The Sluts and Gays of HMK

Posted in the Kingsville Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of30
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
huuuhhhhh

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Aug 14, 2010
 
I heard all the cholas that "tYp3 l!k3 d!S" are all sluts!!:D specifically samantha herrera and samanthat beltran, pahaha!! I think slade isdale is a closeted gay who needs to come out already .... jaime cantu is gay.. i think jesse cruz...hmm not sure pahaha!!! victory is mine pahaha!!!!
Wtf

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Aug 15, 2010
 
Sammyyyyy gee is a majorrr slotaaaaa
George

Victoria, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Aug 15, 2010
 
Who is a lesbian at hmk?
la lo

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Aug 15, 2010
 
Kimberly bunch, patricia prado, krystal garcai, gaona twins... Ya lol..lesbians.
lol2

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Aug 15, 2010
 
Samantha herrea & samantha gonzales are pretty y'all are just hatin(:
girl

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Aug 15, 2010
 
huuuhhhhh wrote:
I heard all the cholas that "tYp3 l!k3 d!S" are all sluts!!:D specifically samantha herrera and samanthat beltran, pahaha!! I think slade isdale is a closeted gay who needs to come out already .... jaime cantu is gay.. i think jesse cruz...hmm not sure pahaha!!! victory is mine pahaha!!!!
-"victory is mine" lmfao I bet ur an ugly b*tch! pahaha at that stupid .. &stfu!
jess

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Aug 15, 2010
 
slade isdale is gay. he's going out with a guy. saw them at the movies.
TiffanyRae

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Aug 16, 2010
 
so what if they're gay? What's the big deal? o_o
haha

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Aug 16, 2010
 
tiffany rae is a closeted lesbian
ashley

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Aug 16, 2010
 
tiffany rae is a fat bitch that should keep her mouth shut lol and stay over there in alice where you moved fatass
TiffanyRae

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Aug 16, 2010
 
I'm not a lesbian but thanks for thinking so?

and don't worry about where I moved and why I moved. Why are you even worrying about it??

thanks for bothering me?
Tiffs friend

San Diego, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Aug 16, 2010
 
They are worried Tiff because they have no life. You are going to do great in Alice and who cares who is gay or not. Everyone is a human being no matter what. These people are not faulted because they are stupid. So good luck in Alice. GO COYOTES and BRAHMAS...
David Delicious

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Aug 16, 2010
 
tiffany i love you!!!!!!!!:)D
dont listen to these other people talking bad! you will do great in life!:) we love you and miss you
IseeRumors

Corpus Christi, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Aug 16, 2010
 
Tiffany is perfectly fine so back the freak off her
Slade is proabably gay
Who cares?
I saw him at the movies with a boy
And that boy is gay...
Hmmm. Connection?
TiffanyRae

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Aug 16, 2010
 
ily2daviddddd! I don't heed them!

I can't wait to see you!:D
DaRealist

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Aug 16, 2010
 
To the "GAONA TWINS" shit yall are the EFFIN HOTTEST of em in HMK,,,.. LESBIAN PRIDE ALL THE WAY but let me say 1 more thing yal aint no SLUTS if anything id call yall some PLAYAS of HMK keep ya game TIGHT!!!!!!!
LOL

San Benito, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Aug 16, 2010
 
I support gay marriage if both chicks are hot

Since: Aug 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Aug 16, 2010
 
la lo wrote:
Kimberly bunch, patricia prado, krystal garcai, gaona twins... Ya lol..lesbians.
Patricia Prado? Does anyone know where she's at, I lent her my mp3 and her cell is off , cant get ahold of her....

Since: Aug 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Aug 16, 2010
 
TiffanyRae wrote:
so what if they're gay? What's the big deal? o_o
Is this Tiffany from Orange Grove???
TiffanyRae

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Aug 17, 2010
 
sk8ter4life wrote:
<quoted text>
Is this Tiffany from Orange Grove???
no I'm not from Orange Grove.

that's Tiffany Carabajal I think.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of30
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

16 Users are viewing the Kingsville Forum right now

Search the Kingsville Forum:
Topic Updated Last By Comments
$300 REWARD puppy 15 min April M 1
Alfred Isassi/ Lupita Mendoza 40 min voter 2 3
"The south will rise again" 1 hr What in the FK 45
valarie Caldera (Jun '13) 1 hr Sonrisa 5
TX Longtime GOP Texas Gov. Perry wins another term (Nov '10) 1 hr geektechTX 21,013
help I have a question? 1 hr jah 6
TX Who do you support for Governor in Texas in 2010? (Oct '10) 2 hr SamDamnit 16,782
•••
•••
•••
•••

Kingsville Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Kingsville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Kingsville News, Events & Info

Click for news, events and info in Kingsville
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••