Lmao

La Follette, TN

#87 Mar 14, 2013
I bet you nailed it! Lol
new

Sevierville, TN

#88 Mar 17, 2013
I happen to know for a fact mr. Miller has gone out on his wife since they have been married and if he had any kind of money, why in the world is his wife a teacher's assistant? They do not even get paid minimum wage. He bullies everyone he knows, treats them like shit, uses them for whatever he can get out of them, including his wife now.....I know he tried to fire poston and then the community stood up to him. What are his consequences for bulling a teacher? Has this matter with Ms. Ayers been addressed? What was done about it?
Playboy

La Follette, TN

#89 Mar 17, 2013
He's a pretty playboy what do you expect? Lol
new wrote:
I happen to know for a fact mr. Miller has gone out on his wife since they have been married and if he had any kind of money, why in the world is his wife a teacher's assistant? They do not even get paid minimum wage. He bullies everyone he knows, treats them like shit, uses them for whatever he can get out of them, including his wife now.....I know he tried to fire poston and then the community stood up to him. What are his consequences for bulling a teacher? Has this matter with Ms. Ayers been addressed? What was done about it?
ugh

La Follette, TN

#90 Mar 17, 2013
Playboy wrote:
He's a pretty playboy what do you expect? Lol
<quoted text>
pretty? GAG. ur a major drunk or something... like he is
Playboy

La Follette, TN

#91 Mar 17, 2013
You know you think he's sexy lol with his wrath and all. Lmao
ugh wrote:
<quoted text> pretty? GAG. ur a major drunk or something... like he is
want out of here

La Follette, TN

#92 Mar 20, 2013
lol wrote:
I quess Rector is getting the Amanda Ayers wrath.
He's such a d***. Krama a bit** and it will come around and bit ya.
Amanda shouldnt bring out skeletons when she has so many of her own.....
Rector

La Follette, TN

#93 Mar 20, 2013
He is a real pos! Hes a sad little " so called " man!
Trip

Nebo, NC

#94 Mar 20, 2013
When I heard about that lockdown at valley view, I immediately thought he was off his rocker again and had gone up there and put a bunch oh kids in danger. You just don't know what he will do. Parents should be scared.
valley

La Follette, TN

#95 Mar 21, 2013
Trip wrote:
When I heard about that lockdown at valley view, I immediately thought he was off his rocker again and had gone up there and put a bunch oh kids in danger. You just don't know what he will do. Parents should be scared.
You are SICK No BREEDING did u have a Mother?
AHAHAHA

La Follette, TN

#96 Mar 21, 2013
Unless plants have evolved to the level of the ability to access computers/phones, and type, then pretty much everyone has a mother YOU BRAIN DEAD INBREED. You must be a Miller, or very close to one. Pour yourself back into the bottle and back to what you do best - getting drunk, and bullying - sick sad pathetic loser.
want out of here

La Follette, TN

#97 Mar 21, 2013
AHAHAHA wrote:
Unless plants have evolved to the level of the ability to access computers/phones, and type, then pretty much everyone has a mother YOU BRAIN DEAD INBREED. You must be a Miller, or very close to one. Pour yourself back into the bottle and back to what you do best - getting drunk, and bullying - sick sad pathetic loser.
You people need to be on Jerry Springer! lmao
valley

La Follette, TN

#98 Mar 21, 2013
AHAHAHA wrote:
Unless plants have evolved to the level of the ability to access computers/phones, and type, then pretty much everyone has a mother YOU BRAIN DEAD INBREED. You must be a Miller, or very close to one. Pour yourself back into the bottle and back to what you do best - getting drunk, and bullying - sick sad pathetic loser.
You are so sad I have never tasted of strong drink in my life. YOU stupid sound like one of the sick.Running people down that has never done anything to you.I dont even know any millers. Have a good day,you need it.
want out of here

La Follette, TN

#99 Mar 21, 2013
omg wrote:
really wish i was a miller hell he has his own business on the school board wow......and just cause its in the paper tht makes it the bible ,u people are crazy. And if amanda didn't run around flirtin with every tom,dick,and harry this might not have happened. And if he was so terrible to his wife its her damn fault for puttin up with worry about your own,
Finally someone that can see the truth as it is. Thank you for showing me that someone in this county has some sense!!!!
Not

La Follette, TN

#100 Mar 21, 2013
want out of here wrote:
<quoted text> Finally someone that can see the truth as it is. Thank you for showing me that someone in this county has some sense!!!!
It just isn't right for two whold people to be on here saying good thing about RM. Must be you RM. She's got you now and you can't stand a strong woman can you. I know you RM better than even your wife does and you always think you have to be in control of everything. YOU not in control this time. Hate that for you.
Better

La Follette, TN

#101 Mar 21, 2013
Better watch your step or YOU might catch the wrath of rector. Lol
Not wrote:
<quoted text> It just isn't right for two whold people to be on here saying good thing about RM. Must be you RM. She's got you now and you can't stand a strong woman can you. I know you RM better than even your wife does and you always think you have to be in control of everything. YOU not in control this time. Hate that for you.
Not

La Follette, TN

#102 Mar 21, 2013
Better wrote:
Better watch your step or YOU might catch the wrath of rector. Lol
<quoted text>
Bring it on bitch. you are RM right. don't be shy. LOL
Better

La Follette, TN

#103 Mar 21, 2013
Better watch what you wish for.
Not wrote:
<quoted text> Bring it on bitch. you are RM right. don't be shy. LOL
want out of here

La Follette, TN

#104 Mar 22, 2013
Not wrote:
<quoted text> It just isn't right for two whold people to be on here saying good thing about RM. Must be you RM. She's got you now and you can't stand a strong woman can you. I know you RM better than even your wife does and you always think you have to be in control of everything. YOU not in control this time. Hate that for you.
Two more than you have. lol lmao.
I think

La Follette, TN

#105 Mar 24, 2013
I just seen a woman and a doctor coming out of the motel 6 she was screaming don't make me go home don't make me go home. Haha
want out of here

La Follette, TN

#106 Mar 24, 2013
I think wrote:
I just seen a woman and a doctor coming out of the motel 6 she was screaming don't make me go home don't make me go home. Haha
That funny!!! dont care who you are. LOL LOL Lmao

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

La Follette Discussions

Title Updated Last By Comments
Robbie Goins must be scared 40 min New in town 18
Pop shop criminals busted 1 hr Ray 59
Coach Cox 1 hr Just wishing 14
The Harbor 1 hr William 127
Pay for play girls 2 hr William 10
Constance Draughn 6 hr Randy75847584 2
Toni Daniels daurghty 13 hr Concerned 22

La Follette Jobs

Personal Finance

La Follette Mortgages