First Prev
of 3
Next Last
JakeTheRake

United States

#1 Jan 7, 2013
How are you liking the new McDonalds and their workers?
woo hoo

La Follette, TN

#2 Jan 7, 2013
Does the girl that dries the green ford 4x4 still work there? Damn she's one hot MILF and I love the look she has in those tight ass jeans when she's not working.
april

Jacksboro, TN

#3 Jan 7, 2013
Yea samantha..she's a ho
sincerely

La Follette, TN

#4 Jan 7, 2013
A friend of my daughter's was waiting at the drive-thru and watched the girl fixing the drinks biting her nails while she was working.
queasy

La Follette, TN

#5 Jan 7, 2013
I don't do fast food, but ... fingers all in their mouth, chewing nails, and touching drink/food: That's disgusting! I would have drove off. For some reason I don't think reporting something like that to the manager would do any good. smh.

Nope. Me, and mine, don't do fast food. Ask why. Uggghhhh
sincerely

La Follette, TN

#6 Jan 7, 2013
After some of the horror stories I have heard Im about afraid to, but what the heck. Why?
Uhh

United States

#7 Jan 8, 2013
The manager Sam dont work there anymore.
PataRee

United States

#9 Jan 8, 2013
Some of those girls are so hott. I wish i could just have all their numbers. A bunch was pregnant at one time and that was the sexiest thing ever. I bet they got pregnant together.
plzz

Jacksboro, TN

#10 Jan 8, 2013
Wow your sick wheres the new mcdonalds
mike

Jacksboro, TN

#11 Jan 8, 2013
Didnt you all know her husband got in trouble for meth
PataRee

United States

#12 Jan 8, 2013
In the same location it has beem at. Wouldnt suprise me if they was druggies.
however

Jacksboro, TN

#14 Jan 10, 2013
queasy wrote:
I don't do fast food, but ... fingers all in their mouth, chewing nails, and touching drink/food: That's disgusting! I would have drove off. For some reason I don't think reporting something like that to the manager would do any good. smh.
Nope. Me, and mine, don't do fast food. Ask why. Uggghhhh
You don't do fast food--must be some kind of purest. No, wait, you do TOPIX! Forget that notion.
tsk tsk awww

La Follette, TN

#15 Jan 10, 2013
don't be hatin' that there's ppl out here that don't eat the trash food even tho they might stop by here from time to time or whatever and read the stupid shit on here... stupid shit like pure junk trash eatin' slobs like yourself 'however' dang. LOL
however

Oak Ridge, TN

#16 Jan 10, 2013
tsk tsk awww wrote:
don't be hatin' that there's ppl out here that don't eat the trash food even tho they might stop by here from time to time or whatever and read the stupid shit on here... stupid shit like pure junk trash eatin' slobs like yourself 'however' dang. LOL
Not a slob, but I love McDonald's. Don't you? Now, tell the truth. I'm not "hatin'"--it just seems like a double standard to me. A TOPIX follower that has such high standards when it comes to food. Take you, for instance, you apparently have no standards--truth be known, you're exactly what you called me.
Truth

Duluth, GA

#17 Jan 10, 2013
Don't put people down and slander them or a business that just wrong you don't like it don't go their
indigestion junkies lol

La Follette, TN

#18 Jan 11, 2013
Agree with just passing McD's and all other junk food places up. Key word is "junk". Hard truth: You are what you eat. People that don't care about their health are stupid people, period, so can't relate. Mc'Ds etc they still love ya though, so all's good. lol
too dang funny LOL

La Follette, TN

#19 Jan 11, 2013
A topix follower - assuming everyone else on here must be since you are - AND fast food junkie, figures they're one up on somebody. LOL! yeah they called it right and you're hatin it. Ahahahahah bet you're busy stuffing your face with a couple pounds of salt and grease as a snack between 4 more lbs of grease and salt meals while reading this blaming somebody else that you bear a strong resemblance and too similar eye watering odor as that of Jabba the Hut. Hey! Bet you even blame McD's themselves! LMAO
ha ha

Jacksboro, TN

#20 Jan 11, 2013
Wow you need help its a shame that big headed people gotta run there fat mouth aka u know who u are there stupid mcdonalds people pass u some more pills $kank
however

Oak Ridge, TN

#21 Jan 11, 2013
too dang funny LOL wrote:
A topix follower - assuming everyone else on here must be since you are - AND fast food junkie, figures they're one up on somebody. LOL! yeah they called it right and you're hatin it. Ahahahahah bet you're busy stuffing your face with a couple pounds of salt and grease as a snack between 4 more lbs of grease and salt meals while reading this blaming somebody else that you bear a strong resemblance and too similar eye watering odor as that of Jabba the Hut. Hey! Bet you even blame McD's themselves! LMAO
Uh, would you rewrite the above and put a few marks of punctuation in it--if you know how, that is. And, by the way, tell us what your diet consists of, if you're so proud of no fast food. And you are a Topix follower, too. So, tell us what you eat.
seriously

Jacksboro, TN

#22 Jan 12, 2013
Sorry im not a low-life that works all day while haveing a hubby that does meth..i dont come home to that..unlike somepeople we know...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

La Follette Discussions

Title Updated Last By Comments
Jobs for cash 1 hr Got one 2
Cory Brown (Jun '15) 3 hr been a fool 24
sub teacher at high school 4 hr a concerned parent 6
CashExpress 4 hr 1234randy 5
Private Eye Stalking 7 hr dumbfounded 16
Willie Poston 14 hr Mindy 20
Douala tire shop 14 hr Jack mehoff 1
More from around the web

Personal Finance

La Follette Mortgages