First Prev
of 2
Next Last
socalled84

United States

#1 Apr 2, 2012
Looking for this girl i used to know. She was called manda panda or something like that. Heard she got married
duh

United States

#2 Apr 3, 2012
helps if u gave a last name most girls with the name amanda they refer to them as manda panda
really

United States

#3 Apr 4, 2012
Yea last name would b Nice or even an age cuz I knw one Amanda
socalled84

Garland, TX

#4 Apr 4, 2012
really wrote:
Yea last name would b Nice or even an age cuz I knw one Amanda
not sure of last name. She's maybe about 26. I think she may work at the hospital
Look

United States

#5 Apr 4, 2012
Or maybe what she looks like?
really

United States

#6 Apr 4, 2012
The Amanda I knw is like 32 she had gotten married but got divorced.
socalled84

Dallas, TX

#7 Apr 5, 2012
really wrote:
The Amanda I knw is like 32 she had gotten married but got divorced.
I said she just got married people!
ewww

Houston, TX

#8 Apr 5, 2012
you must not have good taste at all
princess

Corpus Christi, TX

#9 Sep 23, 2012
The girl that had a baby from her dad not her husband? I heard lots of things! Scary fu%&ed up family
abc

United States

#10 Sep 23, 2012
De la rosa or spoon
just ?

Haslet, TX

#11 Sep 24, 2012
socalled84 wrote:
<quoted text>I said she just got married people!
actually all you said was you had heard she got married
...no "just"
Dang you're uptight
And if you had heard she had gotten married ,,,,even "just" married - what do you care ?,,,,,other than just startin $hit
lol

Dallas, TX

#12 Sep 24, 2012
She's skinny a hoe. her last name is delarosa she has herpes and sleeps with all the resendes.....ok its ok if shes married u still have a chance.
abc

United States

#13 Sep 24, 2012
I slept with her i dont got herpes so that a negative on that
defg

Houston, TX

#14 Sep 25, 2012
Get checked again....just saying u don't need to.have the.symptoms. the have a blood.test u.can.get to check.u...
lil s

Houston, TX

#15 Sep 25, 2012
I dobut she has ever worked at the hospital she.is not even good enough for the one in this town paahh she's a coke head with no education. lol o second thought she maybe just maybe might mop.some shit up at a hospital. I believe that even requires some type of education so if there is any reason for u to be looking for her it has to be to "f-ck"lol you might wanna try leopard street in corpus...
weird

Corpus Christi, TX

#16 Sep 25, 2012
Amanda canales works at hospital... paper pusher. The feel sorry for me chick. Weird family.
Baha

Corpus Christi, TX

#17 Sep 25, 2012
So which one is the hoe??
ppl need 2 back off

Padre Island Ntl Seashor, TX

#18 Sep 25, 2012
Baha wrote:
So which one is the hoe??
Amanda Canales isn't a hoe, no she doesn't try to get people to feel sorry for her & no her family is not weird...To the person saying all this about her, it's obvious you don't really even know her nor her family. She is a good person & yes a friend of mine, whom I will stick up for at anytime lies will be said about her. For the person saying all this shame on you, you need to remember what you do to others will come back at you......
ppl need 2 back off

United States

#19 Oct 6, 2012
yeah she is a paper pusher... What a lozzer...i work with her and slept with her while she was married.....not a hoe just lame...her and her stupid husband or x...he is also a lozzer....he didn't even show up to see his kid being born...lmao poor bastard.
liar

Lubbock, TX

#20 Oct 6, 2012
ppl need 2 back off wrote:
yeah she is a paper pusher... What a lozzer...i work with her and slept with her while she was married.....not a hoe just lame...her and her stupid husband or x...he is also a lozzer....he didn't even show up to see his kid being born...lmao poor bastard.
dude seriously wow can u say LIAR !!!!!!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Kingsville Discussions

Title Updated Last By Comments
Anyone see Bianca's vag post 1 hr Prettywithouttaki... 15
Chatty Kathy 5 hr Thg 13
underage drinking at bars 5 hr IlIlllIIIIllllllIII 3
City Commissoners 5 hr fact 19
david garjardo/denise gonzalez 5 hr dell 18
steroids 6 hr maribel 7
kristina palacios (Aug '15) 7 hr You know me 17
More from around the web

Personal Finance

Kingsville Mortgages