Ben Barlow
First Prev
of 3
Next Last

Since: May 10

Kenton, OH

#1 May 24, 2010
Anyone know Ben Barlow. I am trying to find info on him. please let me know. I have heard a lot of stuff so talk to me
yeahh

United States

#2 May 24, 2010
Well i heard he cheats on his wife Alyssa all the time.... What a loser! Who would want him anyways???
Bear 2

United States

#3 May 24, 2010
um... i dated that loser before he got married and he cheated on me too. he only knew his wife for like a month before he asked her to marry him and he only did that cuz she got prego. what a loser.
wow

Dublin, OH

#4 May 24, 2010
Bear 2 wrote:
um... i dated that loser before he got married and he cheated on me too. he only knew his wife for like a month before he asked her to marry him and he only did that cuz she got prego. what a loser.
haha wrong info, they got together august 2008, and go married june 2009, time frame lapse there buddy, ALTHOUGH< there is NO dispute he is a looser, he does not work, refuses to in fact, he still has his mommy do his laundry!! hits his wife and step daughter regularly, even busted out her tooth (mind u shes only 2)(threw her down). he cheats on alyssa all the time? i dont know he odnt even shower so if ur into ball crud go get some!! ewwwwwww
wow what a town

Lancaster, OH

#5 May 25, 2010
i know ben and alyssa both and ben is worhtless. i hate him with a passion. i dated him forever ago and he cheated on me and hit me too. and as far as them getting married it was way before she got pregnant. i would know im her best friend. i love nevaeh carmyn and alyssa to death but as far as ben he can go to hell. he wont work and makes alyssa do everything around the house and doesnt even help her with the girls. when he has them which is rare he takes them down to his moms so she can feed nevaeh.
Bear

Mason, OH

#7 May 25, 2010
WOW he must of been cheating with Alyssa when he was dating Bear 2 because I'm bear 2's mother and i know he started dating Alyssa right after he broke up with Bear 2 and then they got married and wow she is Pregnant
wow what a town

Lancaster, OH

#8 May 25, 2010
shes not pregnant anymore she had her baby and he prolly did cheat just shows how worthless he is
lol_omg

Dublin, OH

#9 May 25, 2010
Ok, Alyssa N Bes started dating in AUGUST 2008, I know this FOR SURE,and 2 i know she just had her baby 2 months ago, they got married JUNE 2009, so do the math u dumb ass. to me they BOTH r capable of getting a JOB to support the kids they have brought into this world, but my oh my ben is baaaad, but it takes 2 in a marriage, so if she felt that bad off she could leave him, its not like shes a simple victim here, TRUST ME, life is what u make it, and I KNOW WHO STARTED THIS SITE tadue, lol, not the point, ur not gonna get ne info from a real person on here bc the ppl he hangs out w r too poor to have the internet ne way. that said this website is GAYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Yeaaaaahhh

United States

#10 May 25, 2010
Ive known Alyssa for a loooong time and shes a good person she just needs to get away from that low life Ben! Hes a nasty boy and i cant even call him a man bc hes not... he doesnt take care of his child or his wife and is trying to make Alyssa get a job so he can stay at home and beat those girls.... And Alyssa wont ever leave Ben bc shes afraid she wont find anyone.... I just wish she never even met him. Yeah and he used to bring his x girlfriend to Alyssas and f*uck her right infront of Alyssa... He told her if she didnt like it he was gone.... Wow! I would have beat both their Ass*s ..... So thats the story.....
type here

United States

#11 May 25, 2010
seriously yall think u no both them? well yeah ben is such a a**hole u got that right he gets a job then somehow finds a way to get fired he always wants to have a three some with girls he cheats on alyssa all the time and yes she is scared to leave him but if she sees this post she can find someone alot better! who will love those girls to death! i heard he didnt even want that lil girl cuz he wanted a boy and wants to keep havin babies til he gets a boy PATHETIC Ahe cannot even take care of his family now forreal get off ur a** and do somethin w. ur lfe! goodluck alyssa w. finding a better much better guy!

