“what's your major malfunction?”

Since: Aug 12

San Diego, California

#880 Sep 18, 2012
aWitchintheWoods wrote:
<quoted text>Unless you have gleaned more from his posts than I have, how do you know that he is young or even from your area? "Hicksville" could be anywhere.

It serves no purpose to be fearful for him. Being fearful in general serves no purpose.

Notice that his posts got shorter and shorter. I think he just got tired of the whole thing.
it's possible, but I thought he still had a lot of passion. He didn't seem like the type to be silenced by animosity. Unless a lot of his fuel burned out to fast. Stamina not there.
slypknaughty

United States

#881 Sep 18, 2012
believer of the truth wrote:
<quoted text>MAN, you are a BLITHERING IDIOT, you make no sense, WHATSOEVER...
i make no sense, cuz your brain is fried from all that meth. i use punctuation where it's needed. I insert a comma when i want you to rest. so take a deep breath, and try to read SLOWLY what i have wrote.
believer of the truth

Middlesboro, KY

#882 Sep 19, 2012
slypknaughty wrote:
<quoted text>
i make no sense, cuz your brain is fried from all that meth. i use punctuation where it's needed. I insert a comma when i want you to rest. so take a deep breath, and try to read SLOWLY what i have wrote.
OOOOkaaay...
believer of the truth

Middlesboro, KY

#883 Sep 19, 2012
slypknaughty wrote:
<quoted text>
i make no sense, cuz your brain is fried from all that meth. i use punctuation where it's needed. I insert a comma when i want you to rest. so take a deep breath, and try to read SLOWLY what i have wrote.
it did not HELP, YOU still are a BLITHERING IDIOT!!!
slypknaughty

United States

#884 Sep 19, 2012
it didnt help because your so hard headed, a rock can break easier. you know im right, and you despise that. you hate that im speaking truth!!! say hallelujah praise Jesus to me. SAY IT!!! I AM GODS FAVORITE CHILD!!!
haha

Jacksboro, TN

#885 Sep 19, 2012
slypknaughty wrote:
im glad he's gone. he was just as bad as witch. there may or may not be a God, but who the fuk cares anyways? we dont worship him, the ones that believe in him. we dont try to be like him if we do worship him. if we did, we'd follow the bible 100% and be good people. but i think religion was made in ancient civiliations to keep the people civil, and not animal like. its working because people are afraid that if they do bad, they'll be punished for it. thats why religion is so bad. we need religion to help us in the world because of the actual fight of religion itself. its killing us. so we need to turn to it again to heal us. lolol you ppl fighting about religion is fkn pathetic.
fighting about religion..hahaha.and wtf do you think you are on here doing?exactly,you get to be PATHETIC like the rest of us.hahaha

“what's your major malfunction?”

Since: Aug 12

San Diego, California

#886 Sep 19, 2012
aWitchintheWoods wrote:
<quoted text>Just as no one can make you feel inferior without your permission, neither can anyone can "curse" you without your permission.
It is the BELIEF that someone else's power is GREATER than your own that gives a curse (or, for that matter, a blessing) any effect at all.

A verbal curse or blessing has no intrinsic power.
Whether you say, "god damn" or "god bless," it makes no difference at all.
The first simply means "I don't like you" and the second means "I wish you well."

You want to break a curse? Laugh at it...and mean it.
on the idea of all this and what you can do, witch, today my husband pretty much was diagnosed with lymphoma. It's still a chance his lymphnodes are just infection but they basically said that's it. So, we are asking for healing. He's staying positive and we have our "family" on it too. Just really overwhelmed by it all.
slypknaughty

United States

#887 Sep 20, 2012
haha wrote:
<quoted text>fighting about religion..hahaha.and wtf do you think you are on here doing?exactly,you get to be PATHETIC like the rest of us.hahaha
thank you for not having me to tell you that you were pathetic. you admitted it to yourself, and everyone else.
humdinger

Tazewell, TN

#888 Sep 20, 2012
wonder wrote:
I still wonder what ever happened to getaclue
He probably was hit by lightning for all the stuff he said about God
slypknaughty

