robberies and theives

Posted in the Lamesa Forum

First Prev
of 2
Next Last
guilty

Lamesa, TX

#1 Feb 2, 2013
there have been so many buglaries and people breaking into cars i heard it was colbi jimerson
abc

Odessa, TX

#2 Feb 3, 2013
You no u ain't heard nothing, you just trying to be a snitch!
nope

Caddo Mills, TX

#3 Feb 3, 2013
Nope its was some sanchez girl and her boyfriend
Let me find out

Lamesa, TX

#4 Feb 3, 2013
I dont know whose doing it but my shit got jacked today & i feel sorry when i find out who did it!
really

Bellevue, WA

#5 Feb 3, 2013
nope wrote:
Nope its was some sanchez girl and her boyfriend
Is it Candice and that Nick guy?
Nick Gilchrest

Stockdale, TX

#6 Feb 3, 2013
Yall are the stupidest people i havent or will ever steal shit from anyone the low lifes that tryin to start this bullshit ass rumour can come see me at my house i work for what i got if i cant afford it then i dont need it....your burglarys and wtf ever problems yall got with all these theives and other pieces trash in this town needs to keep mine an my girl name out of it you got a problem come see me on 12th st
hey nick

Levelland, TX

#7 Feb 3, 2013
Ur gurl a h** lol
haha33

Lamesa, TX

#8 Feb 3, 2013
i thot dey awredy wenta see u nicka haha
Whyhim

Lamesa, TX

#9 Feb 3, 2013
why would it be colbi?
sisi

United States

#10 Feb 4, 2013
It's one of the barrioz junkies. They don't know what work is so they rob places and vehicles.
nope

Caddo Mills, TX

#11 Feb 4, 2013
An Anna Marie Sanchez and her boyfriend that I know of
Let me find out

Lamesa, TX

#12 Feb 4, 2013
Well i dont live near the Barrioz, i live next door to white people on the good side of town and screw all that racist bulllshit!!!!
would like to know

Longview, TX

#13 Feb 4, 2013
I would like to know where in town this has been happening and if anyone seen the car(s). I seen a couple strange cars and people snooping around our neighborhood
everywhere

The Colony, TX

#14 Feb 4, 2013
They were down by 14 down to north 10 they're hitting up 12 to 14 cars in one nite
Nick Gilchrest

Pettus, TX

#15 Feb 4, 2013
haha33 wrote:
i thot dey awredy wenta see u nicka haha
how bout you can come see me and ill show you whats up f****N illiterate b***h you probably one of those low life theives cant get a f****n job because you are a lazy, stupid ass, worthless, illiterate, faggit ass b***h.....
12 st run ur mouth this way if u got a problem other than that keep my f*****g name out of your mouth
Meeeeee

Cross Plains, TX

#16 Feb 6, 2013
Heard up in north part of town too.
would like to know

United States

#17 Feb 6, 2013
What type of car where they driving if anyone knows I would like to know.
heard

Lamesa, TX

#18 Feb 7, 2013
it was nelson and herman
Paula

Whitney, TX

#19 Feb 11, 2013
Could set up a security cam and catch a photo of the person if they come on your property.
Batman

Euless, TX

#20 Feb 11, 2013
Got a camera set up myself!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lamesa Discussions

Title Updated Last By Comments
Who do you support for State Board of Education... (Oct '10) 9 min Farts 775
Xavier Garcia 2 hr benji 11
Dtf 4 hr Texas 24
Lacette Fri LOL 2
Yvette Jan 27 Memw 1
Guadalupe Bara Perez Simona Perez daughter Jan 27 gotuwrappedup 6
michelle (Apr '13) Jan 25 Just asking 6
Lamesa Dating
Find my Match
More from around the web

Lamesa People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 8:52 pm PST

NBC Sports 8:52PM
Report: Texans D-line coach Bill Kollar to join Gary Kubiak in Denver
NFL 6:28 AM
Witten: It's 'silly' to think Murray is easily replaceable
NBC Sports 7:10 AM
Jason Witten: Every back couldn't do what DeMarco Murray did this season
Bleacher Report 9:39 AM
Murray Will Command Up to $10M Per Year
NBC Sports 9:48 AM
Tony Romo: I have to be better