white girls 🔥 Jun 14 Horn 5

Lamesa Jobs

Personal Finance

Lamesa Mortgages