“What it is?”

Since: Apr 10

Student of the "Dim Wits" Univ

#1 Jul 24, 2010
Public Service Announcement For All Knob Lickers:

I would just like to thank you in advance for abiding by the new forum rules that the perfessor has posted. I'm sure that we can mold and shape your minds here at Dim Wit University to become a better knob licking citizen. We will be here for you when you need us the most....
E Zee

AOL

#2 Jul 27, 2010
Can they still lick knobs?

“What it is?”

Since: Apr 10

Student of the "Dim Wits" Univ

#3 Jul 27, 2010
Yes, this act will still be allowed and enforced. Can't be a knob licker without licking some knobs!
E Zee

AOL

#4 Jul 27, 2010
I know that they have held the title, for as far back as I can remember. GO KNOB LICKERS !!!! LOL

“What it is?”

Since: Apr 10

Student of the "Dim Wits" Univ

#5 Jul 27, 2010
E Zee are you the one that has been posting as Blue? Just curious, I have nothing against Blue.
E Zee

AOL

#6 Jul 29, 2010
Anonymous Chameleon wrote:
E Zee are you the one that has been posting as Blue? Just curious, I have nothing against Blue.
No but I seen alot of post by this person on another forum. I wonder what the word blue stands for? I see why you might think that tho, it's because I have aol. Other people have asked mer the same thing. I see that person posting on other forums , about five probably , makes me wonder if it's all just one person.
E Zee

AOL

#7 Jul 29, 2010
I even seen a mrs Blue, on one post. I am taking it this person is a man????? Must be married. Whatever :}

“What it is?”

Since: Apr 10

Student of the "Dim Wits" Univ

#8 Jul 29, 2010
I don't believe ya but that's cool. I actually like Blue so you wouldn't have an enemy. I just don't believe there are that many in our area that frequent topix with AOL. I've been all over topix, even to other countries and haven't seen another AOL. I dunno, well welcome to Knob Lick anyhow. Enjoy your stay, but be sure to enroll in Dim Wit University, taught by the perfessor.
E Zee

AOL

#9 Jul 30, 2010
Have you been to the Jonesboro forum? I can't think of all that I have seen there, but general lee, does come to mind. Nope sorry, I'm not Blue, but I did read a lot of his post yesterday. By the way I'm not general lee either, was just saying that, I know of other people in arkansas that have aol. I know that I can't be the only one keeping aol alive. lol
Haven't made up, my mind if I like blue or not, or the general,for that matter.
E Zee

AOL

#11 Jul 30, 2010
Hormonica wrote:
imma knob gobbler ask bill clinton, lmfao
I had a girlfriend back in school, her name was Horror Monica, are ya'll any kin?

“What it is?”

Since: Apr 10

Student of the "Dim Wits" Univ

#12 Jul 30, 2010
E Zee wrote:
Have you been to the Jonesboro forum? I can't think of all that I have seen there, but general lee, does come to mind. Nope sorry, I'm not Blue, but I did read a lot of his post yesterday. By the way I'm not general lee either, was just saying that, I know of other people in arkansas that have aol. I know that I can't be the only one keeping aol alive. lol
Haven't made up, my mind if I like blue or not, or the general,for that matter.
Ok, you are correct, I remember the general lee having aol as well. The general is correct on a lot of his statements, he just may be going about it the wrong way for a change. He is entertaining though.

“What it is?”

Since: Apr 10

Student of the "Dim Wits" Univ

#13 Jul 30, 2010
Hormonica wrote:
imma knob gobbler ask bill clinton, lmfao
Lol. Well we are looking for dirt on Obama now! Pay him a visit and then we will be in the money!!!

“Let's talk to each other:”

Since: Apr 10

NOT about each other!

#15 Aug 21, 2010
Why is there such a gap in the posting dates of this thread, and the presen top 11 threads?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Knob Lick Discussions

Title Updated Last By Comments
The new drug dealer with Haley Harris 1 min had enough 11
child support tax interception (Jan '10) 16 min A Norman 418
Johnathan cook 6 hr CheddarBiscuit 2
Jims grill (Apr '16) 11 hr butterball 13
Marzetti and sister shubert affairs (Feb '14) 12 hr Robert 4
Haley Harris you put your kids in danger I repo... 16 hr Harris 1
Mary Coates 16 hr Haley Harris 1

Knob Lick Jobs

More from around the web

Personal Finance

Knob Lick Mortgages