Since: May 10

Location hidden

#12 May 25, 2010
if he is any blood to amy, harold, gerald and patty barlow then they are typical kenton rejects, born and breed.... also matt mewhorter is patties supposed step son, but matt is a good dude he just has issues that need fixed...
jhfghfgjhg

Kenton, OH

#13 May 26, 2010
ben would be doin good if he was not with alyssa , she is the whole reason he does not have a job because she cant take care of her kids alone. and she wont let him out pof her sight for any amount of time so i dont know how he could be doing any of these things everyone is saying . she wont even get her ass up to clean the house . and i know damn well he wouldnt hurt those kids. he has had a couple of jobs but because of her he doesnt have them anymore . maybe she needs to try to get a job instead of bitching all the time there aint no reason why they both cant get jobs. but she dont even hardly help with the kids or cleanin or nothing. also matt mewhorter is a low life piece of shit that should be locked up and they should throw away the key
usa

Kenton, OH

#15 May 26, 2010
IF you have something to say come on down and tell Ben to his face
wow what a town

Lancaster, OH

#16 May 26, 2010
listen ppl i know ben and i know alyssa like i said and jhfghfgjhg you listen here alyssa busts her ass to clean their mother fucking house and what does ben do fucking trash it she has medical problems and u are blaming alyssa for ben being this way? i dont think so he cheats and lies he is wothless she takes care of her kids ben and the house as much as she can but with her possibly hafting to have back surgery she cant do it all so go to hell all of u who think u know them and think you know alyssa and how their lives really are. ben is worhtless and nothing but trash he lost those jobs bc he is a dumb lazy f***head and wants his mommy and daddy to do everything for him! he still acts like he is 2! god ppl if ur going to talk shit then get ur story straight. i know them better then any of u so fu** off and stop acting like u kno everything. oh and btw she does let him out of her sight and thats when she hangs out with me!!!!!!!!!! he is always asking her to leave and shit yea well im tired of this bull crap! alyssa is a great mom and wife but ben has his own head shoved up his ass to even give a dam!
lol_omg

Dublin, OH

#17 May 26, 2010
Ok 1, they r BOTH lazy, and i dont know who decided that when you have kids that only 1 parent should take care of them, but having a family and a marriage is a joint effort, you cant lay everything onto one person,it takes 2 to make it right, and if they cant see that thru their own insecurities and selfishness than give those babies to someone who WANTS children, when u lay down and make a baby, sorry sister i have told u before that what U want DOES NOT MATTER ne more, you have to sacrifice anything and everything for your kids, if that means u cant go buy cigs or get gas to run around so be it, thats grown up life, welcome to it, its not getting $$ for food then having ur parents buy u food because u eat terribly, come on, there is a time to grow up, BOTH OF U!!!! and u started this thread, so deal with all the drama that it brings, if u think ben is cheating on u grow up and do whats right for ur kids, get a job and support UR SELF!!!!!!! thats what grown ups do. use a dildo if u need sex THAT bad geesh lol, i love u gurl but u need to quit this childish way u have. be a role model for ur gurls so they dont end up like u!!! do something w ur life, go to school SOMETHING is better than NOTHING (and u KNOW i KNOw this!!!) break the cycle!!!!!
kelli

Ashley, OH

#18 Jun 3, 2010
how come no one brings in her first baby's daddy .... cody ... radcliff???????
fyi kelli

United States

#19 Jun 3, 2010
they had a dna test done he isnt the father so dont even try startin any thing or i will knock your teeth down your throat when learn who you are
home girl

United States

#20 Jun 4, 2010
Not what he says
lol_omg

Zanesville, OH

#21 Jun 4, 2010
Nope hes not the daddy. sorry to burst ut shit talkin bubble, but its kyle's, and DO NOT bring those kids into this or we can step outside so i can teach u lil punk bitches whats really up, leave alyssa alone, if u wanna hump some ball cheese dude go 4 it, but take the consequences. and leave alyssa alone!!! and those girls!!!!! put ur real name on here so we can get to the bottom of ur lies
sara

East Wenatchee, WA

#22 Jun 4, 2010
There u go bitch lets go outside

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Kenton Discussions

Title Updated Last By Comments
drug dealers in hardin county 4 hr doodarino 8
Who's da hot chick right aside in the walmark g... 23 hr Maybe 7
Julie and Terry, very sad Thu Tom 15
Susie kindell Wed Sick 5
Tony the tiger Apr 18 Jealous Big Tiny T 4
Canít keep tonester off my mind Apr 18 Lmao 3
vic osbun Apr 18 Paul 3

Kenton Jobs

Personal Finance

Kenton Mortgages