United States

#889 Sep 20, 2012
i hope so. he was a scum fk. we all love god, and he's the best ever. some ppl may not be believers, but he was just satanic
humdinger

Tazewell, TN

#890 Sep 20, 2012
slypknaughty wrote:
i hope so. he was a scum fk. we all love god, and he's the best ever. some ppl may not be believers, but he was just satanic
He probably wishes he had some ice water
wow

Henderson, NC

#891 Sep 20, 2012
aWitchintheWoods wrote:
<quoted text>
Lovely is correct. Religious folks can believe their fairy tale if they want to (no one is preventing them)...as long as they are not trying to force OTHERS to buy that primitive superstition by enacting CIVIL laws which incorporate that foolishness.
We don't "fight a god." We point out the RIDICULOUS idea that an all-powerful, invisible, omniscient superbeing somehow cares what mere mortals do and loves us ...but is quite willing to punish some of those he "loves" for an infinite time for the finite "offence" of disbelief.
"God is the winner and the devil is the loser?" LOL!
You are simple....and so gullible.
You take an old morality myth and think it's real.
Grow up and use your brain! THINK!
yea and bein a pagan is not a fairy tale praying to all them fake gods really? i might be simple but i sure ant gullible. i have all the proff i need that God is real . last time i looked witches were in the fairy tale books.
haha

La Follette, TN

#892 Sep 20, 2012
slypknaughty wrote:
i hope so. he was a scum fk. we all love god, and he's the best ever. some ppl may not be believers, but he was just satanic
what's literally satanic is calling anyone a 'scum fk' in YOUR judgement and persecution of any one AS IF you are God. just like you good little 'christians' here so love to do. nothing more satanic then HIS 'christian' followers such as yourselves.

you think geta will burn hotter and longer then you? when you get there be sure to post back and let us know your note comparisons, ya hear... LOL
slypknaughty

United States

#893 Sep 21, 2012
humdinger wrote:
<quoted text> He probably wishes he had some ice water
whats ice water got to do with this? what about what im drinking now? a jack and coke slushy?:D
slypknaughty

United States

#894 Sep 21, 2012
humdinger wrote:
<quoted text> He probably wishes he had some ice water
whats ice water got to do with this? what about what im drinking now? a jack and coke slushy?
slypknaughty

United States

#895 Sep 21, 2012
yeah. im definitely in some cool clouds with wings, flicking a harp with a halo
Crazy

Tazewell, TN

#896 Sep 21, 2012
slypknaughty wrote:
<quoted text>
whats ice water got to do with this? what about what im drinking now? a jack and coke slushy?
I would say he is in hell and would be happy to have anything to drink
slypknaughty

United States

#897 Sep 21, 2012
he's got satan's red cock when its not in sadam haha

“what's your major malfunction?”

Since: Aug 12

San Diego, California

#898 Sep 21, 2012
slypknaughty wrote:
he's got satan's red cock when its not in sadam haha
wasn't there a movie? Oh yeah little Nickey? Or something like that?

“I'll think about it.”

Since: Nov 07

central Florida

#899 Sep 21, 2012
lovely1nkrazyTown wrote:
<quoted text>
on the idea of all this and what you can do, witch, today my husband pretty much was diagnosed with lymphoma. It's still a chance his lymphnodes are just infection but they basically said that's it. So, we are asking for healing. He's staying positive and we have our "family" on it too. Just really overwhelmed by it all.
Sorry to hear that, Lovely.
Just know that you and he can handle whatever happens with courage, strength and dignity.
Wishing the best for you both....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

La Follette Discussions

Title Updated Last By Comments
Baby Lugo help needed for Famil 13 min uh huh lol 6
Jamie cox 2 hr omg LOL 3
What Housley wants for christmas 2 hr Dude 9
Misti R? 14 hr That Guy 1
R.L. Ayers townhouses 17 hr ThinkingAboutMoving 1
Letners 17 hr def 12
boom 18 hr Get real 3
More from around the web

La Follette People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]