what goes on at the smith unit???

what goes on at the smith unit???

Posted in the Lamesa Forum

First Prev
of 8
Next Last
On Top

Lubbock, TX

#1 Feb 8, 2011
i hear there is alot that goes on at the smith unit i hear some guys are flirts..
BELIEVE

United States

#2 Feb 8, 2011
there is a lot that goes on at the Smith Unit? so what part do you want to know about? The cheating that happens during the evening shift or the contraband that is being taken in by officers?
not fake

Guthrie, OK

#3 Feb 8, 2011
cheating in the evening what goes on there?? who are the guys and girls that do this?? what goes on with the officers tell me all about it before i start working there
Butterfly

United States

#4 Feb 8, 2011
I had a friend that use to work there , and if u wanted to move on to next rank u had to be very very very good to ur officer, I'm sure u get my drift !!
number one

Lubbock, TX

#5 Feb 9, 2011
o wow hmm idk if i'm looking to work there to do that kinda stuff. i hear that the guys like messing around??
BELIEVE

United States

#6 Feb 9, 2011
it's ok to work there but you have to stay away from the "Cliques". If you're going there to work then do just that WORK! but if you start following all these other people dat go there to get "hooked" up or just f**k off and get paid, then you'll be in big trouble.
number one

Lubbock, TX

#8 Feb 9, 2011
I see I see. WHo are some of the guys that work there that like to mess around??
Knows

United States

#9 Feb 9, 2011
So, is it true that a female officer was escorted off the premises of the prison because she got caught f*cking an inmate or another prison guard? This was sometime last year.
Down for my team

Lamesa, TX

#10 Feb 9, 2011
It's like any other place in Lamesa the schools, hospital, police department, and grocery stores. People are going to cheat, start drama by gossiping, hate on people all the same. The prison just gets the most attention because more people work out there. Just do your job and that should keep you out of trouble. It's one of the best paying jobs in Lamesa if you like paying your bills. Nobody is working out there because that was there dream job IT PAYS THE BILLS!
Billy

Plains, TX

#11 Feb 10, 2011
Butterfly wrote:
I had a friend that use to work there , and if u wanted to move on to next rank u had to be very very very good to ur officer, I'm sure u get my drift !!
Who was you friend ? china doll aka Ginger Salazar?
lol

United States

#12 Feb 10, 2011
or was it MARY
dfrg

Slaton, TX

#13 Feb 16, 2011
it cant b ginger.. and mary who??
I know

Lamesa, TX

#14 Feb 17, 2011
There are a ton of females that get walked off for messing around out there. Most of the females (the younger ones) will screw anybody guard or inmate out there. The older women are pretty straight forward but if you are a young female going to work out there be ready for everybody in town to see you as a hoe. There are other jobs that can pay bills without working arou nd a bunch of convicts all day shining their business at you. Unless that's what your looking for. I know ALOT of cheating and messing around goes on out there. If their spouse doesn't work there, their girlfriend does.
lol

United States

#15 Feb 23, 2011
Who's bringing in the contraband and does high security have better women co's than gp?
jim

San Angelo, TX

#16 Feb 27, 2011
what the hell is yalls problem, man yall are some hatin a$$ ppl would your reather have ppl out there sellin drugs to your kids to make a livin. flirting and cheating can happen any where and you all are prob. the ones that got cheated on. let the person make there money and go and get your self a job.
dont do it

San Francisco, CA

#17 Mar 15, 2011
People who cheat don't respect themselves or other people. They cheat because of lack of control,older people feel need to capture or regain thier youth in other words that they still got it ( what's it called" midlife criss") bull shit!!! Lack of control!!. Young people they're just naturally horny, bull shit!!! Lack of control!!! All these pitiful excuses of why people cheat.overall, if you're not willing to stay committed in a marriage for life, then don't MARRY! Stay single why hurt families it no worth breaking up couples or families because in the end you'll end up not been with the person you're cheating with.
BulletProof

Denton, TX

#18 Mar 20, 2011
Wow. It's amazing how far people are willing to go just to have some gossip to talk about. First of all, it's a DAMN prison. The job is to make sure that the "FUCK UPS" stay locked up where they can no longer "HARM" whoever or whatever they were doing. And who cares about whos messing around and what not, your not there to observe the idiotic people that the state hires, your there to do a damn job. That's why people like you, or whoever is starting all this nonsense didn't or WOULDN't ever last at a job like the prison, because people like you would just rather run back with the gossip to your friends instead of doing the damn job. Enough said, have a great day.:)
BulletProof

Denton, TX

#19 Mar 20, 2011
dfrg wrote:
it cant b ginger.. and mary who??
ok whos this Mary who person we are talking about here??
Be a litttttle more specific please.:) thank you!!
lol

Wakarusa, KS

#20 Mar 20, 2011
I hear that first shift sgt. She's a real bitch hope I don't go to that card
oldschool

Shawnee, OK

#21 Mar 20, 2011
Wow people, (LOL) can not make up his mind where he is from one post says dallas another fort worth and another united states, as far as anyone know he is probably some X inmate, wireing you up so you can print trash against each other. Open your eyes.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 8
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lamesa Discussions

Title Updated Last By Comments
i lik it when my older step brother comes to visit 16 hr Wwuuu 5
Election Who do you support for State Board of Education... (Oct '10) 17 hr Part McShartz 1,052
cemetary Thu Just asking 2
adding to snitch list (Jan '09) Jan 15 Rob 76
Cute girl Jan 14 maybe 10
Viv hernandez Jan 10 Kbob customer 3
Leann chavez (May '16) Jan 8 Info 11

Lamesa Jobs

More from around the web

Personal Finance

Lamesa Mortgages