Does anyone like these bitches: Ladon...

Does anyone like these bitches: Ladonna Mcintosh & Krista Smith?

Posted in the Lake City Forum

First Prev
of 3
Next Last
hater

United States

#1 Dec 30, 2009
i think they are very outgoing, pretty, crazy, random, but intelligent girls! They are like two peas in a pod, when you see one the other is always close behind!!! They are fun to hang out with, they dont give a dam what anyone thinks about them, an they are wonderful mothers!! They will also kick your ass cause they are two of the baddest bitches around!they jus have alot of jealous hatin ass ho's! i love you ladonna & kissa!!!
yea sure

Nashville, TN

#2 Dec 31, 2009
ha thats the funniest shit i have heard all day! They are nasty bitches and thats putting it lightly :)
Are you crazy

Hebron, IN

#3 Dec 31, 2009
How can you say they are good mothers? I can give you a list of reasons why they aren't
1. neither of them have jobs.
2. Neither of them have a steady place to live.
3. They are both letting the government and everybody else take care of their children financially.
4. They run around town with their kids all damn day.
5. They both act like their 16.
6. I can guarantee neither of them could pass a drug test.
And yeah its great to be "crazy", "outgoing", and "random", but not when you have babies to take care of. Girls like them give Lake City a bad name.
They will never do anything with their lives and its sad that those kids won't have decent role models to look up to.
agree

Nashville, TN

#4 Jan 1, 2010
AMEN!Are you crazy is right! Its funny cause its obvious that they posted this on here their self.
haha

Nashville, TN

#5 Jan 2, 2010
look at this and u say they are pretty and intelligent girls.....http://www.myspace.c om/primpen
thats krista and this is ladonna http://www.myspace.com/kissandonna ... yeah pretty and intelligent huh. NOT
Yep

Brentwood, TN

#6 Jan 2, 2010
Krista is a sweetheart but Ladonna is pretty nasty. I cant believe Krista hangs out with her.
hi haters

United States

#10 Feb 2, 2010
yea sure wrote:
ha thats the funniest shit i have heard all day! They are nasty bitches and thats putting it lightly :)
nasty b*TCHES CAUSE WE GOT IT LIKE THAT AN YALL DONT....dONT HATE CAUSE YOUR MAN WANTS WAT YOU CANT GIVE HIM BABY!!!AN PUTTING IT LIGHTLY, WE AINT PUSSYS LIKE YALL, WE CAN HANDLE IT...TELL US WATS ON YOUR MIND AN WHY YOUR AT IT GIVE US AN ADDRESS WHERE WE CAN FIND YOU AT!!!
unknown

Lexington, KY

#11 Feb 3, 2010
hey you nasty bitches i live in florence kentucky i went to school with you all bring your nasty ass up here and i will show you whats what bitch dont be scared i will be waiting meet me at peacocks bitch
Are you crazy

Murfreesboro, TN

#12 Feb 7, 2010
hi haters wrote:
<quoted text>
nasty b*TCHES CAUSE WE GOT IT LIKE THAT AN YALL DONT....dONT HATE CAUSE YOUR MAN WANTS WAT YOU CANT GIVE HIM BABY!!!AN PUTTING IT LIGHTLY, WE AINT PUSSYS LIKE YALL, WE CAN HANDLE IT...TELL US WATS ON YOUR MIND AN WHY YOUR AT IT GIVE US AN ADDRESS WHERE WE CAN FIND YOU AT!!!
What exactly do you guys have that other girls don't? Neither of you are that pretty. Neither of you take care of your kids or have jobs. Krysta has a 65 year old sugar daddy. I mean.. You guys have nothing to offer at all. So with that being said, I highly doubt anyone is "hating" on you. The fact that the only thing you can say in your defense is that "Your man wants what you can't give him" is proof enough that you have nothing. Just like your mothers. Look were bobbie's at. Nowhere.
big daddy

Corbin, KY

#13 Feb 7, 2010
big talk from a man with a small penis here no you are crazy here man chil out
Are you crazy

Murfreesboro, TN

#14 Feb 8, 2010
big daddy wrote:
big talk from a man with a small penis here no you are crazy here man chil out
Get your facts straight. I'm a woman. Why are you asking me to chill out. I'm just stating the truth. If you knew these girls you would think the same way. This forum is for people to post their opinions right?
you know who this is_

Knoxville, TN

#15 Feb 23, 2010
for them to be the baddiest bitches in lake ciyt i called both of them out of the car and the brother dustin smith took up for them and told me to leave them alone and said that the would kick my ass and the only thing they done was told him pull out they can't be too bad and the only thing they can give a man that decent wemon cant is a blow job for a pill or a line of meth and must be sleeping with her brother dustin bc hes always driving her around and acting like her boyfriend and that 65 yr old man is all they can get so if u wanna know who this is just write back witch they should know so if u all want any u know where i am at .......
Are you crazy

Murfreesboro, TN

#16 Feb 23, 2010
you know who this is_ wrote:
for them to be the baddiest bitches in lake ciyt i called both of them out of the car and the brother dustin smith took up for them and told me to leave them alone and said that the would kick my ass and the only thing they done was told him pull out they can't be too bad and the only thing they can give a man that decent wemon cant is a blow job for a pill or a line of meth and must be sleeping with her brother dustin bc hes always driving her around and acting like her boyfriend and that 65 yr old man is all they can get so if u wanna know who this is just write back witch they should know so if u all want any u know where i am at .......
Good for you!! Someone needed to punk them bitc*es out for real.
you know who this is_

Oliver Springs, TN

#17 Feb 24, 2010
they aren't nothing but scared ass nasty w****
that need to get there babys a home and stop running the streets all day and living in and out of them nasty motels in lake city
Kissa

