Comments
1 - 10 of 10 Comments Last updated Oct 29, 2013
the baddest chick

Lafayette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 29, 2011
 
what ya think about this ???
Joohnies tha name

Lafayette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 29, 2011
 
Megan whooped her butt
!!!!!! HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA THATS WHAT YOU GET FOR TALKING CRAP BRITTANY!!!!!!!(:
h098k76b54

Lafayette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 30, 2011
 
brittany whooped her!!!!!!!!!!
Joohnies Tha Name

Lafayette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Feb 6, 2011
 
Um.....h098k76b54 your really funny!!!Put your mane up here!!!!I think it's really funny that you think Brittany whopped my sister Megan cause all she did was sit on her!!!!!!!!!!
lol ha ha ha

Lafayette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 2, 2011
 
this sh!t is great lol.
that chick

Mount Juliet, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 24, 2011
 
lmao haha megan all tha way !!!
BFH

Portland, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
May 16, 2011
 
Yall are all stupid cause the only reason you talk crap on here is because your to scared to say it to anyones face.... Really, grow up and act your age and quick talking about stupid crap on here all this website is, is a place for people to start stuff... Grow up and live your life instead of talking crap about people...
superman

Bethpage, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
May 16, 2011
 
BFH wrote:
Yall are all stupid cause the only reason you talk crap on here is because your to scared to say it to anyones face.... Really, grow up and act your age and quick talking about stupid crap on here all this website is, is a place for people to start stuff... Grow up and live your life instead of talking crap about people...
why dont you go to the people talking crap on her and tell it to their face , grow up and live your live , instead of you getting on here and reading this stupid sh!t that no one cares about anyway ..
Heather

Lafayette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Nov 21, 2011
 
I don tknow Megan but Ild say Brittany got whooped cause I know she runs her mouth 24/7 but can never back it up!1She jus runs and hides..(and before anyone says anything I have told Brittany to her face alot)
Anonymous

Mount Juliet, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Oct 29, 2013
 
Megan got her but thats what brittany gets idk megan all i know is brittany an her possey yelled something at her meg turned around and said something and started walking back to class then here comes brittany behind her and meg turned grabbed her and slammed her and got on top and started beating her head in i give her props

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Lafayette Discussions

Title Updated Last By Comments
TN Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 31 min New Here 144,876
TN Should state mandate immunizations? New require... (May '11) 1 hr WTH 9,264
Legit make money from home (Dec '13) 7 hr charlesepp 13
kfc of lafayette 7 hr curious citizen 1
brittney turner (Sep '11) 8 hr lol 6
huffington post; ponzi scheme exposed in st.lan... 8 hr NANCY GRACEFUL 1
I miss you my soulmate 8 hr lol 21
Mark the Mason 11 hr Unreal 45
Dear Mark Gammons 16 hr Rocksbyebaby 42

Search the Lafayette Forum:
•••
•••

Lafayette Jobs

•••
Enter and win $5000
•••

Lafayette People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Lafayette News, Events & Info

Click for news, events and info in Lafayette
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••