United States

#18 Feb 26, 2010
you know who this is_ wrote:
for them to be the baddiest bitches in lake ciyt i called both of them out of the car and the brother dustin smith took up for them and told me to leave them alone and said that the would kick my ass and the only thing they done was told him pull out they can't be too bad and the only thing they can give a man that decent wemon cant is a blow job for a pill or a line of meth and must be sleeping with her brother dustin bc hes always driving her around and acting like her boyfriend and that 65 yr old man is all they can get so if u wanna know who this is just write back witch they should know so if u all want any u know where i am at .......
For starters, this is Krista...yea, your right my bro did drive me around an we were tagether everyday,but def not fer that reason..prolly because everyones fake ass ho's an he is my best frann, not to mention tha truest! about my kid, you obviously dont know what your doing by talking shit about someones child, ok? that shit will get you hurt..speakin for myself, my son is very well taken care of thank you very much, an im pretty sure hating is tha word! you are also right about not having a place ta live an its because of personal causes which is also none of no ones business..he isnt drug home ta home an he def doesnt stay in some nasty ass motels, ok? Now tha suger daddy thing...im not sure thats wat you would call it because thats not how it is, at least not wit me...also about the being a whore thing, very far from it baby girl...or boy.lol...im 20 an jus slept wit my 3rd person about a week ago, an im pretty sure, not knowing who you are, but knowing how hos are you prolly cant say tha same fer yourself, an yea i actually would appreciate a name because unless i have amnesia, i dont recall anyone punking me or ladonna out so...none of this was any of anyones business, but you want tha truth, you got it! get a fuckin life!.peace.
Kissa

United States

#19 Feb 26, 2010
haha wrote:
look at this and u say they are pretty and intelligent girls.....http://www.myspace.c om/primpen
thats krista and this is ladonna http://www.myspace.com/kissandonna ... yeah pretty and intelligent huh. NOT
Jealous, hatin ass wh*res! shit, we know we got it! im pretty sure everyones already seen our pages, they dont needd your help, but thanx!
Leah

Gallatin, TN

#20 Feb 26, 2010
Kissa wrote:
<quoted text>
For starters, this is Krista...yea, your right my bro did drive me around an we were tagether everyday,but def not fer that reason..prolly because everyones fake ass ho's an he is my best frann, not to mention tha truest! about my kid, you obviously dont know what your doing by talking shit about someones child, ok? that shit will get you hurt..speakin for myself, my son is very well taken care of thank you very much, an im pretty sure hating is tha word! you are also right about not having a place ta live an its because of personal causes which is also none of no ones business..he isnt drug home ta home an he def doesnt stay in some nasty ass motels, ok? Now tha suger daddy thing...im not sure thats wat you would call it because thats not how it is, at least not wit me...also about the being a whore thing, very far from it baby girl...or boy.lol...im 20 an jus slept wit my 3rd person about a week ago, an im pretty sure, not knowing who you are, but knowing how hos are you prolly cant say tha same fer yourself, an yea i actually would appreciate a name because unless i have amnesia, i dont recall anyone punking me or ladonna out so...none of this was any of anyones business, but you want tha truth, you got it! get a fuckin life!.peace.
Krista, people (Ashley Reed) are writing shyt about me too.The best thing we can do is be bigger people and ignore it.We know what goes on in OUR life, so why should we care about what people think.You are a good mother because at least you have your kid unlike most people. Just keep your head up because dumb @sses writing shyt is'nt worth worrying about.People are just jealous haters around here.Love ya girl and just keep being you!:)
Kissa

United States

#21 Feb 26, 2010
Leah wrote:
<quoted text>
Krista, people (Ashley Reed) are writing shyt about me too.The best thing we can do is be bigger people and ignore it.We know what goes on in OUR life, so why should we care about what people think.You are a good mother because at least you have your kid unlike most people. Just keep your head up because dumb @sses writing shyt is'nt worth worrying about.People are just jealous haters around here.Love ya girl and just keep being you!:)
i love you, too an thank you! jus goes ta show that tha people on here talking shit really doesnt know me or wat they are talking about! thanks alot!!!
KINKY BITCH

AOL

#22 Feb 26, 2010
All you haters are just a bunch of lil pussy bitches dont hate cuzz all yalls mans injoy being with these nice ass hoes.An sisters thats in a good way you no but anyways you bitches got problems shit me kris an donna always been on eachothers side so you think you can handle it well geuss you (all) are going to get some bad news hunnyyyyyyyyy ha ha ha ha and yeah they some nasty bitches freaky as hell let me tell you girls know what girls like..............Sooo peace bitches
KINKY BITCH

AOL

#23 Feb 26, 2010
ok who ever wants to set here an talk about somebodys momma well were is bobbie IN FUCKIN HEAVEN with her man well were your mom bitch oh wait i know drunk an cant get up right ha ha ha ha so so so funny an putting your from harrimon not bitch your from between like city an clintonn go do your drugs an worry about your momma not dieing well thats if she hasnt anyways..........ha ha ha ha

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lake City Discussions

Title Updated Last By Comments
Do your job loserís 28 min Carolyn 10
Next County Commissioner 2 hr Tigger 45
Does any one know josh moles (Oct '15) 3 hr Crazy bih 8
Kim Chapman Mon Someone close 5
Dead Lake City Topix... Nov 17 One plus one 5
Re-Elect William T. Jones Nov 16 NAGAF 2
Randy Braden (Jun '10) Nov 14 JtAlmond 31

Lake City Jobs

More from around the web

Personal Finance

Lake City Mortgages